XTC na gebruik van truffels

MeisterQ

Newbie
Hallo iedereen,

Afgelopen weekend (zaterdag nacht) hebben ik en mijn vriendin 15 gram Atlantis truffels genomen, wat geresulteerd heeft in een goede trip.

Nu willen we vanavond een halve pil XTC nemen (hele pil 300mg, dus ~150mg p.p.). Alleen vroegen we ons af of dit wel verstandig/mogelijk is na onze truffel-trip van afgelopen weekend (aldus 3 dagen terug).

Op het internet lees ik erg gemixte verhaal, vandaar dat ik ook dit topic aan maak om jullie meningen te horen.

Alvast ontzettend bedankt :)

FerdFatoehaus

Badass junkie
Fysiek gezien loop je geen risico op iets. Mentaal is een ander verhaal natuurlijk.

Zou het zelf liever een weekje uitstellen, er is nog tijd genoeg om aan de pillen te gaan toch? Beide drugs zijn heftige ervaringen die je wel even moet verwerken.

MeisterQ

Newbie
Klopt, dat dachten we dus zelf ook. Gelukkig gisteravond dus ook niet gedaan, we wachten er nog even een weekje mee.

Dat zal dan genoeg tijd zijn, toch?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Klopt, dat dachten we dus zelf ook. Gelukkig gisteravond dus ook niet gedaan, we wachten er nog even een weekje mee.

Dat zal dan genoeg tijd zijn, toch?
Dat valt lastig van te voren te zeggen daar ieder mens verschilt maar over algemeen zou ik zeggen dat het moet kunnen. Tenzij je mindset niet goed is op het moment zelf.

Bovenaan