Xtc na ooglaseren

Jkl2209

Newbie
Goedenavond,

Ik heb 4 weken geleden mijn ogen laten laseren. Nu wil ik aankomend weekend een pilletje xtc gebruiken.

Ik weet zelf alleen niet of dit schadelijk kan zijn omdat het nog niet heel lang geleden is dat mijn ogen gelaserd zijn.

2 weken geleden op controle geweest voor mijn ogen en alles zag er goed uit.

Heeft iemand hier ervaring mee? Na het ooglaseren wat gebruikt?

Groetjes J

ATGC

Bewuste gebruiker
Stimulanten kunnen de oogdruk verhogen en daarmee de bolling van het oog veranderen. Geen oogarts hier maar ik zou er niet mee klooien.
De beschadiging bij laseren is wel vrij oppervlakkig dus mogelijk is het niet zo'n issue.

Had ik al gezegd geen oogarts te zijn?

Jkl2209

Newbie
Ja het lijkt mij ook risicovol. Heb dit weekend een feestje en had er wel weer een keer zin in zeg maar. :innocent:

Rosie

Bewuste gebruiker
Geen risico's nemen. Beter dan toch wachten. Weet je zeker dat het niet fout gaat :)

Mr. Brosnan

Belezen gebruiker
Bedankt voor jullie reacties!

Heb het toch nog aan mijn oogarts gevraagd omdat ik het niet kon laten en het bleek geen probleem te zijn!
Goede keuze. Wat veel mensen vergeten is dat je aan een (huis)arts of dokter altijd dit soort vragen kan stellen, niemand zal de persoon in kwestie daarop beoordelen! En ze hebben een beroepsgeheim dus zullen ze dit ook nooit naar derden doorspelen.

Bovenaan