XTC na ruim 3,5 jaar!

Heloa!

Het is inmiddels al zo een 3,5 jaar geleden dat ik voor het laatst xtc heb gebruikt. In de tussen tijd heb ik een dochter gekregen, zij is nu ruim anderhalf. Mijn vriend en ik kwamen op het idee om weer eens naar een feestje te gaan na zo een lange tijd en lekker even ons ding te doen! We hebben de pillen al in ons bezit, alleen wil ik weten of mijn lichaam nu anders kan reageren op XTC na zo een lange tijd? Ook ben ik rond 17 juli geopereerd geweest, kan dit kwaad als ik XTC ga gebruiken? ( rond eind sept) Ik ben nu veel voorzichtiger dan voor heen, verantwoordelijkheid voor me kleine meissie. Dussss :
-- Reageert mijn lichaam anders op XTC na een zwangerschap ?
-- Reageert mijn lichaam anders op XTC na zo een lange tijd niks gebruikt te hebben ?

Ik heb er weer zo ontzettend veel zin in, ben net zo gespannen en zenuwachtig als met m'n 1e keer,
Toch ben ik heel benieuwd of iemand mij hier meer over kan / wil vertellen!
ohja, ik heb trouwens nog nooit zulke schattige pillen gezien! Roze hello kitty's :hearteyes:

Ciao ciao :wave:

BlijeChick

Belezen gebruiker
Hoi Lovingblends,

Wat leuk dat je een dochtertje hebt! En goed te horen dat je voorzichtig bent en er goed voorbereid weer mee wil beginnen. Ik weet niet wat voor operatie je hebt gehad? Het lijkt mij dat als je daar nu verder geen medicatie (meer) voor slikt, je daar geen last van moet hebben, maar ik ben geen arts dus dat is meer mijn eigen logica.

Natuurlijk kan je anders reageren als je weer xtc gaat gebruiken na zo'n lange tijd. Er zijn altijd meerdere factoren die meespelen bij de effecten van xtc. Ben je fit en uitgerust? Zit je mentaal goed in je vel? Wat heb je gegeten? En verder kan de ene xtc pil ook net even anders inkicken dan een andere. Ik weet dat het wat algemeen is, maar ik kan zo niet 1,2,3 zeggen of je xtc ervaring anders zal zijn..

Ik denk dat als je weer xtc gaat doen, dat je een super fijne ervaring gaat krijgen mbt het love gevoel, gezien het zo lang geleden is. Ik ga er dan wel even vanuit dat je geen andere drugs hebt gebruikt die aanspraak doen op je serotonine..

Laat je pillen testen, kijk goed naar hoeveel mg je gebruikt, dus max tussen 1-1,5 mg per kg lichaamsgewicht, zorg dat je je goed voelt en gezond eet en ga met vertrouwde mensen mee, dan moet het helemaal goed komen! :grin:

MeejheM

Badass junkie
Ik kan me voorstellen dat het hebben van een jong kind invloed heeft op de serotonine huishouding in je koppie, het is immers een liefde-hormoon. Ik heb zelf geen kids, en denk dat het eventuele effect daarvan met een jaar of meer af begint te nemen.

Ik heb geen kids, en ken de effecten daarvan ook niet in theorie, maar ik gok dat XTC na 3,5 jaar toch wel een hele vette ervaring zal worden. bovenstaande denk ik dat marginaal meespeelt, maar dat is mijn gevoel, geen ervaring of onderzoek.

veel plezier!

@blijechick

Ik ben geopereerd geweest aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. :(
Gelukkig geen medicatie meer,
Aan de ene kant heb ik er super veel zin in, alleen denk ik beter na over het gebruik, ik heb nu een verantwoording voor mijn dochter, de pillen zijn getest, ze zijn 200mg.
Aan de hoge kant dus, maar gelukkig weet ik het goed te doseren!
Super veel zin in, alleen toch weer een beetje eng & heel spannend!
Nee, in al die jaren echt helemaal niks gebruikt.
Eens in de zoveel tijd een glaasje wijn.

Ik denk dat we het super gaan hebben, ik heb er veel zin in!
Ook spannend, want ons dochtertje is nog nooit een weekend weg geweest!
Maximaal een dagje naar de opvang, maar langer dan dat is ze nooit bij ons weg geweest.
Zoveel factoren spelen mee die de spanning ook wel beïnvloeden.

Thanks, als iemand nog meer tips heeft, ze zijn welkom!
Iemand ervaring ? Let me know!

xxx :wave: :wave: :wave: :rock:

stomme eend

Bewuste gebruiker
Ik ook na elke zwangerschap flinke pauze gehouden en sindsdien sowieso veel verantwoorder in gebruik. Spul test ik en ik zorg dat ik niet meer bij me heb dan ik max wil gebruiken. Nuchter is dat toch wat beter in te schatten dan tijdens de vlucht zelf waarin vingers jeuken gedurende de nacht om nog wat bij te nemen.

Hoe lang daarna ben je weer verantwoordelijk voor je kindje? Mijn voorkeur gaat tegenwoordig uit naar feestjes overdag omdat ik anders echt wel dagen brak ben, niet zo handig als je de zorg over kinderen hebt.

En geef je borstvoeding? Er is maar weinig bekend over hoelang m in je moedermelk blijft.

BlijeChick

Belezen gebruiker
Ahh volgens mij wordt het super leuk! Wanneer ga je ervoor?
Misschien helpt het om idd alles goed te regelen voor je dochtertje zodat je je daar geen zorgen over hoef te maken en je lekker kan genieten van je feestje. Maar ik denk dat ik je daar geen advies over hoef te geven gezien jij hier de moeder bent :grin:

Laat je weten hoe het was?

MeejheM

Badass junkie
stomme eend zei:
En geef je borstvoeding? Er is maar weinig bekend over hoelang m in je moedermelk blijft.

Meestal is dat na 18 maanden niet meer het geval. Ik denk dus dat het kind er niet onder zal lijden.

stomme eend

Bewuste gebruiker
MeejheM zei:
stomme eend zei:

Meestal is dat na 18 maanden niet meer het geval. Ik denk dus dat het kind er niet onder zal lijden.
2 jaar borstvoeding is volgens de world health organisation nog steeds de norm. Hoewel er heel
Wat moeders -veel- eerder stoppen met borstvoeding, lijkt me de vraag of de ts borstvoeding geeft daardoor best relevant :wink:

Nee, ik Geef geen borstvoeding meer! al sinds ze 10 maanden was niet meer! We gaan op een vrijdag het doen, en op de maandag ochtend komt ze weer thuis. Genoeg tijd om uit te brakken lijkt mij.. voorheen had ik 1 dag nodig om uit te brakken. Moet goed komen denk ik.
Ik laat zeker weten hoe het was. 30e is het zo ver. :rock:

ik doseer ook gewoon zoals het hoort te zijn, niet meer dan aangeraden word.

Ze is dat weekend bij onze beste vrienden, hun vertrouwen we met onze ogen dicht. Hun zijn heel leuk met onze dochter. Als het eenmaal zover is, & we gaan lekker, & ik wil weten hoe het met haar is, zal ik dan een bericht sturen of bellen? of zal ik dat juist niet doen? Voor die tijd vragen we het natuurlijk ook. Maar weet niet zo goed, ik denk misschien dat ik me onbewust veel ga afvragen hoe het met haar is als we lekker gaan. Lastig lastig lastig!

Klimrek

Experimenterende gebruiker
Nergens aan denken :) Ook niet denken aan wat je denkt te gaan denken, gewoon lekker gaan :stoned:

Chill and enjoy! :P

MeejheM

Badass junkie
Mocht je eraan denken kun je best sms-en of bellen. Weet de oppas wat je allemaal gaat doen dat weekend? Anders kom je misschien wat anders over omdat je niet op dezelfde golf lengte zit. Misschien ook helemaal niet.

Ik zou me er niet druk over maken. Wat is nou het ergste wat er kan gebeuren? Dan bedoel ik met(of tussen) jou, je vriend of de oppassers, met het kind zal het wel goed zitten.

ja ze zijn op de hoogte, ze weten wat we gaan doen. Ik weet dat het goed komt, alleen denk dat ik me veel ga afvragen hoe het is met haar! :flushed:

MeejheM

Badass junkie
Hoe drukker je er over maakt, hoe groter de kans dat het uitkomt. Typische self fulfilling profecy. En mocht het zo zijn, dan bel je toch gewoon. Dat is ook geen ramp.

stomme eend

Bewuste gebruiker
Ik ben op die avondjes meestal juist heel weinig met de kinderen bezig. Die twee werelden staan ook zo ver van elkaar af. Soms denk ik heel even aan ze, en dan voel ik heel veel liefde. Maar in tegenstelling tot al het andere waar ik op zo'n nacht liefde voor voel, ervaar ik dat bij de kinderen niet per se als prettig. Het voelt als -oeh, dit gaat zoetsappig klinken- liefde die in de verste verte niet in de buurt komt van de échte liefde die ik voor mijn kinderen voel. Dus dan ga ik altijd maar snel verder met verliefd zijn op de mensen om me heen, en op mijn lollie en mijn tol en wat al niet meer om mij heen met liefde wordt overspoeld. De kinderen komen daarna wel weer, met échte naturel liefde :)

Have fun en laat het los zou ik zeggen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Het mdma gevoel is ook meer een soort verliefdheid vind je niet? Heeft denk ik niet zoveel met liefde te maken. Fijn om je eens zo te voelen, maar altijd zo hoteldebotel zijn? Nee dank je. :wink:

Waussie29

Newbie
Hallo lovingblends,

Mijn vrouwtje en ik hebben samen 2 kinderen ( 2 jaar en 5 jaar ) en doen het zo af en toe
( 3 maanden tussen pauzes ) nog wel eens omdat we het gewoon nog steeds super leuk vinden om te doen.

In jouw geval zouden wij onze kinderen lekker naar opa en oma een weekendje doen ( vinden hun waarschijnlijk ook super leuk ) zodat je koppie even helemaal leeg is wat betreft je kindje.

Na 3.5 jaar zal de 'trip' best wel heftig gaan worden denk ik zo , dus misschien wat verstandiger om dan eerst lekker thuis te gaan 'spacen' .
Ook zijn wij van mening dat dat zelfs nog leuker is dan op een feest! Aangezien je ook sexueel tot mekaar word aangetrokken en dat dat gewoon de lekkerste seks is die er is ( onder invloed van xtc ).

Mocht er wat gebeuren dan zijn jullie in ieder geval lekker thuis met de wc en koelkast en telefoon binnen handbereik.

Veel plezier en genietse !

Groetjes Waussie :wave: :wave: :wave: :rock: :rock: :rock:

Waussie29 zei:
Na 3.5 jaar zal de 'trip' best wel heftig gaan worden denk ik zo , dus misschien wat verstandiger om dan eerst lekker thuis te gaan 'spacen' .
Ook zijn wij van mening dat dat zelfs nog leuker is dan op een feest! Aangezien je ook sexueel tot mekaar word aangetrokken en dat dat gewoon de lekkerste seks is die er is ( onder invloed van xtc ).

We gaan het inderdaad gewoon thuis doen ipv een feest, daar voel ik mij fijner bij! voordat onze dochter er was, deden we het vaker thuis! Dus ik Ben het helemaal met je eens! thnxxxx :rock:

Waussie29

Newbie
lovingblends zei:
Waussie29 zei:

We gaan het inderdaad gewoon thuis doen ipv een feest, daar voel ik mij fijner bij! voordat onze dochter er was, deden we het vaker thuis! Dus ik Ben het helemaal met je eens! thnxxxx :rock:

Thuis veel beter!
Lekker youtube naar je tv streamen met een festival video, dan is het net of je op een festival ben haha.
Als je het op een feest gaat doen dan loop je er dalijk bij zoals je er niet bij wilt lopen zeg maar :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Veel plezierrrrrrrrrrrrrrr :rock:

MeejheM

Badass junkie
Mindless zei:
Het mdma gevoel is ook meer een soort verliefdheid vind je niet? Heeft denk ik niet zoveel met liefde te maken. Fijn om je eens zo te voelen, maar altijd zo hoteldebotel zijn? Nee dank je. :wink:

Hier heb ik wel even op zitten te wachten. Dat jij zou uitten te twijfelen aan het nut van puur recreatief drugsgebruik.

De ene mens gebruikt drugs om (in elk geval in hun ervaring) verder te komen, andere mensen gebruiken het puur als ontspanning om even te ontladen. Er is voor elk wat wils wel wat te krijgen, en volgens mij ontlopen de doelen elkaar niet eens zo veel.

:wink:

Wallie80

Newbie
Zelfs na 10 jaar herken je het gevoel meteen wel. Komt zeker heftig binnen, maar omdat je al ervaring hebt kan je er goed mee omgaan! Neem absoluut niet teveel. Dus hou je aan de aanbevolen dosering. Zorg voor een goede setting en het komt goed.
Helaas was bij mij de setting en de dosering niet goed waardoor ik niet optimaal heb kunnen genieten. Was ook erg zenuwachtig, maar herkende meteen het gevoel en kon er goed mee omgaan.

Heb je het al gedaan? Was het goed bevallen?

Bovenaan