XTC nagevolgen

Everio

Bewuste gebruiker
Heej,

Elke keer nadat ik XTC gebruikt heb ben ik de dag erna aan de schijterij :rolleyes:

ik dacht eerst dat het toeval was (na 2 x achter elkaar etzelfde) maar heb toch nu elke keer gehad (nie dat ik elke week slik ofzo, alhoewel laatste tijd wel iets meer dan voorgenomen :flushed: maar nu gaan we wel weer een lekkere dikke pauze inlassen)

maar iemand weet hoe dit kan? of iemand ook last van?

Doodkapje

Wijs gebruiker
mmm ik heb dit tijdens speedgebruik... men kont begint dan zo een minuut of 20 na het snuiven te knijpen en dan moet ik gewoon direct of het hangt in men broek...
jij neemt toch niet toevallig veel vitaminetabletten tijdens je gebruik ofzo want daar krijg je ook de schijterij van...

tails

Belezen gebruiker
ik heb altijd het gevoel dat ik moet maar eens dat ik er dan op zit...

blijft het wel lang weg :mrgreen:

Doodkapje

Wijs gebruiker
wat nou smerigheid???? het is wel zo hoor... en ik moet er ook ontzettend veel van pissen. is dat ook smerig???

iedereen moet pissen en schijten en ik kan nog het smakelijkst lachen om schijtverhalen. (men ex vertelde eens dat ze op bivak waren met het leger en dat ze overallen droegen. er moest er ene gaan schijten en die gaat in de bosjes. wat bleek toen die zen overall terug optrok? hij had erop gescheten! al die stront op zen rug!!! woehahaha)

Everio

Bewuste gebruiker
ik heb de laatste keren idd wel "mooddoctor" geslikt na gebruik (voor slapen gaan)

in het begin, de eerste keren (jaar terug ofzo) had ik er nooit last van, maar dat waren ook andere (nu heb ik betere)

tis misschien smerig maar ook weer normaal :P

en tis erg ongemakkelijk :wink:

van de week op school presentatie hahaha, maja gelukkig moest ik ff een andere pc pakken met internet (niet in dezelfde ruimte) flink rennen :P

Vince_

Experimenterende gebruiker
Als een pil begint te werken moet ik soms wel naar wc, maar dan ist nie plat!
Het kan wel gebeuren dat ik de dag erna de schijterij heb, vooral als ik veel genomen heb. Herinner me nog de dag na een avond (10 pillen): twas alsof ik ant pissen was. Excuses voor eventuele overbodige informatie, maar ze lijkt mij relevant :tongueout:. Ik neem af en toe ook vitaminen als ik de dag ervoor pillen heb genomen, maar kweet niet of dat er iets mee te maken heeft?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Doodkapje zei:
wat nou smerigheid???? het is wel zo hoor... en ik moet er ook ontzettend veel van pissen. is dat ook smerig???

iedereen moet pissen en schijten en ik kan nog het smakelijkst lachen om schijtverhalen. (men ex vertelde eens dat ze op bivak waren met het leger en dat ze overallen droegen. er moest er ene gaan schijten en die gaat in de bosjes. wat bleek toen die zen overall terug optrok? hij had erop gescheten! al die stront op zen rug!!! woehahaha)
Daar moest ik hier in mn eentje achter de pc wel hardop om lachen. Het feit dat je mijn post serieus nam is ook wel vermakelijk :)

Ik heb nu 2 x pillen geslikt [beide keren 4 op een avond ofzo] en ik heb na beide keren gehad dat ik dagen daarna vlagen van duizeligheid had.
Heeft iemand enig idee hoe dit komt?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Extraordinary_ zei:
Ik heb nu 2 x pillen geslikt [beide keren 4 op een avond ofzo] en ik heb na beide keren gehad dat ik dagen daarna vlagen van duizeligheid had.

ja je lichaam is bezig met herstellen, kwestie van goed eten veel fruit enzo, en goed uitrusten en slapen

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
lol, een maat van me zat een tijdje terug tijdens een avondje doorhalen van 5AM tot 11AM aan een stuk door te schijten :P
Soms ff met een kwartiertje tussenpauze maar daarna ging ie gelijk weer :mrgreen:

Ikzelf heb er nog nooit last van gehad, lijkt me ook echt niks als ik hem toen zo zag.. :rolleyes:

GabberSnoePie zei:
Extraordinary_ zei:

ja je lichaam is bezig met herstellen, kwestie van goed eten veel fruit enzo, en goed uitrusten en slapen

ja het is een heel raar gevoel alsof je nog een héééél klein beetje in je trip zit, ook dat je licht in je hoofd wordt enzo. mjaa het zal wel over gaan. tnx iig =D

nicole1973

Belezen gebruiker
2 dagen a 3 dagen na gebruik altijd last van ... ik slik dan wel veel extra vitamines... als ik xtc met ghb combineer ist helemaal erg .. is idd ff minder maar goed .. het kan dr maar uit zijn zeg ik dan

Bovenaan