XTC nemen/bijslikken

Hallo Allemaal,

Binnenkort ga ik weer naar een festival en wil samen met een vriend XTC nemen.
Hij neemt voor de eerste keer en ik voor de derde keer.
Nu is mijn vraag wat is eigenlijk de beste tijds schema.

De eerste keer toen ik nam (paarse batterij) , nam ik eerste een kwartje en daarna een halve. Dat ging eigenlijk best lekker.
De tweede keer toen ik nam ( bitcoin), nam ik eerst een halve en daarna nog een keer halve. Ik ging voor me gevoel best lekker alleen me vrienden werden een beetje gek van me dat ik overal heen renden. Ik ging ff te hard.

Ik vind het zelf wel chil om eerst de sfeer te proeven op een festival en dan lekker aan het einde los te gaan. ongeveer van 17.00 tot 23.00.
Wat raden jullie dan het beste aan om te nemen?

Fool

Badass junkie
Ik raad je aan om wat later te beginnen, vaak kun je het beste maar één keer of helemaal niet bijnemen. Indien je wel bijneemt, laat dit dan zo'n 1/3e tot 1/2e van je originele dosis zijn, ongeveer anderhalf tot twee uur na inname van je eerste dosering.

Ik weet niet hoe lang het normaal duurt voordat je pilletje inslaat, maar ik zou het ongeveer zo doen: Eerste dosering rond 19.00, supplement rond 20.30. Hierbij ga ik er vanuit dat je lichaam er ongeveer een half uurtje over doet om de effecten te voelen. :wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind rond 17:00 het eerste nemen en 1x bijnemen ook goed te doen! Maar het is maar net wat je zelf fijn vind, dat is ook een beetje ontdekken. Ik neem zelf meestal halfjes en dan na 2 a 2,5 uur bijnemen, maar ligt ook weer aan hoe sterk de pillen zijn.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik begin meestal zo laat mogelijk met de X want als die eenmaal is uit gewerkt dan wil ik naar huis. Voor mij was het afgelopen zaterdag dus zo.

20:30 20mg 2CB
23:30 130mg XTC
01:30 100mg XTC
07:15 naar huis omdat vriend moe was maar ik ging nog lekker.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Ik weet bijna zeker dat wat ik doe iedereen of toch bijna iedereen zal afraden. :openmouth:

Ik zorg dat ik maar 2 pillen heb in totaal.
Eentje neem ik helemaal voordat ik eraan begin en eentje laat ik thuis onder mijn kussensloop liggen. (wel goed verzegeld)
Ik geniet lekker van me avondje en ik voel niet meteen de drang om bij te nemen.
Uitgewerkt? Nou goed, ik rook nog snel een jointje en praat wat met vrienden totdat we besluiten om naar huis te gaan.

Eenmaal thuis aangekomen pak ik nog een hele en daarna leg ik mij lekker op de bank.
TV op, en genieten maar van de vaagheid!

Waarom die laatste? Ik kick namelijk op hallucinaties en deze 2de pil zorgt er namelijk voor dat ik rond de 300mg MDMA in mijn lichaam heb wat er bijna altijd lekker voor zorgt dat ik een heerlijke nacht heb. Ik heb niet zoveel problemen met uitgeput zijn aangezien ik mij niet opjaag op het feest. Hiermee bedoel ik dat ik niet al mijn energie kwijtspeel.

Bobsacamano

Badass junkie
Dude serieus? Voor wat hallucinaties je brein frituren :confused: altijd goed. Het is ook niet dat je kan zeggen. De dag erna voel ik me prima. Maar meestal doe je dit soort dingen niet 1 keertje en langzaam sloop je je hoofd gewoon.

MentalFucked zei:
Waarom die laatste? Ik kick namelijk op hallucinaties en deze 2de pil zorgt er namelijk voor dat ik rond de 300mg MDMA in mijn lichaam heb wat er bijna altijd lekker voor zorgt dat ik een heerlijke nacht heb. Ik heb niet zoveel problemen met uitgeput zijn aangezien ik mij niet opjaag op het feest. Hiermee bedoel ik dat ik niet al mijn energie kwijtspeel.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
bobsacamano zei:
Dude serieus? Voor wat hallucinaties je brein frituren :confused: altijd goed. Het is ook niet dat je kan zeggen. De dag erna voel ik me prima. Maar meestal doe je dit soort dingen niet 1 keertje en langzaam sloop je je hoofd gewoon.

MentalFucked zei:

Dan denk ik dat ik die 2de pil toch weglaat in het vervolg.
Maar ik denk dat ik niet de enigste ben met die drang naar die o zo grote pil op het laatste van de avond, of toch? (Als ik onder invloed ben, en ik merk dat het begint uit te werken, doe ik soms de gekste dingen om toch aan een pil te geraken.)
Gelukkig is iedereen hiervan op de hoogte en krijg ik de kans niet om eentje te scoren onder invloed. Op dat moment houden ze me rustig door te zeggen ''dit is voor je eigen bestwil''.
en volgend weekend trakteer ik ze een paar pintjes om ze te bedanken..
zo gaat het bijna elke keer. :cry:

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
Nee je bent niet de enige die die drang heeft, heb het zelf ook heel erg en de meeste van mijn vrienden ook.
betrap me er wel eens op dat ik 'iets meer' over de 2mg/kg zit, maar dat betekent niet dat het niet schadelijk is...

Ik weet welke hallucinaties je bedoelt, vind ze echt gaaf :)
Zelf kick ik het meeste op het feit dat muziek en lichten super gaaf klinken/er uit ziet.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
MDMAmazing1 zei:
Nee je bent niet de enige die die drang heeft, heb het zelf ook heel erg en de meeste van mijn vrienden ook.
betrap me er wel eens op dat ik 'iets meer' over de 2mg/kg zit, maar dat betekent niet dat het niet schadelijk is...

Ik weet welke hallucinaties je bedoelt, vind ze echt gaaf :)
Zelf kick ik het meeste op het feit dat muziek en lichten super gaaf klinken/er uit ziet.

De droomwereld. Ik ga 12 & 13 juli naar een festival hier in belgië.
Vorig jaar was de beveiliging hier ZERO. Dat gaat voor mij de eerste keer zijn dat ik dan ook XTC pak op een festival.. ofja eigenlijk eerste keer HD op een festival.

Nu vroeg ik me af, er was vorig jaar gratis water, en daar liepen nog heel wat strakke koppen rond.
De security deed hier niets tegen ook al was het overduidelijk.
Dus ik denk dat het wel een perfect festival is om strak op te gaan.
Maar het is rond die tijd 20-25 graden, misschien 30 in de zon.
En we zitten tenslotte op het strand, er is daar weinig of geen schaduw maar toch gratis water.
Ik maakte mij een beetje zorgen omdat we niet de mogelijkheid hebben om de zee in te springen. Tenzij we even naar buiten gaan en 5/10 minuten weer in de rij staan, waar de politie staat die dan mijn kop kunnen zien.
Is het uit te houden zonder verkoeling voor het lichaam? Als je genoeg water dringt?
En wat als je teveel water drinkt? Je kent dat wel, als je kotsneigingen krijgt bij elke druppel die door je keel gaat, het gevoel dat je echt vol zit.

Fool

Badass junkie
Water drinken is niet echt verkoeling, schaduw opzoeken of je hoofd onder de kraan wel. :wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Riep je mijn naam? :wink:

Maar uhm, als je wil hallucineren dan zou ik eerder wat 2cb of zo nemen, of ga een keertje aan de truffels of LSD. Dat zijn toch een heel stuk minder gevaarlijke middelen om mee te kunnen trippen!
Tijdens m'n minor kregen wij eens een lijstje met verschillende drugs en moesten we die op volgorde zetten van schadelijk. Toen was ik nog braafje en had alleen xtc gebruikt en was ook wel verbaasd dat LSD en truffels onderaan stonden. Dus eh, denk er nog eens over na.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:
Zullen we het beoordelen en het labelen van mensen maar aan leipebaviaan overlaten?

Lijkt me een strak plan. Dan kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat we een oprechte en goed onderbouwde beoordeling krijgen :tongueout: :tearsofjoy:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Zal in hem dan maar inkoppen? Oprecht, ja. Onderbouwd, nee. Op één of andere manier zijn mijn argumenten nooit steekhoudend. :tearsofjoy:

Bovenaan