xtc of coke

fc

Experimenterende gebruiker
vraagje ???

ik heb na 5 jaar verleden week weer eens coke gesnoven , ik had 3 gram gekocht , na het eerste lijntje voelde ik me redelijk goed , na 30 min is het ongeveer uitgewerkt en nam er nog eentje , na zo iedere 45 min weer eentje etc... ik voelde me redelijk goed maar na 6 lijntjes kreeg ik een averechts effect ik kwam down kreeg geen erectie meer ,klein beetje hartkloppingen voelde me suf allez bijna alles omgekeerd , nu wilde ik eens overstappen op xtc daar ik dit nooit genomen heb ,is dat beter dan coke, daar ik hoor dat 1 pil enkele uren werkt , waarop moet ik letten als ik het koop en na hoeveel tijd werkt het mss eerst een halve nemen voor te zien hoe het werkt want ben bang van hartkloppingen en neveneffecten , korom wat is beter coke of xtc en hoeveel mag je max betalen voor een pil van de beste kwaliteit , voor de coke (was wel goeie kwaliteit betaalde ik 35 euro per gram

dank voor antwoord

spacekonijn

Badass junkie
Xtc is wel iets slechter voor je geloof ik , maar coke word natuurlijk al snel slechter omdat het zo verslavend is en je het heel vaak gaat gebruiken.

xtc kun je idd goed met een halfje beginnen dan zul je denk ik ook geen hartkloppingen hebben, duurt ongeveer 30 min 45 min voordat het werkt. kost ongeveer tussen de 2 en 6 euro per pilletje.

fc

spacekonijn zei:
Xtc is wel iets slechter voor je geloof ik , maar coke word natuurlijk al snel slechter omdat het zo verslavend is en je het heel vaak gaat gebruiken.

xtc kun je idd goed met een halfje beginnen dan zul je denk ik ook geen hartkloppingen hebben, duurt ongeveer 30 min 45 min voordat het werkt. kost ongeveer tussen de 2 en 6 euro per pilletje.
dank voor antwoord dus xtc zou beter zijn voor mij volgens jou en beginen met een halfje om te zien hoe de werking is btw hoe lang werkt xtc ???

spacekonijn

Badass junkie
xtc werkt ongeveer 4 uur , halfje beginnen- voorzichtig beginnen is altijd goed..
maar ligt er maar aan hoe sterk de pil is , en je zal sowieso niet doodgaan van een hele pil.
xtc is wel slechter voor je bij regelmatig gebruik ( ook zal het effect van xtc bij regelmatig gebruik steeds minder leuk worden).
maar xtc gebruiken en daarna een tussenpauze ( liefst 6 weken) voordat je het weer gebruikt kan weinig kwaad

Wortel

Bewuste gebruiker
fc zei:
spacekonijn zei:

dank voor antwoord dus xtc zou beter zijn voor mij volgens jou en beginen met een halfje om te zien hoe de werking is btw hoe lang werkt xtc ???
Scheelt per pil, per persoon en per situatie maar toch wel een uur of 4 minstens. En voor een pil betaal je ong. tussen de €1 (mindere pillen) - en €4 (extreem goed)

fc

slipperman zei:
fc zei:
spacekonijn zei:

Scheelt per pil, per persoon en per situatie maar toch wel een uur of 4 minstens. En voor een pil betaal je ong. tussen de €1 (mindere pillen) - en €4 (extreem goed)
dank voor antwoord allemaal dus kort samengevat coke kost 10x meer en werkt maar 35 min per lijn xtc bij lage dosering minder neveneffecten bij mij toch en werkt uren dus conclusie xtc prijs kwaliteit beter???juist???

Wortel

Bewuste gebruiker
fc zei:
slipperman zei:
fc zei:
spacekonijn zei:

dank voor antwoord allemaal dus kort samengevat coke kost 10x meer en werkt maar 35 min per lijn xtc bij lage dosering minder neveneffecten bij mij toch en werkt uren dus conclusie xtc prijs kwaliteit beter???juist???
prijs/wat-je-ervoor-terug-krijgt verhouding is vele malen beter. Wat slechter is voor je lichaam weet ik niet maar als je eens in de 1 - 2 maanden XTC slikt kan het zo goed als geen kwaad.

Jeller

Badass junkie
1 pil zal wel slechter zijn da 1 lijn maar meestla eindigt het niet bij één lijn hé.. dus is coke slechter.. en verslavender

fc

Jeller zei:
1 pil zal wel slechter zijn da 1 lijn maar meestla eindigt het niet bij één lijn hé.. dus is coke slechter.. en verslavender
voe je je van xtc echt goed als je niet teveel neemt ook energiek en veel praten en zo en happy?????

J0rrit

Badass junkie
fc zei:
Jeller zei:
voe je je van xtc echt goed als je niet teveel neemt ook energiek en veel praten en zo en happy?????

van 1 pilletje zul je je al heel happy voelen en alles is gweldig in de wereld. Ook heb ik zelf altijd een lulkick en dat is super kix want dan ga je mensen gwn opzoeken om gwn ff te praten. Het voelt dan egt gewelgi om te praten met mensen. Verder voel je je natuurlyk ook enrgiek en je voelt je egt de king of the world.

fc

DarkScope zei:
fc zei:
Jeller zei:

van 1 pilletje zul je je al heel happy voelen en alles is gweldig in de wereld. Ook heb ik zelf altijd een lulkick en dat is super kix want dan ga je mensen gwn opzoeken om gwn ff te praten. Het voelt dan egt gewelgi om te praten met mensen. Verder voel je je natuurlyk ook enrgiek en je voelt je egt de king of the world.
dank voor de feedback :wink: :wink:

Wortel

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
fc zei:
Jeller zei:

Hou er over op :grin: Ik zat eens een keer om 4 uur (ochtend) thuis helemaal weg van de pillen. Heb iedereen gebeld (sommige kwaad, sommige ook leip en gingen mee lullen) Ben toen naderhand mensen gaan zoeken :grin: Eerst naar het bos (zitten we vaak) niemand... toen naar 3 parken , niemand... toen de stad in ook al niemand raar he :wave: :confused:

fc

wel heb nu mijn eerste xtc gebruikt gisteren ik had verschilldende gekocht blauwe met tekentje d&g dan rood hartje waar armani symbooltje instond en nog een paar andere , ik heb het blauwtje genomen , en na 45 min a 1h begon ik het te voelen in mijn hoofd , ik voelde me wat warmer en dan ging dat over tot een heerlijk gevoel gewoon happy , liefdevol je vind alles perfect en mooi en aangenaam , je kan zomaar 30 min in de auto naar iets staren en het tof vinden , het sexen ging ook maar wel nadat het op zijn laast was van de werking goeie erektie en klaarkomen etc... wel heb ik die opgewektheid dat ze zeggen zoals van speed niet zo ondervonden bijv dat dansen etc..na 3 h was het uitgewerkt en kon makkelijk gaan slapen en deze morgen voeld e ik me heel normaal , heb geen hartkloppingen gehad tijdens het gebruik en geen neveneffecten , ik moet wel zeggen dat ik niet rook of drink , ik vind het in ieder geval goedkoper (was 5 euro voor de beste kwaliteit) dan coke 50 euro goede kwaliteit en niet steeds dat kappen en dat raar gevoel in je keel en neus en om de 30 min opnieuw lijntje , ook libido is veel minder bij coke vind ik , voor mij 100% xtc i.p.v coke

cunt

Wijs gebruiker
moet wel ff zeggen dat de 1e keer het fijnste is. en dat je het love en happy gevoel pas weer na 2mnd zonder X krijgt.

Intoxicated

Wijs gebruiker
ow ja.... kvind sowieso paddestoelen enzo veel leuker, dus dat doe k eigenlijk vaker. X is wel leuk voor soms, maar als je het vaker dan eens in de paar maanden doet word het ook gewoon saai... kbedoel je kan nog steeds best heftig gevoel hebben, maarja tis alleen speciaal als t soms gebeurt... dus inderdaad beter wachten. Maar gelukkig ben k niet zo'n grote liefhebber dat ik echt zit te wachten tot mn tijd weer voorbij is..... het enige probleem met maathouden is dat als ik het eenmaal doe dat k dan ook te makkelijk doorslik.... is xtc veel te makkelijk en leuk voor... kheb verder nog nooit iets gebruikt waar k wou blijven bijpakken

Intoxicated

Wijs gebruiker
i know, ik betrap me er ook wl eens op dat k bij mezelf denk, ow die 2 maanden zijn nu wel weer over, en dan ben k pas 5 weken verder ofzo...
tis een te makkelijke drug

caatje

Badass junkie
yep ook weer zo, maar als ik een tijdje nix neem dan heb ik wel weer moeiete om t weer te pakken omdat ik me dan steeds weer beter kan herinneren dat ik me de dag daarna zo fuck voel. Maar dat duurt niet lang hoor na t innemen van de pil is alles weer joehoe hahaha. standvastigheid is niet mijn 2e naam :wink:

Intoxicated

Wijs gebruiker
mijne idd ook niet, maar kheb gelukkig nooit zoveel last de dag ernamoet alleen gewoon niks gaan doen, chillen filmpje, en joints draaien. Laatst alleen een fucking blaar in mn wang gegrind, daar nog wel 2 dagen last van gehad ofzo, maarja, was ook wel weer extreem :)

fc

nog een vraagje

Dus mijn eerste ervaring heb je dus gelezen nu nog een vraagje
ik heb nu 5 verschillende soorten pillen liggen nl 40 rond blauwe met d&g op gegraveerd , dan roze ronde met een lacoste teken ingegraveerd dan een ronde witte met mtv gegraveerd en dan nog een roze hartje vorm met niks gegraveerd en dan nog witte met armanie symbool gegraveerd,wat is nu het verschil daar ik uitgelegd had hoe ik me voeld met die blauwe , zijn die andere dan anders qua werking of wat??????

Hoe bewaar je die pillen en hoelang blijven die goed (termijn) 3 maand of 6 maand of meer, daar ik maar max 2 maal per maand 1 pil zal nemen en mijn vriendin ook .
Dank voor antwoord

J0rrit

Badass junkie
Re: nog een vraagje

fc zei:
Dus mijn eerste ervaring heb je dus gelezen nu nog een vraagje
ik heb nu 5 verschillende soorten pillen liggen nl 40 rond blauwe met d&g op gegraveerd , dan roze ronde met een lacoste teken ingegraveerd dan een ronde witte met mtv gegraveerd en dan nog een roze hartje vorm met niks gegraveerd en dan nog witte met armanie symbool gegraveerd,wat is nu het verschil daar ik uitgelegd had hoe ik me voeld met die blauwe , zijn die andere dan anders qua werking of wat??????

Hoe bewaar je die pillen en hoelang blijven die goed (termijn) 3 maand of 6 maand of meer, daar ik maar max 2 maal per maand 1 pil zal nemen en mijn vriendin ook .
Dank voor antwoord

kweet niet oelang ze goed blijven maar het verschil zit zich in het aantal mg MDMA en dus de sterkte van het effect. Voor de rest zitten er soms andere stoffen doorheen maar dat zou je moeten laten testen van te voren

fc

heeft iemand al die blauwe eens genomen met d&g gegraveerd of die witte met mtv gegraveerd of die hartjes in rose kleur?????

J0rrit

Badass junkie
kzeg t voorsat iedereen t zegt:

vorm en dikte en kleur en opprint geeft nix weer over de inhoud, de pil kan precies hetzelfde uitzien maar tog een totaal andere inhoud hebben

J0rrit

Badass junkie
ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?

EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?

XF

Newbie
DarkScope zei:
ff een ander vraagje over x. ik vind het nergens op internet. maar weet iemand wat r precies in je hersenen gebeurd? je krijgt een serotonine en adrenaline stoot waardoor je opgewekt en high bent en love gevoel krijgt. maar kheb ook altijd n beetje " het van de wereld " gevoel bij x. zon beetje zon gevoel dat je nie helemaal op de wereld bent. je volgt alles ng wel goed maar heb tog zon beetje zon gevoel, n beetje zon gevoel dat k bij wiet en alcohol ook heb. kan iemand dat gevoel verklaren?

EDIT: is dit trouwes n gevoel dat je bij elke drugs krijgt? ook speed of coke ofzo?
Denk dat deze uitleg wel duidelijk is wat betreft xtc (mdma) en effect in de hersenen.
Dat van de wereld gevoel heb ik zelf ook... net alsof je alles vanuit een andere dimensie bekijkt (nouwja, niet een hele andere dimensie, zeg maar een halve :wink: )
Bij coke is het gevoel niet zo zeer 'van de wereld', maar meer king of the world... superieur gevoel... je bent scherper, je kan alles aan.
Speed is voornamelijk veeeeeel energie.

HDA

Bewuste gebruiker
Goeie uitleg inderdaad! Ook al lijkent die serotonine op de schematische voorstelling als een soort virus, of een vijand uit het computerspel 'Space invaders' :grin:

J0rrit

Badass junkie
XF zei:
DarkScope zei:

Denk dat deze uitleg wel duidelijk is wat betreft xtc (mdma) en effect in de hersenen.
Dat van de wereld gevoel heb ik zelf ook... net alsof je alles vanuit een andere dimensie bekijkt (nouwja, niet een hele andere dimensie, zeg maar een halve :wink: )
Bij coke is het gevoel niet zo zeer 'van de wereld', maar meer king of the world... superieur gevoel... je bent scherper, je kan alles aan.

dat gevoel dat k me king of the world voel heb k zelf ook wel bij X. Maar er staat niks in wat dat geveol bij X verklaart dat je alles n beetje uit een andere dimensie ziet ( goed uitgelegd trouwes kvind dat een zeer goeie uitleg ervoor ). Er staan dinge over serotonine en dopamine, maar deze verklaren het gelukzalige gevoel? weet iemand hoe dat van de wereld gevoel te verklaren is?

en als dat bij speed en coke niet zo is, lijke me ze tog wel n beetje saai. als je wel ng het gevoel bent dat je op de " normale " wereld bent of niet?
je hebt dan wel een gelukzalig gevoel maar dat heb je bij x ook en ook ng eens van de wereld gevoel, lijkt me zelf beter???

Psykaholik

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
XF zei:
DarkScope zei:

dat gevoel dat k me king of the world voel heb k zelf ook wel bij X. Maar er staat niks in wat dat geveol bij X verklaart dat je alles n beetje uit een andere dimensie ziet ( goed uitgelegd trouwes kvind dat een zeer goeie uitleg ervoor ). Er staan dinge over serotonine en dopamine, maar deze verklaren het gelukzalige gevoel? weet iemand hoe dat van de wereld gevoel te verklaren is?

en als dat bij speed en coke niet zo is, lijke me ze tog wel n beetje saai. als je wel ng het gevoel bent dat je op de " normale " wereld bent of niet?
je hebt dan wel een gelukzalig gevoel maar dat heb je bij x ook en ook ng eens van de wereld gevoel, lijkt me zelf beter???

dus het moraal van heel het verhaal !!!!!!
alles heeft zijn voordelen en nadelen en mijn mening is blijf van de coke af heb er in het begin nooit echt fel of veel gedaan intereseerde me ook nie echt zo heel veel was wel eens fijn maar daar bleef het dan ook bij.
tot ik het meerdere keren gedaan had en tergoei met da gevoel kon omgaan heb echt aan het randje van de verslaving gestaan!!!!!!!
ma goed da er nog mensen waren die u doen inzien da ge verkeert bezig zijt want anders was het gegarendeert verkeert afgelopen!!!!!
en ook al kost het 50 eur de gram en is het da eig echt nie waart ge blijft het toch kopen en ge blijft uw eigen en vrienden hoelangerr hoe meer te beliegen.
ZEER GEVAARLIJK SPUL d8 in het begin ook altijd vanb hoe kunt ge daar nu verslaaft aan worden geloof me voor mij is het tegendeel bewezen nieuwjaar was mijn laatste keer dus zit al 25 dagen ver :stoned: :stoned: :stoned: :stoned: :stoned:

Bollie

Bewuste gebruiker
niet met halfje beginnen jong.
Mijn eerste halfje was ook een teleurstelling. khad gehoopt dak een volledige gepakt had;
Je eerste keer is je beste keer, omdat je hersenen niet weten wat er je overkomt. Ze stoten dus een overdosis serotine af, waardoor je nog nooit zo hard zal genoten hebben. De 2e keer zal serieus minder intens zijn dan je eerste keer.
Daarom raad ik je aan, doe het van den eerste keer goed.
Je eerste keer sex wil wou toch ook zo intens en goed mogelijk ???

Kzeg niet dat je moet overdrijven e, maar het is beter 1 pil te nemen en die te laten uitwerken, dan een halfje te nemen en 2 uur later nog een halfje.
Just enjoy the first time !!!!!

Bal0n

Badass junkie
Marcel heeft het al vaak genoeg gezegd, maar ik zeg het nog maar een keer. Het heeft geen zin om in aantal pillen te praten, pillen verschillen nou eenmaal heel erg. Als jij prutpillen hebt met 50 mg MDMA, ja, dan zal een halfje of zelfs een hele niet echt heel interessant zijn.

Heb je echter van die 200+ mg krengen, dan is het zeker wijs om niet met een hele te beginnen. Eerst laten testen dus! :)

cunt

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
Marcel heeft het al vaak genoeg gezegd, maar ik zeg het nog maar een keer. Het heeft geen zin om in aantal pillen te praten, pillen verschillen nou eenmaal heel erg. Als jij prutpillen hebt met 50 mg MDMA, ja, dan zal een halfje of zelfs een hele niet echt heel interessant zijn.

Heb je echter van die 200+ mg krengen, dan is het zeker wijs om niet met een hele te beginnen. Eerst laten testen dus! :)
klopt als een bus!

Psykaholik

Wijs gebruiker
cunt zei:
Bal0n zei:

klopt als een bus!
heb nie liever als van die 200+ mg krengen
kan nie beter :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bovenaan