XTC of coke?

Mila

Experimenterende gebruiker
Hoi hoi drugsfanaten!!

Ik heb eens een vraagje., een vriend van me gebruikt coke en wou het mss ook wel een keertje uitproberen. Nu op het Cocaine-forum hebben ze mj keihard afgeraden om coke te proberen vanwege het verslavende effect.
Als ik dan op dit forum enkele ervaringen lees, lijkt XTC me ook een fijne drug met ongeveer dezelfde werking als coke...

Is het "aan te raden" XTC te gebruiken ipv coke? Of heeft XTC ook zo'n verslavend effect zoals coke dat zou hebben?

spacekonijn

Badass junkie
het effect komt niet overeen hoor.

xtc is ook verslavend ja , maar toch minder dan coke.

als je iemand 1 van de 2 middelen zou moeten aanraden zou iedereen denk ik toch wel xtc aanraden

Mr.jiho

Wijs gebruiker
je moet niet iets pakken omdat je het andere niet wilt pakken, zoek eerst eens wat op over xtc en coke en als je nog vragen hebt kan je ze nog altijd stellen

Mila

ben al een tijdje bezig met info te vergaren over coke en xtc.
wou oorspronkelijk coke pakken, maar op het coke-forum raden ze mij dat gewoon af...
en als ik de ervaringen las hier op het drugsforum kon ik eruit afleiden dat je toch ongeveer hetzelfde gevoel krijgt van xtc als van coke... maar heb da blijkbaar verkeerd opgevat..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
xtc geeft je een euforisch gevoel, je bent actief, je voelt je goed/fit, er kan niet veel verkeerd gaan, je hebt goesting in vanalles en nog wa, ge kunt goe praten met vrienden, je voelt je een beetje wazig...

coke maakt je scherp, je praat veel/snel/gemakkelijk
ook wel goesting om dingen te doen, maar je wil vooral discussieren
je bent ook actief enzo maar geen 'love" feeling

coke duurt ook maar een half uur/1uur en begint direct als je het hebt opgesnoven
terwijl je voor xtc eerst een half uurtje/uurtje moet wachter voor het begint, het duurt toch makkelijk 2-4uur
hoop dadde ierdoor beetje meer weet :tongueout:
:wave:

Mila

wel mr jiho

deze dingen wist ik al wel..
wa ik bedoelde me zelfde effect is da je der gelukkig van wordt en zelfzeker gevoel enzoo
zoals jij het neerschrijft is het idd ander effect, is sowieso, maar toch beetje vergelijkbaar, ni? mja mense die beiden kennen zullen dit maar domme uitspraak vinden en blijven zegge da xtc en coke ni te vergelijke is.
anyway, zal der nog maar wa over nadenke voor ik gebruik..

heb da ni echt nodig, niemand, toch?
dus waarom zou ik het risico lope om der mee te beginne
maar geen risico's nemen is dan ook maar saai eh...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als je je niet echt aangetrokken voeld tot deze drugs zou ik het niet proberen (allesinds coke niet).
veel succes

Mila

wel eens goesting om da gevoel te hebben van 'eeuwige' gelukzaligheid :)

Deranged

Badass junkie
XTC is recreatief, mensen die XTC misbruiken zijn gewoon dom. Het is NIET verslavend, gebruik het gewoon met verstand dan is er niks mis mee. Coke daarentegen, tja je heb het wel gelezen geloof ik. Niet mee beginnen die troep is niks gezelligs aan. :wave:

Mila

okay, dan is me vraag beantwoordt, denk ik
maar zal uiteindelijk nog persoonlijk gevoel zijn wa je liever hebt, xtc of coke...
anyway, tnx voor de reacties!!
:wave:

Mila

mjah, ook rationeler dan jeugd van 15-16 jaar..
but yeah, want to give it a try, maybee..

Jeller

Badass junkie
Mila zei:
spacekonijn zei:

wat is dan het verschil in effect?

coke werkt korter maar slaat wel vlugger in.. van coke krijg je zo'n verdoofde kop, maar je bent helder en wakker.. je voelt je echt de man/vrouw en veel mensen praten veel te veel en kunnen serieus lullen ook dan.

xtc is een stuk harder, je zichtsveld wordt wat waziger, je bent nog wakker en hebt een schijnbaar groter uithoudingsvermogen, maar in tegenstelling tot coke ben je niet helder.. hallucinaties kunnen voorkomen maar normaal niet. Je bent ook gelukkig tijdens je trip en iedereen is je vriend.. gevoelens voor haat en agressie verdwijnen volledig (je kan wel boos worden hoor, maar daar is meestal wle een reden voor nodig)

Dat is zo wat mijn ervaring.. coke heb ik nog maar 2 keer gedaan en xtc/mdma 5 keer..

persoonlijk vind ik xtc leuker omda het coke effect zo kort is, minder aanwezig en veeel duurder.. wat wel leuk is aan coke is dat je er beter op kan slapen en dat je het niet zo goed ziet dat je gebruikt heb in tegenstelling tot xtc, waar je kop zo strak is als de snaren van een tennisracket, je pupillen zo groot als knikkers en je bek (bij de meesten) zo scheef trekt dat het lijkt dat je aant kauwen bent

eigenlijk is het effect niet zo verschillend hoor.. tis allebij oppeppend, xtc is gewoon op nog een hallucinogeen, bij coke ben in principe nog nuchter

Wortel

Bewuste gebruiker
XTC is een leuke en niet echt verslavende drugs. Ik ken niet echt iemand die verslaafd is aan xtc (wel aan coke). Heb zelf ook wel eens dom gedaan door 2 maanden elk weekend te slikken maar zag dat niet echt als een verslaving.

Psykaholik

Wijs gebruiker
als ge dan toch vanzin zijt voor iets te pakken zou ik voor xtc gaan
coke is ook fijn ma blijft daar gewoon van af!!!!!

Haze

Bewuste gebruiker
ga voor x, dat is de eerste keer namelijk iets om nooit meer te vergeten, of misschien ben je wel een paddo persoon, ga op onderzoek

Qocaïne

Badass junkie
Experimenteren met coke is toch een tikkie gevaarlijk.

Met alles wat ik heb gedaan weet ik maat te houden. Ik weet wanneer ik ergens voor gevoelig wordt of ben.
Na mijn eerste coke ervaring blijf ik er maar aan denken. Als ik het in huis heb weet ik zeker dat ik het ga gebruiken. 'Nog één keertje'.

Het is geestelijk.. maar toch is het heel moeilijk om nee te zeggen.
Ik heb het geluk dat ik er gewoon haast niet aan kan komen omdat ik niet in dat millieu zit.

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
Mila zei:
spacekonijn zei:

wat is dan het verschil in effect?

coke werkt korter maar slaat wel vlugger in.. van coke krijg je zo'n verdoofde kop, maar je bent helder en wakker.. je voelt je echt de man/vrouw en veel mensen praten veel te veel en kunnen serieus lullen ook dan.

xtc is een stuk harder, je zichtsveld wordt wat waziger, je bent nog wakker en hebt een schijnbaar groter uithoudingsvermogen, maar in tegenstelling tot coke ben je niet helder.. hallucinaties kunnen voorkomen maar normaal niet. Je bent ook gelukkig tijdens je trip en iedereen is je vriend.. gevoelens voor haat en agressie verdwijnen volledig (je kan wel boos worden hoor, maar daar is meestal wle een reden voor nodig)

Dat is zo wat mijn ervaring.. coke heb ik nog maar 2 keer gedaan en xtc/mdma 5 keer..

persoonlijk vind ik xtc leuker omda het coke effect zo kort is, minder aanwezig en veeel duurder.. wat wel leuk is aan coke is dat je er beter op kan slapen en dat je het niet zo goed ziet dat je gebruikt heb in tegenstelling tot xtc, waar je kop zo strak is als de snaren van een tennisracket, je pupillen zo groot als knikkers en je bek (bij de meesten) zo scheef trekt dat het lijkt dat je aant kauwen bent

eigenlijk is het effect niet zo verschillend hoor.. tis allebij oppeppend, xtc is gewoon op nog een hallucinogeen, bij coke ben in principe nog nuchter

als k dit lees, wat is het verschil tussen coke n speed dan?

A

Anonymous

Gast
Met een pilletje heb je 'ervaring'.

Met coke heb je een gezellige avond.

Deranged

Badass junkie
Er zijn overeenkomsten maar ze zijn toch echt wel heel anders. Ik zou zeggen dat het effect van coke toch beter is, maar ook verslavender en veel korter.

BacingsPen

Badass junkie
en beiden interesseren me meer en meer.

Zou dit forum er dan toch voor hebben gezorgd dat mijn nieuwschierigheid is gegroeid?

(ga na positieve reacties op dit forum sowieso nog een keer paddo's doen!)

Mac...

Badass junkie
SpacingBen zei:
en beiden interesseren me meer en meer.

Zou dit forum er dan toch voor hebben gezorgd dat mijn nieuwschierigheid is gegroeid?

(ga na positieve reacties op dit forum sowieso nog een keer paddo's doen!)

Haha ja adt herken ik wel. Je wordt automatisch beïnvloed idd. Mja, ik zou uiteindelijk toch wel alles een keer proberen waar ik aan kan komen, dus zo veel verschil maakt dat ook weer niet uit.

spacekonijn

Badass junkie
toch snap ik niet wat mensen zo boeit aan coke als je het nog nooit gebruikt hebt..

Ben wat heb je gelezen over coke wat het voor jou zo boeiend lijkt? xtc begrijp ik helemaal maar coke begrijp ik eigenlijk alleen als je het al gebruikt hebt en je graag 'weer' zo wilt voelen...

Frisko

Badass junkie
spacekonijn zei:
toch snap ik niet wat mensen zo boeit aan coke als je het nog nooit gebruikt hebt..

Ben wat heb je gelezen over coke wat het voor jou zo boeiend lijkt? xtc begrijp ik helemaal maar coke begrijp ik eigenlijk alleen als je het al gebruikt hebt en je graag 'weer' zo wilt voelen...
idd
1ste paar keren is er echt niks aan hé!!!,tot derna,dan zit je met de gebakken peren!!!!
ik althans!!!!
ben 2.5 maand clean van die shit en ben er hemels blij mee!!!!!! :)

Qocaïne

Badass junkie
spacekonijn zei:

Het is toch gewoon spannend.. het was mijn eerste harddrug.
Ik hoorde dat je energierijk werd en veel zelfvertrouwen.. ik ha wel zin om een avondje te rocken met veel zelfvertrouwen :P

Zo ben ik begonnen..ook uit pure nieuwschierigheid natuurlijk.

melissa

Wijs gebruiker
bij de eerste lijn coke zul je je echt afvragen........wat hoor ik nou te voelen........
als je t over t algemeen daarbij laat zul je ook niet echt de drang hebben weer te gebruiken......
ik denk dat t bij mijn 4de keer gebruiken pas verkeerd is gegaan.....
ik was toen 14 jaar oud......
en kreeg t aangeboden door volwassene,waar ik in huis woonde omdat ik weggelopen was........
eenmaal terug thuis......had ik wel degelijk moeite om mijn ervaringen te vergeten........
alleen moest ik me erbij neerleggen,omdat ik simpel weg t geld niet had om t te kopen........
ik heb toen zelfs asprines fijgemalen,en met t idee gespeeld om te proberen wat t effect zou zijn.....
dus tja eigenlijk was t toen al te laat...........
nu zit ik met een "verslaving"die nooit echt over zal gaan......
vaak vraag ik me weleens af hoe mijn leven eruit ziet als ik 60 ben.....
zit ik dan nog gezellig met ons cluppie bij elkaar mijn neus op te halen achter de geraniums :confused:
voor degene die dan toch willen proberen,laat t lekker bij 1 keer......en dan never weer
ik word er diep triest van als ik in euries ga denken,wat er allemaal in mijn neus is verdwenen :cry: :cry:
en laat ik niet hypocriet gaan doen,de eerste paar jaar was t zijn geld zeker waard........
maar tegenwoordig :confused: :confused: :confused:

HDA

Bewuste gebruiker
melissa,

Dit klinkt alsof je je er bij neerlegt dat het 'hopeloos' is... :cry: en dit terwijl jullie zo'n moeite doen om te minderen.
Per weekend steek je gewoon de euro's die je aan de coke zou gespendeerd hebben in een grote spaarpot, en spaar voor een duidelijk doel. (bvb. met de kinderen op reis ?)
Dan weet je dat je 'coke-money' gaat naar iets waar je met de kids enorm veel plezier zal aan hebben !

Laat je in elk geval niet ontmoedigen.

Sterkte !

HDA

J0rrit

Badass junkie
als je een schijf hebt gegooid dan krijg je altijd van die enge grote ogen. Maar van speed niet, terwijl je van speed bijv. wel meer energie krijgt en dus meer adrenaline, ma nooit zon grote pupillen als van mdma? hoe kan dit? ook zie je r nie zo strak uit kwa gezicht ofzo, op de schijve veel meer, terwijl ik me op de speed toch egt wel strakker voel

Bovenaan