XTC of coke?

junkie XS

Experimenterende gebruiker
xtc

zoiezo XTC en toch heb ik ook veel mensen om me heen die het allebei doen en zeggen standaard snuiven gaat altijd voor het slikken :confused: ksnap hett niet ten eerste je voelt een pil veel langer dus je hebt er meer aan en met snuiven heb ik nog nooit het lekkere echte love gevoel gehad :hearteyes:

JewCookie

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Weinig, coke is iets milder, maar in principe is de werking (qua gevoel) nagenoeg gelijk.

bij coke schijnt het effect veeeeeelee malen sterker te zijn, ik ken mensen die veel coke gebruiken, maar van speed zelfs bijna niets voelen. ik heb zelf nooit coke gedaan, maar heb gezien hoe vrienden van me er verslaafd aan raken..

JewCookie

Wijs gebruiker
Re: xtc

junkie XS zei:
zoiezo XTC en toch heb ik ook veel mensen om me heen die het allebei doen en zeggen standaard snuiven gaat altijd voor het slikken :confused: ksnap hett niet ten eerste je voelt een pil veel langer dus je hebt er meer aan en met snuiven heb ik nog nooit het lekkere echte love gevoel gehad :hearteyes:

snuiven werkt gelijk.... hoef je niet eerst een half uur te w88 voor je wat voelt..

Pilleboom

Newbie
Ik weet niet ik zou tog egt voor de sos gaan, self heb ik veel prettigere ervaringen met sos in plaats van de X x is wel leuk maar tis ook verslavend, de key is gewoon het eens willen doen wanneer je er self sin in heb doe je het dan vaker dan raak je verslaafd maar hou periodieke pauzes ertussen dan gaat alles goed :tearsofjoy:

oerpoep

Newbie
maar dan moeten we het niet tevaak doen he pilleboom:P

maar wel vaker 6 euro bietsen :grin: you know what i'm saying

maarja hoe dan ook ik heb nog nooit coke gedaan ik vond kletsers echt wel vet maar zoals pilleboom het al zei je moet het gematigd kunnen gebruiken dan is het effect het leukst

Solidius

Badass junkie
Het is maar net wat je van plan bent.

* Ga je naar een party of evenement? XTC (en / of Coke).

* Wil je pure euforie ervaren? XTC.

* Concentratie vereist? Coke.

Etcetera...

The Spy

Experimenterende gebruiker
Ik zie zelf geen enkele overeenkomst met cocaine behalve de actieve roes die je krijgt. ik vind cocaine meer iets voor mensen die xtc hebben verwaarloosd. kheb zelf ook paar avondjes coke gedaan maar de piek bij cacaine vond ik overeenkomen met een matige x pil. dit is echter als je xtc, zoals ik, niet vaker gebruikt dan 4 keer per jaar

coke kan je makkelijker gebruiken als je niet kauwend of met een scheve bek in een publie3kelijke ruimte (disco ofzo) wilt komen

Voor mensen die er geen verstand van hebben valt coke dus veel makkelijker te verbergen

Jeller

Badass junkie
Mila zei:
spacekonijn zei:
het effect komt niet overeen hoor.

wat is dan het verschil in effect?
ze hebben wel wat raakpunten zoals meer energie, minder vlug vermoeid, minder honger en je voelt je veel losser, maar xtc is veel oppeppender en bij coke blijf je eigenlijk nuchter terwijl je van xtc goed staat te stuiken

bijkomend kan je een cokehead minder vlug herkennen dan iemand die wat pillen binnen heeft

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Inderdaad ik zou ook voor XTC gaan. Xtc is naar mijn eigen ervaring een SUPER gevoel (lees mijn trip report maar "lachgas en eerste keer XTC")
Coke heb ik persoonlijk nog nooit geprobeert, maar ik vind het niet de moeite waard om het te proberen omdat het 1. té verslavend is. en 2. naar verhalen gehoord te hebben... coke geeft je wel een gevoel dat je de wereld aan kan... maar het voegt niets extra's toe aan je normale kijk op het leven...

Ik ben door XTC (en daarnaast de filosofische kant van paddo's) bewust gelukkiger gaan leven, ik kan sneller blij en gelukkig zijn om iets kleins. allemaal in recreatief gebruik hoor. Dus dat betekent voor XTC eens per 3 maanden en paddo's... tja wanneer het uitkomt, maar ik denk ook niet meer dan 5/6 keer per jaar.

Succes met je besluit en laat het ons weten als je de knoop hebt doorgehakt... en natuurlijk na je eerste ervaring :wave:

XTC: maakt van elke macho een softy

COKE: maakt van elke softy een poopiejoopie

ongeveer een tegenovergesteld effect zeg maar..

PS: met XTC kan ik soms nog weken na genieten. Maar met coke was het 1 avond leuk meer niet.

zommes

Badass junkie
Voor mij is dat duidelijk xtc.

Xtc is gezelliger, langer, goedkoper en lekkerder. Voor een paar euro ben je een hele avond goed van de kaart.

Coke heeft sowieso bijna geen effect op mij, omdat ik mijn ego al van mezelf kan verdoven, dus het enige wat ik voel als ik coke snuif, is de verdoving van de gezichtshuid... en om daar nou een halve meijer voor neer te gaan leggen...

Intoxicated

Wijs gebruiker
zommes zei:
Voor mij is dat duidelijk xtc.

Xtc is gezelliger, langer, goedkoper en lekkerder. Voor een paar euro ben je een hele avond goed van de kaart.

Coke heeft sowieso bijna geen effect op mij, omdat ik mijn ego al van mezelf kan verdoven, dus het enige wat ik voel als ik coke snuif, is de verdoving van de gezichtshuid... en om daar nou een halve meijer voor neer te gaan leggen...

Ik heb sos een paar keer geprobeerd maar ik denk dat mijn zelfbeeld gewoon een beetje te goed is zeg maar om echt het 'wereldschokkende' effect van coke te krijgen. Het is vast heel fijn als je normaal een laag zelfbeeld hebt om met coke op te lopen maar ik voel me dan niet meer 'de man' de normaal.

fun

Bewuste gebruiker
Pak als je tussen die 2 twijfelt een pilletje.

Coke hoor je toch meer over met verslavingsrisicos dan X.

nutsss

Wijs gebruiker
Intoxicated zei:
Ik heb sos een paar keer geprobeerd maar ik denk dat mijn zelfbeeld gewoon een beetje te goed is zeg maar om echt het 'wereldschokkende' effect van coke te krijgen. Het is vast heel fijn als je normaal een laag zelfbeeld hebt om met coke op te lopen maar ik voel me dan niet meer 'de man' de normaal.

zeg je laag zelfbeeld, dan heb je het over mij! :wave:
met xtc is dat dus urenlang verdwenen, met coke viel dat enorm tegen al trok ik me daarmee veel minder aan van anderen, en met speed verdwijnt mijn gêne om te zeggen wat ik denk en dat doet het wel goed op bijvoorbeeld feestjes waar ik weinig mensen ken, dan ben ik ineens aardig aanwezig op een prettige niet overdreven manier. maar uitgaan? xtc rules...

Bovenaan