• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC op de kermis...

liiszaa

Newbie
Hallo allemaal,

vorig jaar juli heb ik een xtc-pilletje, ofja, anderhalve pil genomen en ben daarna naar de kermis gegaan. Toen hij in begon te slaan ben ik in de booster gegaan en wist in het begin niet of dit slim was maar mensen die bij me waren zeiden, dat ik het moest doen, het voelde goed!
Ik heb me toch over laten halen en ben mee gegaan in de booster, het was inderdaad geweldig.
Het leek alsof ik vloog, letterlijk en figuurlijk. Er zat een wat oudere man langs me en ik was aan het roepen IK VLIEG IK VLIEG en ik heb me naderhand kapot geschaamd wat die man wel niet van mij zou hebben gedacht!
Naderhand zijn we wat gaan chillen in een parkje, waar ik 'in slaap viel'. Toen ik wakker schoot begon ik ontzettend te braken en dacht dat ik alles over zou geven, maar dit was gelukkig niet het geval. Wat ik daarna heb gedaan, daar kan ik me werkelijk niets meer van herinneren!
Ik weet wel dat ik dat weekend bij mn oma sliep en die vroeg de volgende ochtend heel bezorgd:
je zit toch niet aan de drugs he?
Ik schrok me werkelijk waar dood. Oeps wat heb ik gisteravond gedaan? Ik weet niet of het nog aan mijn ogen te zien was, want was heel erg laat thuis, het was donker, en het kermis gebeuren was rond 1uur in de middag?
Iemand die dit ook ooit heeft gedaan, op bv. de kermis?
Ik weet het, het is geen goede report maar toch, graag reacties please :rock:

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Naja ik zou sowieso niet in de booster gaan als je pilletje net inslaat.. Maar dat erna is niet echt verklaard.. Weet je zeker dat het goede xtc was?

Angramar Temenos

Badass junkie
Nou reacties, okay. Het is inderdaad geen goed report, je beschrijft niet wat je voelt, wat er verder echt gebeurt, wat er door je heen gaat.. Ik zou het een matige 4 geven, van 1 tot 10. (rapportcijfers).

Weet je zeker dat je geen MCPP of zo had? Ik ben zelf nog nooit misselijk geworden van MDMA (XTC)

Angramar Temenos

Badass junkie
Continental zei:
Angramar Temenos zei:
Weet je zeker dat je geen MCPP of zo had? Ik ben zelf nog nooit misselijk geworden van MDMA (XTC)

Laat staan in slaap vallen :rolleyes:

Op hoge dosissen mdma heb ik wel dat ik geen zin meer heb om wat te doen, alleen maar gelukzalig voor me uit ga staan space en genieten van hoe heerlijk het alles is :hearteyes:

kiekert

Bewuste gebruiker
Continental zei:
Angramar Temenos zei:

Laat staan in slaap vallen :rolleyes:
Op een hoge dosis kan ik gewoon in slaap vallen hoor :grin: Gewoon een totale shutdown van je lichaam.

Verder hoor, en merk ik regelmatig in mijn omgeving, dat vrouwen echte mdma kotsers zijn. Op de één of andere manier is die misselijkheid echt een vrouwntic ofzo.

J86

Bewuste gebruiker
Vriend van me heeft dat ook hoor

Maareh beetje vreemd dat dat je niks kan herinneren... :rolleyes:
Miss toch mcpp in de pil?

maar sowieso je kan altijd zeggen dat je dronken was.. meeste mensen zien dat verschil toch niet.

Lijkt me wel een keer vet om met X in de botsauto's te gaan trouwens :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
J86 zei:
Vriend van me heeft dat ook hoor

Maareh beetje vreemd dat dat je niks kan herinneren... :rolleyes:
Miss toch mcpp in de pil?

maar sowieso je kan altijd zeggen dat je dronken was.. meeste mensen zien dat verschil toch niet.

Lijkt me wel een keer vet om met X in de botsauto's te gaan trouwens :grin:

Mij niet eigenlijk, lijkt me best ruw terwijl je juist heel loom alles zacht zit te vinden.

Bovenaan