XTC op groot feest Belgie

Phantom

Newbie
Nou ik ben er geweest!!! superrelaxed!!! kheb me zeer goed vermaakt! ook met de pillen is alles goed gegaan. Ze hebben me niet eens aangeraakt en ook me maten niet. Geen hond gezien (ja op de terugweg was er 1 maat zo slim om de weg aan politiemensen met een drugshond te vragen. De hond begon te janken enz maar er gebeurde niets.. mischien was het toch helemaal geen drugshond)

Ik maak nog een tripreport maar niet nu want ik ben chagerijnig en naar de klote! :rock: :kots:

T-Shorty

Experimenterende gebruiker
de sfeer en muziek was wel goe mar ik pakte men eerste pil en kreeg drekt kostnijgingen dus heb ik de andere 3 verkocht en heb ik er 5 nieuwe van gekocht

ik voelde gwn niets terwijl mijn vrienden zwaar aan het gaan waren..... echt kut
maar dat heb ik dan weer opgelost met snelle eerste keer :tongueout:

gamezz

Bewuste gebruiker
Rainbow zei:
In belgie worden er volgens mij weinig drugshonden ingezet. Ik ben al op veel feestjes geweest en volgens mij zijn het altijd maar gewone politiehonden.
Met Tomorrowland weet ik dat er aan de ingang politie stond met een hond en de verdachtst uitziende mensen moesten daarlangs lopen en die hond veroerde bijna niet. Dus kzou me niet te fel opjagen. Er wordt veel tralala rond gemaakt maar uiteindelijk valt dat allemaal goed mee
op tomorrowland lag de hond lam door de warmte :tongueout:

tjik_tjak

Newbie
eerst inpakken in plastic, dan zilverpapier, dan in een condoom en je vriendin ze in haar... laten steken, riekt niemand... en drugshonden pfff, bassleader waren er ook zogezegd, en al die mensen die op voorhand pep gesnoven hebben, dat riekt een echte drugshond ook hé, niets gemerkt, niemand trouwens pff

Debris

Bewuste gebruiker
Phantom zei:
Mag de douane een jongen van 17 bevelen zich helemaal uit te kleden als de controle toch plaatsvind? anders weet ik wel waar ik de pillen laat.. :wink:
Ja.

Het is daar Belgie, heb al gezien dat kinderen van 14 van de straat geplukt werden en meegenomen worden.
Achteraf hoor je uitkleden, vingerafdrukken, foto's en een mooie verklaring.

Paddo100

Bewuste gebruiker
gewoon die paar pillen die je heb, in een grip zakje. dan afdekfolie strak er omheen zodat het wat kleiner word. ducktape en onder je zak plakken(wel zorgen dat je m geschoren hebt, anders doet het pijn met lopen en opstaan, lol)

succes:wink:

Bass junky

Experimenterende gebruiker
Phantom zei:
Ja reverze ja.. :tongueout:
Is er iemand die vorig jaar is geweest en kan vertellen hoe het controle proces toen ging?

Reverze lol daar loop je elk jaar zo door de controle.. is bijna geen controle of heel oppervlakkige controle.. drugs honden heb ik nog NOOIT gezien op een feest in Belgie. stop gewoon alles in je boxer en je kan overal zonder éénig probleem binnen.

jonas123

Newbie
hallo,
ik ben naar bassleader geweest dit jaar met xtc en wiet opzak
geen enkel probleem mocht zo voorbij de beveiliging zonder gefoullieerd te worden.
ik zag mensen die speed namen in de rij voor ze binnen gingen en met een strakke kop naar binnen gingen ze werden gefoullieerd maar er werd niets gevonden en mocht zo naar binnen.
het was afgelopen en stonden te wachten op een tram, ik was een joint aan het rollen er komt een flik met een hond onze richting uit gelopen (was juist wiet aan het opgooien) men maat had het gezien dat hij onze richting uit kwam ik stak het zakje bij me ballen en gingen rusting verder.
de hond passeert ons een beetje later en hij gaat gewoon voor bij
er is niets om je zorgen over te maken

Bovenaan