Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
PotHead zei:ik ben nu op school en k heb een halfuurtje gelede een pil op van een vriend van me, ik voel nog niet echt veel maar het typen gaat iig al relax k zal de komende tijd nog om de zoveel tijd iets plaatsen en anders maak ik hem vanavond nog wel af.
GewoonVOL zei:Heel slim knul. Vooral zo doorgaan.![]()
qinn zei:GewoonVOL zei:Heel slim knul. Vooral zo doorgaan.![]()
Hij moet toch zelf weten wat hij doet![]()
qinn zei:GewoonVOL zei:Heel slim knul. Vooral zo doorgaan.![]()

MetaalKonijn zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Heel slim knul. Vooral zo doorgaan.![]()
Nee, jij bent positief over 'm.

qinn zei:MetaalKonijn zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Heel slim knul. Vooral zo doorgaan.![]()
ja ik ben positief over hem ja
ik ken hem al best lang, en hij is een van me vaste trip-maten.
Dus ik weet wat ik kan zegge en wat ik niet zegge kan
![]()

GewoonVOL zei:qinn zei:MetaalKonijn zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Heel slim knul. Vooral zo doorgaan.![]()
![]()
En ik heb ook wel eens drugs op school gebruikt. Dus ik weet wat ervan kan komen.![]()
qinn zei:GewoonVOL zei:qinn zei:MetaalKonijn zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Heel slim knul. Vooral zo doorgaan.![]()
![]()
En ik heb ook wel eens drugs op school gebruikt. Dus ik weet wat ervan kan komen.![]()
maar dat hoeft niet bij hem te gebeuren!
is een heel andere school dan waar hardcore-nichte heen gaan![]()
GewoonVOL zei:qinn zei:GewoonVOL zei:qinn zei:MetaalKonijn zei:qinn zei:GewoonVOL zei:Heel slim knul. Vooral zo doorgaan.![]()
![]()
maar dat hoeft niet bij hem te gebeuren!
is een heel andere school dan waar hardcore-nichte heen gaan![]()
Sorry, maar ik ga niet in op zulke debiele opmerkingen.![]()

qinn zei:maar dat hoeft niet bij hem te gebeuren!![]()
qinn zei:Eest blowe en drinke op school.. ben je van school afgetrapt... (ja oke het was een zuure kut opleiding maar da maakt nie uit)
en nu heb je eindelijk een goeie opleiding gevonde en dan ga je maar pille slikke![]()
GewoonVOL zei:Ik zeg ook niks! Van mij mag die doen wat ie wilt.
Alleen ik vind hem wel een heel dom persoon.![]()
En ik hoop echt dat hij dat later ook beseft, en dan ben ik degene die hem heel hard uitlacht. Meer is hier niet aan toe tevoegen.

qinn zei:GewoonVOL zei:Ik zeg ook niks! Van mij mag die doen wat ie wilt.
Alleen ik vind hem wel een heel dom persoon.![]()
En ik hoop echt dat hij dat later ook beseft, en dan ben ik degene die hem heel hard uitlacht. Meer is hier niet aan toe tevoegen.
dan ben ik degene die jou heel hard uitlagt omdat jij net zo goed drug hebt gebruikt op school![]()

qinn zei:check eerst ff je eigen aub![]()
MetaalKonijn zei:qinn zei:check eerst ff je eigen aub![]()
Wat, m'n kont?![]()
Nee, ik snap 't. Mahgoed, ik blijf 't niet zo'n slimme actie vinden, XTC op school. Daarnaast ergert het topic me ook ietwat, omdat XTC slikken eigenlijk niks met 'trippen' te maken heeft, en dit toch weer het zoveelste standaard XTC reportje wordt.
Ellesdee zei:idd pubers...
drugs op school is dom... punt...
Dzy zei:Ja en een hele domme.

PotHead zei:wat wil je weten dan? hoeveel milligram weet ik niet iig...
PotHead zei:EN VOOR IEDEREEN DIE LICHT TE BITCHE OVER DAT IK XTC DEED OP SCHOOL DAS TOG ZEKER MN FOKKIN EIGE KEUS?!
MetaalKonijn zei:PotHead zei:EN VOOR IEDEREEN DIE LICHT TE BITCHE OVER DAT IK XTC DEED OP SCHOOL DAS TOG ZEKER MN FOKKIN EIGE KEUS?!
![]()
Wij sidderen van angst, wij zullen ons verder gedeisd houden!
Ellesdee zei:MetaalKonijn zei:PotHead zei:EN VOOR IEDEREEN DIE LICHT TE BITCHE OVER DAT IK XTC DEED OP SCHOOL DAS TOG ZEKER MN FOKKIN EIGE KEUS?!
![]()
Wij sidderen van angst, wij zullen ons verder gedeisd houden!
ik sidder met je mee...
PotHead zei:wat wil je weten dan? hoeveel milligram weet ik niet iig...
PotHead zei:toen ik in de bus zat ging er niet veel meer door mn hoofd als: auto,auto,vrachtwagen,auto,lantaarnpaal,auto,auto en als we stil stonden, rijde,rijde,rijde,rijde... er zijn ook niet echt spannende dingen gebeurd ofzo ik had gewoon op school zin om te gaan tyoen en toen had k net zoiets van tjah dan maak k t maar ff af.