Xtc/Overgeven

Jeller

Badass junkie
cunt zei:
Jeller zei:
Als jullie moeten kotsen altijd is het mss teken dat je er nog niet oud genoeg voor bent en beter afblijft :tongueout:
whaha wat heeft leeftijd er mee te maken dan?
no offence maar als je zegt dat drugs en leeftijd niets met elkaar te maken heeft dan ben je niet zo goed bezig man

caatje

Badass junkie
dit is ook geen aanval maar ben nieuwsgierig wat drugs en leeftijd in jouw ogen met elkaar te maken hebben?

Bal0n

Badass junkie
Als jouw hersenen nog in ontwikkeling zijn, en jij gaat spelen met receptoren e.d.? Lijkt me niet echt verstandig :).

cunt

Wijs gebruiker
Jeller zei:
cunt zei:
Jeller zei:
Als jullie moeten kotsen altijd is het mss teken dat je er nog niet oud genoeg voor bent en beter afblijft :tongueout:
whaha wat heeft leeftijd er mee te maken dan?
no offence maar als je zegt dat drugs en leeftijd niets met elkaar te maken heeft dan ben je niet zo goed bezig man
ja tuurlijk als je nog groeit ed zal het vast niet zo goed voor je zijn, maar dat is het zowiezo al niet.
ik ben 18 en ook pas met hd begonnen op m'n 18e, dus voor mij is er geen probleem lijkt me. ben uitgegroeid ..

caatje

Badass junkie
op die manier. die link had ik niet gelegd omdat ik dacht dat Jeller het nog steeds over het overgeven had.

Jeller

Badass junkie
:wink:
dat overgeven vind ik niet zo erg hoor, ik zou het gewoon niet de moeite vinden om altijd eerst een kotske te zetten alvorens de fun begint

caatje

Badass junkie
Als dat idd altijd t geval zou zijn, dan bedacht ik me ook wel 3x voordat ik t nam. Gelukkig heb ik t eigenlijk nooit dus.... lang leven de lol

Jeller

Badass junkie
ik heb het nooit gehad maar ik doe het toch niet veel.. mss bij nieuwjaar nog een keer.. het kutte eraan vind ik dat je er niet zo veel mag bij drinken en ik heb heus geen zin om daar dan op een feestje de hele tijd cola en water te drinken..

boy

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
Waarschijnlijk dat je later meer aanleg heb voor depressies.

Een keertje kan nooit kwaad hoor, alleen de verleiding om dan snel weer te nemen is er wel. Ik ken eigenlijk bijna niemand die XTC bij een keertje heeft gehouden.

Bovenaan