Xtc & paniekaanval

mikkelk

Belezen gebruiker
Een vriend van me zou graag een keertje xtc willen proberen, maar hij zit met het probleem dat hij soms zomaar een paniekaanval krijgt. Is het voor hem verstandig om te gebruiken, of raden jullie dit af.
Groetjes

Frank123

Wijs gebruiker
Misschien dat hij er dan geen last meer van heeft. maar zou het niet willen proberen. Probeer je het toch, wens ik je toch sterkte toe , en veel geluk
EDIT : en plezier

candygirl

Belezen gebruiker
Als hij soms een paniek aanval krijgt... zou dat natuurlijk getriggerd kunnen worden door de xtc... Maar als hij het in een ontspannen setting doet, met muziek en drinken en lieve vrienden om hem heen.. moet het miz wel kunnen. Stel dat ie in paniek raakt, moet er wel iemand in staat zijn em gerust te stellen... en em laten weten dat het de drugs is die dit met em doet...

Zorg voor dextro, en vitamine C tabletten.. ( of lekker jus d'orange) voor het geval het echt niet lekker gaat... geef em dat en dan gaat het allemaal sneller goed komen.

Veel plezier in elk geval... en alleen doen als ie er zelf achterstaat.. en niet omdat men (andere) het zo gezellig vinden :grin:

Zoete kus,
Candy

Arenshi

Bewuste gebruiker
Xtc is nooit verstandig, maar is inderdaad nog onverstandiger met kans op paniekaanvallen, epilepsie-aanvallen e.d.

Wonderland

Belezen gebruiker
Tijdens de overgangsfase raak ik altijd al een soort van in paniek, terwijl ik echt geen stresskip ben. Als je aanleg voor paniekaanvallen hebt lijkt het me dus helemaal niet handig.

alcoholist

Wijs gebruiker
hij kan het gwn nemen..als het echt MDMA is.
maar... bij uitwerking kan er paniek optreden
als hij het dan tog gaat doen,is het verstandig,zoiezo de pil op een 100% nuchtere geest te nemen.. en wanneer de pil begint uit te werken,en er ontstaat paniek.. alcohol drinken.
ik heet wel alcoholist,maar drink alleen in het weekend,ben een weekend genieter,
ik heb zelf last van paniekaanvallen/hyperventilatie..en het enigste middel dat ECHT helpt,is alcohol,al is het maar 1 bierje.
suc6..

Arenshi

Bewuste gebruiker
Weet je wat nog beter werkt?
Datura...
Atropine zorgt er voor dat de mdma bijna onmiddelijk wordt afgebroken waardoor je er geen enkele last meer van hebt..

mikkelk

Belezen gebruiker
Pwn3D zei:
Weet je wat nog beter werkt?
Datura...
Atropine zorgt er voor dat de mdma bijna onmiddelijk wordt afgebroken waardoor je er geen enkele last meer van hebt..

Lol en het delerium dat je dan te wachten staat!

Judas

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Als je echt angst wil onderdrukken werkt er toch niks als een Seresta 50 MG (oxazepam) :grin:.
Zou met 10 mg proberen te starten, is meestal effectief genoeg om de paniek te smoren. De meeste mensen vallen bij 50 mg acuut in slaap en dat lijkt me niet handig op een party :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
yeti zei:
Angramar Temenos zei:
Als je echt angst wil onderdrukken werkt er toch niks als een Seresta 50 MG (oxazepam) :grin:.
Zou met 10 mg proberen te starten, is meestal effectief genoeg om de paniek te smoren. De meeste mensen vallen bij 50 mg acuut in slaap en dat lijkt me niet handig op een party :grin:

Dat is waar, ik werd behoorlijk suf van 50 MG toen ik krankzinnige tollerantie had, nu moet ik het niet flikken om zo'n ding naar binnen te werken tenzij ik de hele dag lam wil zijn, maar dat kan niet de bedoeling zijn van medicatie.. Ik krijg nu alleen nog maar van 10 mg, 10 stuks voor 2 maanden :).

Bovenaan