XTC & PEP of XTC & SOS

Mvol0174

Newbie
Ik ga over een maand een weekend naar Intents (dus vrijdag, zaterdag, zondag). Nu ben ik van plan om op zaterdag en zondag wat te gebruiken, maar ik heb gelezen dat het zeer schadelijk is om 2 dagen achter elkaar XTC te gebruiken en dat het effect de tweede dag veel minder is. Nu heb ik ook gelezen dat het een optie is om de andere dag speed of cocaine te gebruiken.

Ik wil toch wel graag weten wat dan de beste optie is of dat ik beter iets anders in combinatie met XTC kan gebruiken of gewoon helemaal geen XTC en wat anders dan een alternatief is.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Ik zit met precies hetzelfde probleem voor Defqon.1 (hele weekend, en idd ook alleen de zaterdag en zondag een stimulerend middel gebruiken). Nou weet ik niet tot hoelaat de zaterdag duurt op Intents, maar ik was van plan om bij Defqon op zaterdag 4-fa en zondag pep te gebruiken, en op één van de twee dagen nog wat 2c-b erbij te gooien om het net allemaal wat leuker te maken :P.

Ik heb voor 4-fa ipv XTC gekozen omdat deze een veel langere nastimulatie heeft en je dus zeer zeker niet op het festival zelf zal crashen (en ik dus gewoon nog naar de afterparty in de Blue Night Unit kan), en ook omdat bijnemen hierbij, ook al is het eigenlijk niet nodig :P, nog best goed werkt (ook al zal ik dan waarschijnlijk niet slapen zonder wat hulpmiddelen die nacht :stoned:).

Maar goed, ik heb het zelf niet zo heel erg op de coke dus daarom zou ik voor de pep gaan, paar biertjes erbij en gas op die zooi :rolleyes:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Als je perse 2 drugs wil gebruiken, dan zou ik XTC de laatste dag doen.

mijn persoonlijke keuze zou coke zijn omdat je, je daar relatief niet zo beroerd van voelt de volgende dag.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
kokosmakroon900 zei:
Hoezo de XTC op de 2e dag eigenlijk? Werkt het dan nog wel goed als je al een festivaldag erop hebt zitten?

mikoz

Bewuste gebruiker
Peppi en Coki zei:
kokosmakroon900 zei:
Hoezo de XTC op de 2e dag eigenlijk? Werkt het dan nog wel goed als je al een festivaldag erop hebt zitten?
Omdat je van xtc waarschijnlijk het meest verrot raakt.

Bovenaan