Xtc pil met 4cmc

flowx

Newbie
Ik heb een xtc pil laten testen. Zit 177mg mdma in en een kleine hoeveelheid 4cmc.
Dit heb ik nog niet eerder gezien in een xtc pil. Hebben jullie ervaringen hiermee? Kan het kwaad? Is het leuk? Of af te raden te gebruiken?

de pil is niet veel zwaarder dan de mdma dus het is sowieso heel weinig wat er in zit. Graag jullie advies 😀

MDMAutist

Bewuste gebruiker
Zelf zou ik hem weggooien. Die stof zou ik niet willen mixen met MDMA. Dit komt vooral omdat ik iemand ken die in het ziekenhuis werkt. Hij vertelde me dat ze iemand die research chemicals heeft gebruikt vaak heel lastig kunnen behandelen. Dit omdat er vaak weinig over bekend is over hoe om te gaan met die nogal onbekende stof. Laat staan in combinatie met andere stoffen. Hoe ziet de pil er uit?

flowx

Newbie
Thanks. Ik twijfel ook… Ben overigens niet vies van experimenteren. Maar jullie mening vind ik wel belangrijk.

Het is een gele/licht oranje monkey no speak

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Goed dat je je pil hebt laten testen. Dat XTC vervuild is met een andere stof hoor je niet zo heel vaak tegenwoordig. (Nu laten ook lang niet alle mensen hun shit testen - jij dus wel, jeej.)

Ik weet niet wat de hoeveelheid 4-CMC is die erin zit, als het echt verwaarloosbaar is kun je de gok wagen, maar in het kader van harm reduction kunnen wij het je vanuit onze kant beter afraden natuurlijk. Als je besluit de pil toch te nemen, zou ik er nadrukkelijk op letten dat je extra voorzichtig bent m.b.t. dosering. Als je een onbekende stof mixt met een andere stof ben je nog net een beetje meer dan normaal je eigen proefkonijn. De kans dat er iets gebeurt lijkt me niet perse groot, de vraag is hoe acceptabel die bijkomende onzekerheidsfactor met bijbehorend - wellicht klein - risico voor jou persoonlijk is (o.a. om de reden die @MDMAutist noemt).

Foxy Methoxy

Bewuste gebruiker
Ik heb een xtc pil laten testen. Zit 177mg mdma in en een kleine hoeveelheid 4cmc.
Dit heb ik nog niet eerder gezien in een xtc pil. Hebben jullie ervaringen hiermee? Kan het kwaad? Is het leuk? Of af te raden te gebruiken?

de pil is niet veel zwaarder dan de mdma dus het is sowieso heel weinig wat er in zit. Graag jullie advies 😀
Heb je dit vraagstuk toevallig ook voorgelegd aan de dealer/verkopende partij? Wellicht kunnen zij je nog helpen om aan betere kwaliteit pillen te komen.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Aparte combi, zie er het nut ook niet helemaal van in om dit als producent te doen.

Had dan gewoon wat minder MDMA gedaan..

Bovenaan