xtc pillen fijnmalen ??

A

Anonymous

Gast
Beste forumleden,
ik zit met een vraag waar ik nergens een antwoord voor vind. Misschien kunnen jullie hepen?
Het gaat om het volgende: Ik gebruik slechts heel af en toe xtc, kwestie van het plezant te houden, en ik heb 2 soorten pillen. Beiden getest, ene 80mg en de andere 135 mg mdma. Uit ervaring weet ik dat een heel fijne dosis voor mij 100mg is. Is het nu haalbaar om, met mijn weegschaal die nauwkeurig is tot op 2 milligram, bijvoorbeeld 5 van die pillen met 80mg fijn te malen, te wegen, en dan om te rekenen naar de hoeveelheid die precies 100 mg mdma bevat, of kan dat niet.
Het probleem is immers dat de ene pil wat zwak is en de andere veel te sterk. Als je dat in 2 breekt bereik je nooit een preciese hoeveelheid.
Ik hoop dat jullie ervaren gebruikers kunnen helpen. Dank bij voorbaat

caatje

Badass junkie
die van 135 die deel je in 4. Daar neem je 3 kwartjes van en dan zit je op 101. mg. Das toch heel redelijk in de buurt.

Met die van 80 neem je 1 en een kwart van 80. Dan zit je op precies 100.

A

Anonymous

Gast
bedankt caatje

dag caatje,
bedankt voor Uw reaktie. Zo zou het kunnen werken, inderdaad. Maar probleem is dat die pillen steeds in vele kleine stukjes uit mekaar vallen als je ze probeert te breken. Dan zit ik hier met 10 of meer stukjes. Ik dacht zo, als ik dat nu héél fijn maak, kan ik het misschien omrekenen naar het gewicht dat 100 mg MDMA bevat. Maar ik weet niet of je dan die MDMA wel goed kan verdelen door dat poeder. Stel u voor dat ge wat van dat gemalen poeder neemt, dat véél MDMA bevat, of juist helemaal niks....

Bal0n

Badass junkie
In principe is het mogelijk, als je het poeder een beetje schudt dan zou je een homogeen mengsel moeten krijgen :)

A

Anonymous

Gast
dank U

hartelijk dank voor Uw vriendelijke reakties. Het zal dus zeker lukken. Gewoon bijvoorbeeld 5 pillen met elk 80 mg MDMA erin vermalen, zeer goed mengen, het totale gewicht ervan meten, en dan omrekenen hoeveel je van dat gemalen spul moet nemen om 100 mg MDMA binnen te krijgen. Zo kunnen we dan héél precies werken. Maar ik vrees dat ik het toch wat té juist wil doen, want iedereen zegt dat de dosis niet zo heel precies moet afgemeten worden. Maar ja, sommige van die stoffen geven grote verschillen (bijvoorbeeld 20 mg 2c-i is iets heel anders dan 14 mg). Blijkbaar, en ook gelukkig, is dat bij MDMA niet zo kritiek. Nogmaals dank

Lapzwans

Belezen gebruiker
ja gewoon die 5 van 80mg fynmale, en mixen, en dan een kwart pakke van de hoeveelheid poeder dan kom je precies op 100 uit, en idd het zal nie zoveel schele als er net wat meer of minder by zit

Bovenaan