XTC proberen?

xprincess

Newbie
Haay, ik zou supergraag een keer xtc willen proberen. Maar ik ben bang dat het fout gaat... dat ik ineens een badtrip krijg ofzo. Maar het effect lijkt me zo geweldig!!
1. Kan het makkelijk foutgaan (wanneer gaat het fout?)
2. of heeft iemand dit wel s meegemaakt??
3. Wat moet je dan doen als het foutgaat?
4. En wat gebeurt herals je zenuwachtig bent als je het pilletje gaat nemen??
5. En hoeveel moet ik de eerste keer nemen? een halfje?
Sorry voor al die vragen maar thnx! :rolleyes:

Pikachu

Wijs gebruiker
- Als je te veel neemt voor de eerste keer, laat je pillen testen. Blijf ook water drinken dan kan er verder niets misgaan

Nee, ik gebruik verstandig

Gewoon naar een rustige plek gaan ofzo, water drinken (niet te veel, watervergiftiging)

Dat was ik ook, gaat wel over want je voelt je echt wel goed hoor! :grin:

Daar verschillen de meningen nogal over, ik heb persoonlijk een hele gedaan en dat zou ik ook iedereen aanraden. Maargoed, ben je klein en jong doe dan maar een halve

6. Hoe moet ik de zoekfunctie gebruiken?
Linksbovenin het scherm :rolleyes:

-spaceman-

Badass junkie
Eigenlijk kan het niet fout gaan, neem als meisje wel de eerste keer een halve!
Een psychisch instabiele vriend van mij, had er moeite mee om er van te genieten..in de war enzo. ben je psychisch stabiel komen die dingen eigenlijk niet voor.
Rustig gaan zitten, wat water drinken en het gevoel toelaten in je lichaam!
Gewoon lekker dansen of doen waarmee je bezig was, als het ware vergeten dat je een pilletje in je maag hebt.
Jong/weinig gewicht/meisje = halfje

Lektroluv

Bewuste gebruiker
100% met -spaceman- eens...

Mocht je 't iets te heftig vinden... lekker rustig plekje opzoek (chill out oid) glaasje sinaasappelsap. En je kan ook altijd even lekker naar buiten, neem dan wel iemand mee (duh).

Vooral niet druk maken (kan lastig zijn :) ) gewoon lekker van genieten.

En als je nog niet helemaal zeker bent kan je ook gewoon nog even wachten met uitproberen...

Enjoy

Paddo100

Bewuste gebruiker
en je moet er wel klaar voor zijn, als je bang bent dat je bad gaat of het heel spannend vind gaat het juist fout, probeer te ontspannen... :wink:

ligt eraan wat voor pillen je hebt , je kan eerst een halve nemen en dan daarna nog een halve...

Marc39

Newbie
Het belangrijkste is dat je zeker weet dat je goede pillen hebt. Dus laat ze testen voordat je ze neemt. Dan is je gewicht van belang om te weten hoeveel je moet nemen. Ik zou om te beginnen eens rond de 50-70mg proberen (voor de meeste pilletjes geldt dat dat ongeveer een halve is). Je kunt wel heel stoer meteen 2 pillen in je mik gooien maar daar bereik je niks mee. Als het goed is heb je 0 tolerantie en is een dergelijke hoeveelheid van 50-70mg ruim voldoende om lekker los te gaan.
Als je ze neemt moet je zorgen dat je bij mensen bent die je vertrouwt. Mocht het dan mis gaan dan weet je zeker dat je in goede handen bent. Als je goede pillen hebt (=dus MDMA) dan kan het eigenlijk alleen mis gaan doordat je zelf denkt dat het mis zal gaan.
Verder voldoende water drinken en mocht je je niet lekker voelen dan doet een glas cola wonderen. Voor de rest, geniet ervan! Laat het gevoel gewoon lekker over je heen komen en geef je eraan over. Je niet verzetten als je hem binnen voelt komen maar gewoon relaxen.

DreamWeaver

Badass junkie
2 Dingen;

1. Laat je spul testen, google maar eens voor testcentra.

2. Geniet, dit word een van de mooiste nachten van je leven!

vogel

Bewuste gebruiker
xtc niet doen

the pill,s do not help you
leuk zoeen pilletje op me lip zitten bijten terwijl ik sliep
volgemde dag dikke onderlip en nog helemaal wazig
daarna 2 weken lang depri

ik heb gevoeld dat die xtc aan me brein knaagt
paddestoeltjes is veel beter lees hier maar

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=9735

als je dat een beetje SNAPT
kijk het zit zo xtc helpt je serotonine receptoren naar de klote
serotonine is een tryptamine en tryptamines zijn erg belangrijk
dat heeft met je biologische klok te maken zeg maar

ik heb nooit wat aan xtc gehad zal er ook nooit wat aan hebben
xtc is troep en ik zou het nooit meer doen
maar paddestoeltjes dat is jezelf leren kennen en mschien wel de oersoep

ballie15

Belezen gebruiker
First time

Mijn eerste keer was zeker niet dope.
Ik maakte me al een beetje druk en denk daar dan veel te lang en te diep over na. Daar ben ik volkomen in blijven hangen.
Bovendien was mijn maag vol van poffertjes en bananen. Ik dacht: goed eten en even fruit naar binnen gooien. Verder heb ik volgens mij door mijn zorgen teveel water gedronken om maar genoeg vocht binnen te hebben.

En ik dacht dat ik me goed had voorbereid en de juiste dingen wist,
maar heb behoorlijk wat belangrijke info gemist hier en daar.

Het zit voor t grootste deel toch in je hoofd.
Ik heb gewoon nog net zoveel last van de inslag als de eerste keer, maar nu denk ik gewoon:'Laat maar komen, het wordt heerlijk, zo voorbij'
Terwijl ik toen dacht: 'Ik ga dood'. Als je dat soort shit gaat denken dan voel je je ook zo.

Dus:
- Laten testen die pillen op zuiverheid en aantal mg.
- In een omgeving gebruiken waar je je gewoon lekker voelt en anders wachten tot dat gevoel komt door bijv. de muziek.
- Niet teveel eten van tevoren, ook niet teveel drinken.
- Je er op instellen dat je gaat genieten, als je dat doet is het ook zo.
- Je kunt even gaan kotsen ofzo, niet van schrikken, eruit is eruit.

Een goede voorbereiding in de week ervoor, goed eten, slapen enzo wil ook geestelijk helpen, je voelt dat je er gezond in gaat.
( En misschien niet helemaal OP eruit komt)

Madelief

Experimenterende gebruiker
Re: First time

ballie15 zei:
Mijn eerste keer was zeker niet dope.
Ik maakte me al een beetje druk en denk daar dan veel te lang en te diep over na. Daar ben ik volkomen in blijven hangen.
Bovendien was mijn maag vol van poffertjes en bananen. Ik dacht: goed eten en even fruit naar binnen gooien. Verder heb ik volgens mij door mijn zorgen teveel water gedronken om maar genoeg vocht binnen te hebben.

En ik dacht dat ik me goed had voorbereid en de juiste dingen wist,
maar heb behoorlijk wat belangrijke info gemist hier en daar.

Het zit voor t grootste deel toch in je hoofd.
Ik heb gewoon nog net zoveel last van de inslag als de eerste keer, maar nu denk ik gewoon:'Laat maar komen, het wordt heerlijk, zo voorbij'
Terwijl ik toen dacht: 'Ik ga dood'. Als je dat soort shit gaat denken dan voel je je ook zo.

Dus:
- Laten testen die pillen op zuiverheid en aantal mg.
- In een omgeving gebruiken waar je je gewoon lekker voelt en anders wachten tot dat gevoel komt door bijv. de muziek.
- Niet teveel eten van tevoren, ook niet teveel drinken.
- Je er op instellen dat je gaat genieten, als je dat doet is het ook zo.
- Je kunt even gaan kotsen ofzo, niet van schrikken, eruit is eruit.

Een goede voorbereiding in de week ervoor, goed eten, slapen enzo wil ook geestelijk helpen, je voelt dat je er gezond in gaat.
( En misschien niet helemaal OP eruit komt)

Heb zelfde ervaring. Bleef de eerst ekeer hangen in het gevoel; was niet relaxed.. daarna - toen ik wist wat er ging komen, was t ok, en werd t heeel cool :) .. dus: vertrouw erop dat wat je ook voelt - mits je je aan de andere regels hebt gehouden wat betreft gebruik - het na een half uurtje weer ok is. plezier... :wave:

Extrm-Bzar

Belezen gebruiker
Nou ik post ff mijn ervaring x hoef je volges mij de 1e keer niet op een rustig plaats te gebruike als de x begint in te slaan kan het miss ff kut zijn maar als het volop aan de gang is boeit het je tg niet meer het is gwoon relax bij xhoef je echt geen zorge te make alleen als je miss flinke hoeveelheid pakt dat je gaat trippe maar dan voelt het nog relax aan :grin: No worries man ik zoe het niet probere want wat heb je eraan als je weet dat je je lekkerder kan voelen dan dat je gewend bent maargoad als je doet .... Je zult het fijn vinden geloof mij :wink:

Bovenaan