• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC report lokale disco !!Te Strak!!Overdosis!!

Hoeveel pillen neem je mee als je een feest van 12uur hebt?

• 1

Stemmen: 4 15,4%
  • 2

Stemmen: 4 15,4%
  • 3

Stemmen: 10 38,5%
  • 4

Stemmen: 5 19,2%
  • 5

Stemmen: 1 3,8%
  • 6

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 8

• 9

• 10

Stemmen: 2 7,7%

• Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .

tonderslag

Experimenterende gebruiker
Hallo mensen,

Ik ben een 19 jarige jongen uit Noord-Brabant.
Onze vriendengroep bestaat uit een kern van 5 mensen (mijn zus en haar vriend een vriendin van mijn zus en mijn vriendin en ik) daar rondomheen hebben we met feesten/en in die disco nog wat mensen leren kennen en daarvan waren er nog 2 bij vorige week, 2 jongens.
Ik ben begonnen met xtc op 31 dec 2009, een knallend nieuw jaar ingaan dus.
In de tussentijd zijn we redlijk wat kleine tot gemiddelde feestjes afgegaan, en laatst me grootste feest tot nu toe gehad Qbase in weeze duitsland, Een week later vorige week dus zijn we naar een vaste disco gegaan waar veel bekende namen langskomen, Zany-outblast-mental theo-headhunterz-brennan heart-psyko punkz en nog veel meer, vorige week was het redelijk druk omdat er een grote naam langskwam Brennan heart ik zoek normaliter net het randje van hallucineren op omdat ik dat gewoon ontzettend vet vind en ik dan een geniaal leuke avond kan hebben. Mijn vrienden zijn wat voorzichtiger en houden niet van hallucineren.Ze kennen me en weten dat ik meer gebruik dan hun. we gingen van 23:00 tot 05:00. Ik had 3 blauwe driehoeken met een kruisje meegenomen (deze had ik nog nooit eerder gehad), ik had ze van een vriend gekocht die ik vertrouw (hij test ze zelf voor hij ze verkoopt).1 van deze was voor mijn vriendin die het altijd rustig houdt en de andere 2 waren voor mij. De planning was dat ik 1 pil zou pakken om 00:00 en om 00:30 een halve bijpakken, dit was een tip van die jongen om lekker hard te gaan en om 02:00 zou ik de laatste halve pakken. Nadat ik de eerste gepakt had (we vertellen elkaar in de groep altijd als we een pil pakken en zeggen zo nu en dan hoe het gaat) gingen we roken in het rokershok, daar was een jongen die een meisje uit mijn vriendengroep kende, hij wist dat ik wel aan xtc kon komen en vroeg dat aan mij, ik wist het niet zeker en de prijzen zijn vaak duurder bij die disco, 10,- zullen ze gauw vragen. Mijn zus had niks meegenomen omdat ze van plan was het bij speed te houden maar ze vroeg eerder al of ik een halve kon afgeven, nou vond ik dat niet erg, dan maar wat minder strak en dat iedereen lol had, dan dat ik lol had en me zus niet, nou toen vroeg die jongen dus of ik wat kon regelen en me zus zei dat ik er dan maar een daarvan moest regelen voor haar. Ikzelf kon mijn eigen pillen gewoon houden dus. De pil begon al lichtelijk te werken en ik ging dus wat regelen ik kon er 2 voor €15 regelen, maar ik zei iets te snel doe maar 3. Ik kreeg dus 3 stuks voor €20 dit viel me nog best mee. Die jongen betaalde €7 mijn zus €7 en ik €6. Het nadeel van deze pil was dat mijn maat hem nog niet had getest zelf maar het was dezelfde dealer die hij altijd had, dus ik gokte op geluk. De dealer zei dat ze 175mg zouden bevatten het was een blauwe ronde pil, redelijk hard en ik meen dat hij een beetje afgeronde randen had. Ik verdeelde ze en had dus zelf ineens 3 pillen, ik wou er geen overhouden dus verandere het plan. het was inmiddels 00:30 en ik ging dus pakken, ik pakte gelijk de andere blauwe driehoek (ik heb deze opgezocht op pillreports.com en daar staat dit "Vet goed pilletje. Hoge dosis, zoals wel meer blauwe driehoeken. Hij komt wat harder (minder vriendelijk) binnen, neigt een beetje naar de paarse HDtjes.") bij de reacties word meermalen gezegd dat er 170mg inzit net als die andere is dat dus vrij hoog, Ik voelde me lichaam ongeveer 5 minuten later tintelen en werd een beetje zweverig. Kreeg het praatgevoel en zat al heerlijk in de stemming. Om 01:00 kreeg ik een nuchter momentje toen we gingen roken. Ik ging maar weer pakken, ik had ook zin om goed hard te gaan en pakte dus om 01:00 de 3de hele pil. ik had dus -515mg- mdma in mijn lichaam zitten. Ik hoefde niet meer te wachten tot hij insloeg want ik stond weer in de zaal en voelde me zeer licht, ging helemaal los op de muziek, lachen tegen iedereen, dansen met iedereen, een hoop foto's maken en ja je kent het wel. Om 02:00 kwam Brennan Heart op. Ik kan me niet alle momenten herrinneren in de tijd dat hij er was. maar ik kon toen nog hakken en meestampen, ik maak ook wel vaak bewegingen met mijn armen en handen kortom ik ging gewoon helemaal los. De momenten die ik mij herrinner zijn b.v. dat die jongen waarbij ik pillen kocht zelf ook goed strak stond. Ik weet nog een paar nummers die hij draaide en het roken in de rokersruimte (we gaan wel 15 keer naar de rokersruimte op zo'n avond) rond 3 uur begon ik met hallucineren, eerst lichtelijk een paar gasten die een shirt aanhadden maar ik zag dat shirt niet dan wel dan weer niet, ik zag ook een matras in de rokersruimte liggen. Ik zei tegen me vrienden dat ik begon met hallucineren ik was in een opgewonden staat ik had zin in hakken en gek doen. en lulde maar wat raak tegen alles wat los en vast zat :P. Ikzelf had niet echt in de gaten dat ik er ongeloofelijk strak uitzag en ik zag me vrienden ineens bezorgd worden, Ik dacht waarom ben je nou bezorgd ik heb toch lol.
Ik had ook lol i vermaakte me prima, maar ik Hallucineerde steeds erger, ik zag mijn zus haar hoofd aan voor een spinnenweb en ik had steeds minder controle over me lichaam terwijl ik precies wist wat ik deed en dacht. Ik zag nog steeds veel te veel hallucinaties. toen brennan heart weg ging om 04:00 gingen we even roken en meteen daarna weer terug de zaal in naar de vaste dj luisteren, die draait ook goed. Ik stond te dansen nouja dansen :confused: Ik stond steeds op een plaats recht voor de dj beetje vooraan niet te ver vooraan, en ik wou wel dansen maar mijn ogen vielen steeds dicht, ik deed me ogen open en dacht dan "shit ik moet me ogen openhouden" ik deed al mijn best om ze open te houden maar had niks geen controle meer, ik ston op die plek met mijn hoofd een stukje omhoog vol knarsetanden, me ogen dicht, en dan alleen mijn handen bewegen de hele tijd, af en toe kon ik even meehakken en toen was het genoeg ik was uitgeput maar vond het super vet, en mijn zus ging kapot van de stress over mij, die 2 andere jongens die erbij waren kan ik me niet eens meer herrinneren dat ze er waren. we zijn om 04:30 aangereden en 05:00 waren we thuis.
2 andere vrienden van mij werken bij die disco en een daarvan zou ook bij mijn zus slapen die kwam om 07:00 aan en de andere was ook nog even binnengeweest. Ik ben voor mijn gevoel vanaf dat we thuis waren meteen gaan slapen, maar hun verklaren anders, Hun hebben nog zitten napraten en hebben niet geslapen, en hebben ieder half uur gevraagd of ik al sliep. Ik heb dus ieder half uur geantwoord dat ik nog wakker was. Ik denk dat mijn hersenen zo vermoeid zijn geweest dat mijn bewustzijnsvermogen en gezichtsvermogen zó laag zijn geweest dat ik er niks van heb kunnen beleven of onthouden. ik werd de volgende ochtend op de bank wakker met kleren aan. En we hebben goed gepraat en besloten dat ik nooit meer zo hard wil gaan. Ik zal dat hallucineren wel blijven opzoeken maar niet meer zo erg als vorige week. Ik denk dat ik niet veel meer nodig had gehad om een TRIP naar het ziekenhuis te mogen maken. Daarom als je net als ik een grens wil uitproberen ga nooit te hoog inzetten want ik heb wel een leuke avond gehad, maar dat is nog het ergste. Ik weet alleen dat ik het vet vond en niet dat ik gewoon een overdosis had.
Ik ben vannacht naar de zelfde disco geweest.
Mijn lievelings-dj draaide vannacht (Psyko Punkz) en ik heb een halve capsule speed geslikt.
niet veel dus gewoon voor de energy
Ik heb daar weer een stuk of 3 gasten gezien die nog erger waren dan ik vorige week, Sterkte voor hun !!
Ik ben straks om 5 uur thuisgekomen en zit vanaf die tijd al achter de pc. games had ik geen zin in dus ff internet afgestroopt naar de gevaren van Hallucineren heb nog geen goed antwoord gevonden maar ik ben al een paar uur met dit verhaal bezig.

Koop veilig - vertel aan mensen wat je doet - en ga je grens niet overschrijden

Met vriendelijke groet..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
tonderslag zei:
we zijn om 04:30 aangereden en 05:00 waren we thuis.

Bedoel je daar niet iets anders mee ? Want het lijkt me sterk dat als je aangereden wordt, je een half uur later alweer thuis op de bank zit. :)

Na mijn mening heb je gewoon veel te snel bijgepakt, je gaf de pillen niet de tijd om in te slaan...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Sublimo zei:
Bedoel je daar niet iets anders mee ? Want het lijkt me sterk dat als je aangereden wordt, je een half uur later alweer thuis op de bank zit. :)
Hij zal wel in Brabant wonen, of Limburg misschien. Aanrijden, aanfietsen.. "aan" is in dat geval boerengelul voor "beginnen met".

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Hij zal wel in Brabant wonen, of Limburg misschien. Aanrijden, aanfietsen.. "aan" is in dat geval boerengelul voor "beginnen met".

Ja, ik snap wat hij bedoelt. :)

Maar ik vindt zijn zin werkelijk nergens op slaan.

tonderslag

Experimenterende gebruiker
Hehe,

na 2 uur typen geef je niet zoveel meer om dat ene rare zinnetje :P
Ma idd ben een brabander :P

Ja klopt veel maar dan ook veeel te snel bijgepakt.
had me eigen niet in de hand meer hehe

gr

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Herkenbaar, net zo snel bijgepakt als mij op Q-base.
Gelukkig heb ik het wel dik naar mijn zin gehad destijds, kan der alleen geen fuck meer van herrineren. Hierdoor ook besloten voortaan maximaal een halfje te pakken en er dan minstens 2 uur tussen te laten zitten, anders ga ik te hard.

Beetje onhandig te lezen, maar I get the message. Je hebt een top avond gehad! :P :hearteyes:

Bovenaan