Het begon allemaal nadat ik gegeten had, stond met vrienden buiten en kwam er achter dat ik nog 6 snoepjes in mijn portemonnee had
. Ik heb er 2 aan een vriend gegeven en 1 aan een andere vriend. Ik nam er zelf 2 in. Na een tijdje begon ik me al behoorlijk wazig te voelen, ik nam de 3e in. Na even was ik zo leip als het maar zijn kon. Ik ging een rondje lopen en kwam terug en kwam tot de ontdekking dat mijn portemonnee kwijt was. Ik ging zoeken maar tevergeefs. Zitten we even komen er 2 vrouwelijke agenten aan. Er was geluidsoverlast. Ze kwamen aan en zeiden dat we onze teringzooi opmoesten ruimen en moesten opzouten. Dit vonden we niet vriendelijk genoeg en ik en een bekende zijn een discussie aangegaan met deze agentes. Een van deze 2 dacht echt dat ze god was met haar 4 strepen op haar schouder en weigerde gewoon normaal tegen ons te praten. Naar een tijdje gaven we de moet op en gingen we ergens anders staan. Na een half uurtje gingen de meesten naar huis en we bleven met zijn tweeen over we belden wat vrienden op en gingen in een park staan. Eenmaal daar aangekomen zag ik hoe leip sommigen waren. Wat hebben jullie op? vroeg ik. En ik kreeg als antwoord: GHB. Na een tijdje lol te hebben gehad gingen we naar huis. Ben in bed gekropen en heb heerlijk geslapen. (Gek he als je al een nacht had overgeslagen
)