XTC+Ritalin?

spongecola

Belezen gebruiker
Hallo, ik krijg met een paar dagen een blinde test met ritalin. 2 weken ritalin (verschillende mg's) 2 weken placebo ( niks erin) en 2 weken niets. Omdat ik waarschijnlijk ADD heb geen ADHD dus. T enige is dat ik last heb om me te concentreren op leerwerk en tijdens uitleg van dingen. Ik kan dus gewoon normaal functioneren buiten school om. Mijn vraag was, 4 dec heb ik een feest. Ik zou hier graag willen gebruiken maar kan dit met ritalin? Ik heb ooknog geen flauw idee of ritalin me moe zou maken of actief. Ik had al gelezen dat het een amfetamine soort is. XTC maakt mij 3/4 e van de tijd wel erg druk.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Deze blinde test krijg je niet voor niets. Dit is om te kijken of een middel bij jou aanslaat. Als je dan ook andere dingen gaat nemen kan dat zeker je "mood" beïnvloeden, zeker na het gebruik van MDMA. Het is jammer, maar ik zou er sowieso even wachten met die MDMA.

Buiten bovenstaande is het tevens zo dat MDMA in combinatie met Ritalin / Dex / Modafinil of soortgelijk niet echt gezond voor je is. De toxische werking wordt hierdoor extra versterkt.
Stel je hebt nou net MDMA gebruikt en hebt die periode net die Ritalin....Raad het echt af in dit geval.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het is idd slimmer om even af te wachten. Technisch gezien zou je een paar dagen voor je xtc neemt kunnen stoppen met ritalin en zou er niet bijster veel aan de hand moeten zijn. Echt heel gezond is het natuurlijk niet, maar dat is het in feite nooit. In ieder geval zou ik voor die test zorgen dat je die weken echt alleen je medicijnen neemt, en niets anders aan drugs. Dan kunnen ze tenminste ook goed checken of de medicijnen bij je werken zoals zou moeten! :)

spongecola

Belezen gebruiker
Ik gebruik ook niks anders. Ik hou me aan de 3 maanden regel met xtc. Wiet doe ik slechts een keer in de maand. Ik kan niet stoppen met de ritalin, aangezien ik 2 weken lang moet testen hoe het reageert.

mikoz

Bewuste gebruiker
spongecola zei:
Ik gebruik ook niks anders. Ik hou me aan de 3 maanden regel met xtc. Wiet doe ik slechts een keer in de maand. Ik kan niet stoppen met de ritalin, aangezien ik 2 weken lang moet testen hoe het reageert.
Als je xtc gebruikt en tegelijkertijd de ritalin aan het 'testen' bent zul je niet te weten komen wat voor effect ritalin op je heeft. Je kan de plus en min punten dan niet toewijden aan de xtc noch de ritalin.

Mijn advies is: gewoon eerst die ritalin verder uittesten. Als je dat gedaan hebt en je krijgt voortaan ritalin voorgeschreven, dan kun je altijd nog een pauzetje inlassen met de ritalin, zodat je lekker los kunt gaan op de xtc. Op deze manier heb je iig een betere kijk op wat het medicijn/de symptoomverdoezelaar met je doet. :grin: :wave:

Bovenaan