Mr. XTC zei:in de USA nemen ze xtc anaal misschien moet je dat eens proberen
DarkScope zei:Mr. XTC zei:in de USA nemen ze xtc anaal misschien moet je dat eens proberen
hoezo zou k dat probere miss dat jij dat lkkr vind ma k nie
FEIT: Als je hem in je reet douwt word er 3x zoveel MDMA opgenomen.DarkScope zei:Mr. XTC zei:in de USA nemen ze xtc anaal misschien moet je dat eens proberen
hoezo zou k dat probere miss dat jij dat lkkr vind ma k nie
Wat is sublingual?Bal0n zei:De manier van inname is gewoon zoveel effectiever, maar mij zal je het ook niet zien doen hoor. Als ik zo heel graag die lever will by-passen doe ik het wel sublingual.
Kweetniet keb er zo raar idee bij maar ik oordeel niet als een ander het doet hoor.cunt zei:nou .. ik als er 3x zoveel mdma opgenomen word dan duw ik wel een keer een snoepie m'n poepgaatje in hoor..! alleen al om het 1x te proberen.
who gives a shit?![]()
Idd maar dat is gemaakt voor je kont en ik weet niet of een stroeve, chemische pil nu zo pretje is straks bijt het als de pest ofzo maar als je het heb gedaan bevindingen hier posten aubcunt zei:ja een spuit gaat voor mij ook te ver .. maar wil het wel 1x proberen en kijken of het er nog beter van word ..
en heb vroeger zat zetpilletjes in m'n poepgaatje gehad van mams .. en zo ernstig is dat niet.
ehmm voor zover ik weet niet .. worden alleen vragen over gesteldL-Mack zei:Is het de rage om xtc te nemen langst elk gaatje van je lichaam?
DarkScope zei:zou je ook een xtc pil kunnen klein malen en samen met wat shag tot een joint draaien en dan oproken? lijkt me dat t meteen werkt dan, iemand ervaring?
ja want anders gaat het nog over schijten, opduwen ne roken in dit topicMac... zei:uhm...
Gaat het hier nou echt over het roken en opduwen van schijfjes, lijkt me alle 2 niet erg goed. Kan me voorstellen dat je een dag later echt wel moeite hebt met schijten.
Over schijten gesproken...
aah laat ook maar zitten, andere keer weer
en heb je xtc nou al een keer via de achterkant gebruikt? :P je zou het laten weten hé....cunt zei:ja komt goed
maar kan nog wel ff duren want ga minstens 2 mnd stoppen met xtc ..![]()
Gedaan, nu net, oprecht er komt rook uit, je voelt je anders maar het effect is het niet waard gewoon slikken die handelmaar wat gebeurd r dan, weet iemand hoelang het duurt en of t de moeite waard is om us te doen?
Even een toevoeging ik heb mdma gebruikt geen xtc pikGedaan, nu net, oprecht er komt rook uit, je voelt je anders maar het effect is het niet waard gewoon slikken die handel