XTC Samen met beste vriend

Joestax

Newbie
Hallo :)

Ik ga over 2 weken samen met mijn beste vriend 3 weken lang in een oude besteleend door Frankrijk toeren. Het wordt zowiezo al een legendarische trip. Alleen ik zat er aan te denken. Om op 1 van de avonden een XTC pil met hem te nemen. Ik heb het zelf pas 1 keer gebruikt en mijn beste vriend nog nooit.

Zou dit een recept voor een ramp zijn of moet het gewoon kunnen? Want ik zie het eerlijk gezegd als een avondje flink zuipen met 1 van je maten ( qua risico's ).

roteck

Experimenterende gebruiker
Houd er rekening mee dat als je wilt toeren. Je de dag na XTC en enkele dagen erna, je niet lekker kunt voelen. En ook ongeconcentreerd op de weg. Dit zal jullie trip kunnen verstoren. Verder in ieder geval niet rijden als je onder invloed bent maar dat spreekt voor zich! Het kan zeker wel, zal geweldig zijn daar op een mooie locatie met lekker weer! Maar zorg dan dat je de dagen erna lekker een plek hebt om te gaan chillen en uitrusten! :grin:

Als jij met je beste vriend xtc neemt weet ik zeker dat jullie de geweldigste avond van jullie leven krijgen en de gesprekken die jullie gaan voeren gaan geweldig worden.

ik heb afgelopen zaterdag met 2 vrienden op xtc urenlang lopen praten en we hebben elkaar zo erg leren kennen dat ik weet dat deze vriendschap nooit meer mis kan gaan, zeker een aanrader!
met je vriendin xtc nemen is ook erg goed voor je relatie

fritssie

Newbie
Ja idd samen met je vriendin is wel erg leuk ja. je komt zeker meer over die andere zijn gedachtenwijze te weten op dat moment (bij mij wel tenminste) :stoned:

Bovenaan