[XTC] Sex&mdma / Serotine nodig?.

Chaincells

Belezen gebruiker
Ik ben binnekort van plan sex te hebben met XTC op, maar ik heb 1 week terug ook gebruikt, hoeveel zal het effect afnemen? Dus zegmaar, vergeleken een goede 'trip'?

Winehouse

Badass junkie
Ik denk dat je misschien iets minder het happy / love gevoel heb, maar het effect nog zeker wel merkbaar is ! Doseer anders iets hoger als de vorige keer.

Probeer er de volgende keer wat meer tijd tussen te houden. Om de 1 a 2 maanden bijvoorbeeld.

Chaincells

Belezen gebruiker
Dankje :]. Maar dat van die 1/2maanden is echt om het ''ultieme/volle'' uit je pil te halen.
Maar het is dus niet zo dat het totaal niet werkt als er minder tussen zit.

Winehouse

Badass junkie
Voor het ultieme effect moet je er eigenlijk zelfs 3 maanden tussen houden.
Maar die pil ga je echt wel voelen hoor ! :hearteyes:
Natuurlijk niet elke week gebruiken, dan gaat de lol d'r snel af en is je serotonine op.

nieneinao

Newbie
Nee, je serotonine is pas op als heel veel pillen in verschillende dagen achter elkaar gebruikt, maar dat merk je dan wel.

Fronske

Belezen gebruiker
Chaincells zei:
Ik ben binnekort van plan sex te hebben met XTC op, maar ik heb 1 week terug ook gebruikt, hoeveel zal het effect afnemen? Dus zegmaar, vergeleken een goede 'trip'?

Dit is erg subjectief:

Bij het nemen van dezelfde hoeveelheid binnen de termijn van 7 dagen zal je je voelen alsof je iets meer dan de helft van vorige keer hebt genomen.

Oftewel: je zal wel nog 'hard' kunnen gaan, maar de kwaliteit van je trip zal aanzienlijk minder zijn. Wel vaag met strakke kaken en kijkers, maar minder euforie, liefde en bliss.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Dit verschilt heel erg per persoon en per keer. In het begin bijvoorbeeld, dat ik xtc gebruikte, deed ik het wekelijks voor 2 maanden ofzo (elke keer 1 pil genomen, niet bijgenomen, weet het aantal MG niet). Toen voelde ik het elke keer gewoon nog goed. Toen heb ik er iets van 7 maanden tussen laten zitten en nam toen een half jaar weer elk weekend ong 140mg en voelde dit ook steeds weer. (Ook met het love gevoel, wel steeds korter naarmate ik het vaker deed)
Nu laat ik er gewoon steeds minimaal 2 maanden tussen zittne, behalve de laatste keer(7 weken), en had toen een wel al een minder intens love gevoel en aanzienlijk korter.

Aan de hand daarvan zal ik zeggen dat het er van afhangt of je het al vaak heb gebruikt en of je er ook een tijd onverstandig mee om bent gegaan.. Maar alsnog is dit denk ik heel erg persoonsgebonden.
Een week is sowieso kort om er tussen te laten zitten, het is beter er in ieder geval een maand tussen te laten zitten. Zo zijn de keren dat je het doet specialer, en intenser.

trippelh

Bewuste gebruiker
Chaincells zei:

Zeg tegen je partner om kamagra te gebruiken succes gegarandeerd en damn jullie zullen opgaan in elkaar.
Heel veel plezier :)

Bovenaan