• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Xtc snuiven live

benzzzy

Badass junkie
Ik ben wen jongen van 19jaar ik weeg ongeveer 73kilo en ben nu high
Kheb net de 3 halve xtc pille gesnoven
De pillen waren getest op250mg

na tien min :je merkt het vrij snel kaak staat strak je wil bewegen euforie en het is fucking warm man

30min:confused:ta nu vrij strak high en da wast wel typich xtc gevoel zeg maar (dit was mijn piek)

60min: begint langzaam minder te worden

90min : ksta opzig nig wel strak maar zeker half zo strak als net
120min: nog beetje speedy

Hier de -/+punten

+werkt binne 10min -na -/+2 uur uitgewerkt
+werkt wat sterker -het brand in je neus
-het is naar mijn menig wat meer strak staan dan echt xtc slikken

Het is zekker het probeeren waard

SirErick

Wijs gebruiker
Het lijkt mij geen pretje om pillen te snuiven, want pillen zijn gemaakt om te slikken en niet om te snuiven. Maar goed, waarom slik je het niet gewoon in? Daar ben ik wel benieuwd naar.

benzzzy

Badass junkie
Was nieuwschierig maar ik pas mijn topic aan alss ik efect heb dus let op want ik heb effect

dewilde

Experimenterende gebruiker
3 halve pillen snuiven? Naast 375mg mdma, wat me door de neus nogal fors lijkt, werk je dan ook nog eens 300-600mg bindmiddel naar binnen.

Ieder z'n hobby natuurlijk, maar nee, hier ben ik niet bij.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Zou dit echt niet al te vaak doen, als MDMA in je longen komt krijg je allemaal kleine gaatjes in je longen wat niet erg gezond. Zal vast ook wel voor andere stoffen gelden, daarom haal ik het liefste ook niks door m'n neus. :wink:

benzzzy

Badass junkie
Wtf ik heb het nonstop over speed terwijl ik xtc snoof :confused:

Ondanks dat het na 2 uur was uitgewerkt rond 3:00
Kon ik pas slapen om 7:00 en kmoest er vroeg uit dus bietje stom van me :xtc: :xtc: :xtc: :xtc:

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Als je een kleine 400mg MDMA snuift en je merkt 2uur na inname al zo goed als niets meer is de kans groot dat je echt een monsterlijke tolerantie voor MDMA hebt op gebouwd.

Ik denk dat ik ongeveer wel kan raden hoe. :rolleyes:

benzzzy

Badass junkie
En het beste van alles zaterdag op de bosche kermis heb ik ook nog 250mg op.
Kheb niet eens een kater en heb er nog een paar over :rock:

benzzzy

Badass junkie
JMThomas zei:
Als je een kleine 400mg MDMA snuift en je merkt 2uur na inname al zo goed als niets meer is de kans groot dat je echt een monsterlijke tolerantie voor MDMA hebt op gebouwd.

Ik denk dat ik ongeveer wel kan raden hoe. :rolleyes:
Inderdaad te groot inkopen :rock:

Timmie94

Bewuste gebruiker
"Te Groot" inkopen zou geen excuus mogen zijn om zo veel/vaak te gebruiken dat je zon grote tolerantie hebt. Iets met discipline en zelfbeheersing...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Lekker verstandig weer dit. Belachelijke doseringen en geen idee waar je over praat.

Ga je even inlezen over XTC, je gaat gegarandeerd problemen krijgen op deze manier.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Eerlijk gezegd geloof ik niks van de gebruikte doseringen. Nasaal is het ongeveer 2 keer zo potent als met slikken denk ik, dus dat zijn echt belachelijke doseringen.

Daarbij is het ook nog eens belachelijk veel bindmiddel wat er dan je neus is in gegaan...

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
10 tegen 1 dat TS het type forum member wordt wat op geregelde basis de meest stupide vragen gaat stellen, of continu dit soort fratsen gaat delen.

Bovenaan