XTC snuiven?

Arenshi

Bewuste gebruiker
Haay, ik heb enorm veel zin om eens een pilletje te snuiven... zyn er mensen die me dit aanraden of afraden? geeft dit sneller / beter effect?

alvast bedankt !

Freezing

Bewuste gebruiker
sneller wel, beter weet ik niet. lijkt me ook niet echt gezond voor je neus met al dat bindmiddel etc

Arenshi

Bewuste gebruiker
E

nou ja voor een keer kan dat toch geen kwaad :grin: kga van 1 keer wss geen neuskanker krygen ofzoiets hehe... Weet er iemand hoe snel de trip komt na het snuiven?

bedankt !

Frisko

Badass junkie
Re: E

Pwn3D zei:
nou ja voor een keer kan dat toch geen kwaad :grin: kga van 1 keer wss geen neuskanker krygen ofzoiets hehe... Weet er iemand hoe snel de trip komt na het snuiven?

bedankt !
sneller gewoon...
probeer het zou ik zeggen:)
heb het zelf ook veel gedaan vroeger!
mijn ervaring is dat het sneller en beetje harder aankomt maar ook minder lang duurt...maarja... :wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Pillen snuiven heb ik geen ervaring mee, wel paar keer mdma gesnoven, voelt niet lekker. effect is niet zo leuk als een bommetje (voelde 't ook niet echt beginnen zoals je bij een bommetje/pilletje voelt, mischien ook omdat ik teveel met m'n neus bezig was) en duurt een stuk minder lang.

Maarja als je het wilt proberen , veel plezier

Delirium

Badass junkie
Een pil snuiven is niet aan te raden lijkt me :openmouth:
Je hebt geen idee wat voor stoffen er naast MDMA in zitten, dus gezond voor je neus is het bij lange na niet.
Bovendien moet je heel veel snuiven als je een hele pil nasaal inneemt.

Pure MDMA snuiven is dan beter lijkt me, maar of het lekker is is een ander verhaal :rolleyes:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Vriend van me had ook een keer mdma gesnoven, om te kijken hoe het was. de kristallen bleven in zijn neus hangen en hij heeft 10 minuten lang hard moeten inhaleren met zn neus om alles door te krijgen. Hij viel ook achterover in de bank en zei 10 minuten lang niks, daarna springt ie opeens op en stond ie ineens super straks.

DreamWeaver

Badass junkie
Auw & plakzooi in je neus. Als je dan zo nodig nasaal xtc wil doen moet je kristallen regelen. Het brand als een motherfucker, maar het is veel beter te doseren en je hebt geen andere producten in je neus hangen.

djpopol

Experimenterende gebruiker
pil snuiven??

1. smaak is niet te harden :d
2. brand gelijk hel !!!
3. ogen begonnen te tranen bij mij :)
4. kwam iets sneller op.
5. was vele sneller gedaan.
6. dag erna was gans men keel geiriteerd.

p.s: en kan je garanderen dat één pilletje veel poeder is hoor... dus ik zou gewoon zeggen hou de pil voor in de mond :d ik zie me ook nog geen wiet snuiven :d

djpopol

Experimenterende gebruiker
pipoxyz zei:
djpopol zei:
ik zie me ook nog geen wiet snuiven :d
Wat een goed idee!!
Zou het mogelijk zijn om hasholie met iets te binden waardoor het korrelig wordt en te verpoederen valt?..vast niet...zou wel leuk geweest zijn..superkleine lijntjes..Bats :)
haha goed idee zegt hem dan :d weet je wat je anders kan doen?? plant een mannetje en hou het stuifmeel bij en snuif dat eens op misschien geeft dat ook wel een effect hahahaha :d ik zie me al bezig hhihihihi

flashkop

Bewuste gebruiker
Hasjolie kan je laten uitdrogen, je krijgt dan een mooi glinsteren doorzichtig zonne-geel kristal dat verdomd veel naar hasj ruikt maar in werking 100* beter is, zeker eens proberen...
Ps je hoest je kapot als je het paft

flashkop

Bewuste gebruiker
Hasjolie kan je laten uitdrogen, je krijgt dan een mooi glinsteren doorzichtig zonne-geel kristal dat verdomd veel naar hasj ruikt maar in werking 100* beter is, zeker eens proberen...
Ps je hoest je kapot als je het paft

En dat van die xtc - doe het eens met kristal, met een pil moet je dat niet doen...

Bovenaan