xtc snuiven

appelflap

Experimenterende gebruiker
laatst had een vriend van mij zn xtc pil helemaal fijngemaakt en opgesnoven.
hij lag daarna iets van 3-4 uur op de grond compleet te trippen.
zn ogen draaide constant rond en heel de tijd maar klaptanden :P
soms probeerde die dan iets te zeggen maar je verstond gewoon niet wat hij zei.
dag drna verteld die opeens dat hij die avond van alles had gedaan... gecomputert, allemaal verschillende games gedaan terwijl die heel de tijd op de grond lag...

iemand anders nog ervaring met xtc snuiven? :openmouth:

982

Bewuste gebruiker
Is idd niet goed voor je, heeft maat van mij ook weleens gedaan. Maar zoals gezegd wordt zijn pillen om te slikken.

Vanadesse

Wijs gebruiker
Waar gaat het naar toe met de wereld. Zoals al gezegt is: pillen zijn niet om te snuiven maar om te slikken.

eckies

Belezen gebruiker
Heb het ook wel eens gedaan, nieuwsgierigheid. Hou het beter maar gewoon bij slikken daar zijn ze voor gemaakt.

Pepnoize

Belezen gebruiker
appelflap zei:
laatst had een vriend van mij zn xtc pil helemaal fijngemaakt en opgesnoven.
hij lag daarna iets van 3-4 uur op de grond compleet te trippen.
zn ogen draaide constant rond en heel de tijd maar klaptanden :P
soms probeerde die dan iets te zeggen maar je verstond gewoon niet wat hij zei.
dag drna verteld die opeens dat hij die avond van alles had gedaan... gecomputert, allemaal verschillende games gedaan terwijl die heel de tijd op de grond lag...

iemand anders nog ervaring met xtc snuiven? :openmouth:
ja ken mensen dat het al hebben gedaan , is ongeveer hetzelfde effect maar het is gewoon meteen na het snuiven dat je het effect hebt van de mdma
maar het is ook sneller uitgewerkt

en zoals gezegt niet goed voor je neusmembraan en shizzle

sunshine

Experimenterende gebruiker
snuiven is best goed qua effect, alleen die enorme pijn; wel flink spoelen met water naderhand. En dat is nog best moeilijk als je al helemaal weg bent :wink: . Ik heb alleen mdma kristallen verpulverd en gesnoven dus ik had geen extraas als bindmiddelen en dergelijke. Het werkte wel erg hard.

PsycDen75

Newbie
Pllen kan je idd beter slikken ,voor snel resultaat kan je ze beter verpulveren en opdrinken (via mond en slokdarm ) gaat ook snel . :openmouth:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Op zo'n manier ( snuiven ) slaat het gewoon keihard in, hoor je wel vaker die verhalen. Ook met MDMA snuiven bijv.

Maar idd, het is er gewoon niet voor gemaakt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Toen ik voor het eerst in mijn leven mdma poeder zag, wist ik niet hoe ik het in moest nemen, dus ik snoof een dikke lijn..... "AAAAAUUUUUUWWWWW" zei toen mijn neusje. Ik wist niet hoe snel ik het weer uit mijn neus moest krijgen, zo'n pijn! Toen had ik mijn lesje wel voor eens en voor altijd geleerd....

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Iemand die ik ken heeft eens een pil fijngemaakt en dan via een buisje heel hard inademen door je mond, en dan op die manier het gruis "inhaleren".

roaren*

Bewuste gebruiker
Hyperdrive zei:
Iemand die ik ken heeft eens een pil fijngemaakt en dan via een buisje heel hard inademen door je mond, en dan op die manier het gruis "inhaleren".

Nice, dan zit het allemaal in je longen enzo, wsl wel heel gezond!

Tschijnt dat je van pillen snuiven blind wordt :P

heb het ook geprobeerd vorige maand, met een roze pentagram.

damn, het doet PIJN! en je voelt je zo vreemd,niet gezond!!!

zaagmans

Bewuste gebruiker
Pillen kun je best wel fijnmalen en snuiven, in tegenstelling wat velen hier beweren. Alleen het brand en waarom zou je het doen? In Nederland zijn de pillen zo goedkoop dat daar echt geen reden voor is.

In Amerika is dit wel een populaire manier van pillen gebruiken, maar daar lit de prijs ook tussen de 25 en 40 dollar. Alleen tollende ogen en amper kunnen praten, daar heb ik nog nooit van gehoord tijdens pillen snuiven

Gekkebelg

Newbie
Bij mij duurt t altijd 3 uur voordat die dinge inslaan als k t slik, daarom heb ik ook wel vaker dan 1 keer pillen gesnoven:).
maar precies wat er al gezegd werd: niet echt lkkr voor je neus, en hij zit helemaal vol:wink:

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Ik heb al redelijk veel dingen gesnoven, of toch geprobeerd, en dus ook pillen en mdma-poeder. 't poeder gaf een beter effect, maar 't is ongetwijfeld het pijnlijkste wat ik ooit gesnoven heb.

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
pillen snuiven...heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook nooit proberen :)

1.Als je die pil op snuift,komt al die vieze troep in je mond..ranzige smaak :wink:

2.Er word gezegd dat je een pil via je kont kan anaal innemen,dit voor een vlugger en heviger effect :wink: Wat zeer slecht is natuurlijk en beetje gek om te doen :rolleyes:

3.Een pil is om te slikken,want sommige pillen zijn zowiezo al niet goed gemaakt tijdens de productie,zodat ze vaak afbrokkelen en een vieze smaak in je mond achterlaten...

dat is het zoal :wave:

pixo207

Belezen gebruiker
zaagmans zei:
Pillen kun je best wel fijnmalen en snuiven, in tegenstelling wat velen hier beweren.
Ja maar je krijgt nog andere rommel in je neus zoals bindmiddel enzo, dat is niet gezond meen ik gelezen te hebben. Best kan je kristallen snuiven.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Nja slikken is volges mij de meest voordehand liggende optie.
Tog wel benieuwd of je minder maagklachte/braakneiginge krijgt
als je ze plugt of snuift :P

:wave:

Bovenaan