hmmz...mdma is zowat het vieste voor te snuiven wat ik ken...bah bah branden als hell!!!Goldfarb zei:zoals praktisch iedereen hierboven al zei: ga niet je neus onnodig pesten , dat doe je maar met mdma & sos&pep. Als je een pil krijgt, handig toch? slikken kreng.
Frisko zei:hmmz...mdma is zowat het vieste voor te snuiven wat ik ken...bah bah branden als hell!!!Goldfarb zei:zoals praktisch iedereen hierboven al zei: ga niet je neus onnodig pesten , dat doe je maar met mdma & sos&pep. Als je een pil krijgt, handig toch? slikken kreng.
sos daarentegen![]()
![]()
lieky speedfreaky zei:tlijk kun je het snuiven en ik krijg er in elk geval geen bloedneus van ik doe het ook bijna nooit ben niet zo gek op pillen maar als er nix anders is dan snuif ik het en slik het niet![]()
inderdaad ... waarom zou je? als je pillen verkruimeld zijn gooi je het toch door je drinken .. ?BobG zei:lieky speedfreaky zei:tlijk kun je het snuiven en ik krijg er in elk geval geen bloedneus van ik doe het ook bijna nooit ben niet zo gek op pillen maar als er nix anders is dan snuif ik het en slik het niet![]()
Je bent echt gek, pillen snuiven...
inderdaad ... waarom zou je? als je pillen verkruimeld zijn gooi je het toch door je drinken .. ?
BobG zei:lieky speedfreaky zei:tlijk kun je het snuiven en ik krijg er in elk geval geen bloedneus van ik doe het ook bijna nooit ben niet zo gek op pillen maar als er nix anders is dan snuif ik het en slik het niet![]()
cunt zei:inderdaad ... waarom zou je? als je pillen verkruimeld zijn gooi je het toch door je drinken .. ?BobG zei:lieky speedfreaky zei:tlijk kun je het snuiven en ik krijg er in elk geval geen bloedneus van ik doe het ook bijna nooit ben niet zo gek op pillen maar als er nix anders is dan snuif ik het en slik het niet![]()
dat lijkt me niet echt fijn .. allemaal van die kruimeltjes. smaakt ook niet bepaald lekker!BobG zei:inderdaad ... waarom zou je? als je pillen verkruimeld zijn gooi je het toch door je drinken .. ?
Of je gooit het in 1 keer in je mond, en draaien met die bek![]()
Bal0n zei:Trek zelf je conclusies maar, ik ben van mening dat als jij een stof in je systeem wilt krijgen er verschillende manieren voor zijn. De een niet vreemder dan de ander.
mijn volgende keer xtc gaat echt via m'n kont! wil dat echt een keer proberenMarcel zei:Bal0n zei:Trek zelf je conclusies maar, ik ben van mening dat als jij een stof in je systeem wilt krijgen er verschillende manieren voor zijn. De een niet vreemder dan de ander.
Bal0n, ik ben het hier toch niet met je eens. Althans; de een is wel duidelijk minder effectief dan de andere. Voor mdma geldt dat snuiven een onhandige en niet effectieve manier is. In je kont stoppen is eigenlijk de beste (snelle opname, minder nodig) alleen is dat niet zo handig.
Dus idd er is geen 'vreemdere' manier maar er zijn voor elke drug wel effectieve en minder effectieve manieren.
daar wil ich wel eeen tripreport van horenschranziewanzie zei:mijn volgende keer xtc gaat echt via m'n kont! wil dat echt een keer proberen![]()
ecstasy zei:daar wil ich wel eeen tripreport van horenschranziewanzie zei:mijn volgende keer xtc gaat echt via m'n kont! wil dat echt een keer proberen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
toepiekloot zei:Frisko zei:ooeeh en gene joint roken want daar kan je longkanker van krijgentoepiekloot zei:zeker niet pletten en snuiven! je kan er bloedklonters van krijgen die zich naar de hersenen kunnen begeven..![]()
![]()
![]()
nie ademen,kan je ook ziek van worden....
BL444444T BL4444T :P :P :P
tis da, snuift gij maar lekker geplette pillen, mmmm da zal smaken...
tis gewoon slecht, ge weet nooit wa dat er in een pil zit als ge ze pakt
en als ge die stoffen dan nog keer gaat snuiven
en waarom eigenlijk snuiven? snuift coke ofzo, ma pillen??
daar wil ich wel eeen tripreport van horenschranziewanzie zei:mijn volgende keer xtc gaat echt via m'n kont! wil dat echt een keer proberen![]()
Mac... zei:Ben eigk wel benieuwd hoe het was, maar hoe wil je zo'n kreng erin stoppen?
Volgens mij moet hendig gaan schijten als ie opkomt![]()
berbe zei:ik heb het zelf ook al paar keer gedaan
1 keer zelfs 4 in een uurtje (dacht eerst dat het speed tabletjes ware)
was toch wel super wazig hoor
dus het werkt wel
en dat brande viel me ook goed mee
mja ik zeg niet da je het moet probere
maar bij mij is het positief ervare