xtc snuiven

Goldfarb

Newbie
zoals praktisch iedereen hierboven al zei: ga niet je neus onnodig pesten , dat doe je maar met mdma & sos&pep. Als je een pil krijgt, handig toch? slikken kreng.

Frisko

Badass junkie
Goldfarb zei:
zoals praktisch iedereen hierboven al zei: ga niet je neus onnodig pesten , dat doe je maar met mdma & sos&pep. Als je een pil krijgt, handig toch? slikken kreng.
hmmz...mdma is zowat het vieste voor te snuiven wat ik ken...bah bah branden als hell!!!
sos daarentegen :hearteyes: :grin:

Goldfarb

Newbie
Frisko zei:
Goldfarb zei:
hmmz...mdma is zowat het vieste voor te snuiven wat ik ken...bah bah branden als hell!!!
sos daarentegen :hearteyes: :grin:

ik hoorde dat ook van anderen ja, maar ik vond t zelf best meevallen en het lag daar maar een beetje te liggen heh :flushed:

Mac...

Badass junkie
MDMA is gewoon niet bedoeld voor in je neus te duwen. Heb ook wel eens een pil gesnoven, maar om nou te zeggen dat het echt veel nut heeft gehad :confused:
Mja was ook mijn 11e van die avond, ook helemaal verpoederd en vond het toch zonde om weg te gooien.

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
tlijk kun je het snuiven en ik krijg er in elk geval geen bloedneus van ik doe het ook bijna nooit ben niet zo gek op pillen maar als er nix anders is dan snuif ik het en slik het niet :openmouth:

A

Anonymous

Gast
lieky speedfreaky zei:
tlijk kun je het snuiven en ik krijg er in elk geval geen bloedneus van ik doe het ook bijna nooit ben niet zo gek op pillen maar als er nix anders is dan snuif ik het en slik het niet :openmouth:

Je bent echt gek, pillen snuiven...

cunt

Wijs gebruiker
BobG zei:
lieky speedfreaky zei:

inderdaad ... waarom zou je? als je pillen verkruimeld zijn gooi je het toch door je drinken .. ?

A

Anonymous

Gast
inderdaad ... waarom zou je? als je pillen verkruimeld zijn gooi je het toch door je drinken .. ?

Of je gooit het in 1 keer in je mond, en draaien met die bek :grin:

lieky speedfreaky

BobG zei:
lieky speedfreaky zei:

wat maakt het uit of je je neus met pep naar de kk snuift of af en toe met een pil :)

lieky speedfreaky

cunt zei:
BobG zei:
lieky speedfreaky zei:

omdat ik snuiven veel leuker vind :)

Marcel

Belezen gebruiker
Bal0n zei:
Trek zelf je conclusies maar, ik ben van mening dat als jij een stof in je systeem wilt krijgen er verschillende manieren voor zijn. De een niet vreemder dan de ander.

Bal0n, ik ben het hier toch niet met je eens. Althans; de een is wel duidelijk minder effectief dan de andere. Voor mdma geldt dat snuiven een onhandige en niet effectieve manier is. In je kont stoppen is eigenlijk de beste (snelle opname, minder nodig) alleen is dat niet zo handig.

Dus idd er is geen 'vreemdere' manier maar er zijn voor elke drug wel effectieve en minder effectieve manieren.

cunt

Wijs gebruiker
Marcel zei:
Bal0n zei:
Trek zelf je conclusies maar, ik ben van mening dat als jij een stof in je systeem wilt krijgen er verschillende manieren voor zijn. De een niet vreemder dan de ander.

Bal0n, ik ben het hier toch niet met je eens. Althans; de een is wel duidelijk minder effectief dan de andere. Voor mdma geldt dat snuiven een onhandige en niet effectieve manier is. In je kont stoppen is eigenlijk de beste (snelle opname, minder nodig) alleen is dat niet zo handig.

Dus idd er is geen 'vreemdere' manier maar er zijn voor elke drug wel effectieve en minder effectieve manieren.
mijn volgende keer xtc gaat echt via m'n kont! wil dat echt een keer proberen :)

Mac...

Badass junkie
Ben eigk wel benieuwd hoe het was, maar hoe wil je zo'n kreng erin stoppen?
Volgens mij moet hendig gaan schijten als ie opkomt :)

doopie

Bewuste gebruiker
Pillen snuiven is dus niet echt gezond de zuurgraad van xtc ligt erg hoog wat niet bevoordelijk is voor je neusslijmvlies.

Psykaholik

Wijs gebruiker
mijn volgende keer xtc gaat echt via m'n kont! wil dat echt een keer proberen :)[/quote]
daar wil ich wel eeen tripreport van horen :grin: :grin: :grin: :grin:

toepiekloot zei:
Frisko zei:
toepiekloot zei:
zeker niet pletten en snuiven! je kan er bloedklonters van krijgen die zich naar de hersenen kunnen begeven..
ooeeh en gene joint roken want daar kan je longkanker van krijgen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
nie ademen,kan je ook ziek van worden....
BL444444T BL4444T :P :P :P

tis da, snuift gij maar lekker geplette pillen, mmmm da zal smaken...
tis gewoon slecht, ge weet nooit wa dat er in een pil zit als ge ze pakt
en als ge die stoffen dan nog keer gaat snuiven
en waarom eigenlijk snuiven? snuift coke ofzo, ma pillen??

Waarom eigenlijk snuiven? zal wel stom antwoord zijn mja schijt aan. wat moet je anders doet met je pillen die half kapot zijn gegaan enz? Allemaal de stukjes bij elkaar verzamelen en zo nog proberen door te slikken?
Ps: weet niet of dit al gezegd is maar ik ga niet elk berichtje af om te kijken of iemand het gezegd heeft ofniet

disaster

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Ben eigk wel benieuwd hoe het was, maar hoe wil je zo'n kreng erin stoppen?
Volgens mij moet hendig gaan schijten als ie opkomt :)

Ik denk dat je de weken ernaa niet meer zo makkelijk kunt scheiten :P

flashkop

Bewuste gebruiker
Xtc pillen zijn gemaakt om oraal in te nemen, dat zal je idd wel voelen aan je neus :mrgreen:
Als je het eens wil snuiven kan je beter kristal nemen, zit je niet met al die bindmiddelen enzo...

DjTrips

Bewuste gebruiker
ik ken een vriend die een pil heeft geplet in zijn beginnelingsjaren, hij zat dan op de trein, nadat hij een halve pil had gesnoven begon zen neus te bloeden, kan al niet inbeelden welke brol daar allemaal inzit, ik heb ook eens paar pille onderzocht waar onder andere waspoeder en andere vuiligheid inzat...

pillen zijn gemaakt om te slikken, waarom moeilijk doen, en als je persee wil snuiven ga pep halen, mdma doe je best via drank vermengen...

PUNT

denito

Belezen gebruiker
kdenk gwn da ieder zen eige manier heeft , en dat ieder doet waar hij het beste bij voelt,
dus anaal, oraal , nasaal

boeieeeeuuuh zolang de pil maa rlekker inslaat :d

berbe

Bewuste gebruiker
ik heb het zelf ook al paar keer gedaan
1 keer zelfs 4 in een uurtje (dacht eerst dat het speed tabletjes ware)
was toch wel super wazig hoor:confused:
dus het werkt wel
en dat brande viel me ook goed mee
mja ik zeg niet da je het moet probere
maar bij mij is het positief ervare

FIDO

Newbie
berbe zei:
ik heb het zelf ook al paar keer gedaan
1 keer zelfs 4 in een uurtje (dacht eerst dat het speed tabletjes ware)
was toch wel super wazig hoor:confused:
dus het werkt wel
en dat brande viel me ook goed mee
mja ik zeg niet da je het moet probere
maar bij mij is het positief ervare

Heb je het nou over snuifen of anaal innemen?

Bovenaan