xtc snuiven

Paddo100

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik heb de zoekfeature gebruikt maar kan er niet echt wat over vinden.

kan je pillen ook crushen en opsnuiven?

en wat is het effect? :openmouth:

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Het effect is gewoon hetzelfde behalve dat je echt een fucking vieze smaak in je bek hebt de hele tijd en hij werkt sneller!

Paddo100

Bewuste gebruiker
oke dus als je een keer weinig tijd heb als bv het feest om 5u is afgelopen en je wilt om 3u een pilletje neme ken je hem het beste snuive om zo lang mogelijk te feesten :P

De Sjeik

Bewuste gebruiker
^NEE. Als je snuift komt het effect sneller op, maar is minder dan met slikken en duurt ook korter. Als het feest om 5 uur afgelopen is zou ik echt veel eerder dan 3 uur slikken, anders space je door tot 7 uur of later. Btw, XTC zit vol met bindmiddel, als je iets wilt snuiven, haal dan iets dan bedoelt is om te snuiven. Beter neem je het oraal, is gewoon effectiever.

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
zoals kristalletjes....

Ik had laats ook een snoepje gesnoven
Die smaak die me de hele tijd naar boven kwam :kots:
kging echt bijna over men nek

CDD

Experimenterende gebruiker
Bah, pillen snuiven zuigt. Zoals gezegd idd die smaak die blijft hangen (en die wil je echt niet) en feit dat het effect niet zo lang duurt. Gewoon slikken, is het beste :)

Immo

Badass junkie
Pillen zijn niet gemaakt om te snuiven er zitten ook bindmiddellen in, beetje onnodig om te snuiven als je het mij vraagt.

psych-out

Bewuste gebruiker
XTC snuive is gewoon goor. als ik wil dat een snoepke rap inslaat stop het dan gewoon in je mond en kauwe maar. eerste keer is het goor maar je went er wel aan :rock:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
LSDmathXtc zei:
XTC snuive is gewoon goor. als ik wil dat een snoepke rap inslaat stop het dan gewoon in je mond en kauwe maar. eerste keer is het goor maar je went er wel aan :rock:

Dat moet je dus ook niet doen tenzij je erg graag een kunstgebit wil in de nabije toekomst. Doe de verpoederde pil dan gewoon in een capsule/bommetje.

Bovenaan