XTC Snuiven

Wat doe je liever XTC.....

• Slikken

Stemmen: 0 0,0%
  • Snuiven

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

Jeroen151

Newbie
Heeft iemand wel eens XTC gesnoven???

En zo ja.
Werk het dan langer of heftiger dan bij het slikken.
Of werk het juist minder.
En zijn er ook grotere risico's bij XTC snuiven dan bij het slikken?

Mac...

Badass junkie
Heb het wel eens gesnoven, maar was toen al te ver heen om er nog wat van te merken. Was mijn 11e pil van die avond (Ja Bal0n, dom dom dom... :grin: ) Maar goed, het is sowieso af te raden, want het spul is gewoon niet gemaakt om in je neus te douwen, anders hadden ze het wel standaard in poedervorm verkocht (net als bij pep of sos) Het werkt wel sneller, effect zal ong. net zo lang duren.

roaren*

Bewuste gebruiker
heb het veel gedaan vroeger.. brand verschrikkelijk in je neus, komt inderdaad na 10-15 minuten al op, ik vind dat het minder lang duurd, ben ermee gestopt(met het snuiven van pillen) waneer ik hoorde dat je er na langdurig gebruik blind van kan worden.. vond ek niet echt prettig voor te horen, weet nie of het waar is maarja, en dat je neus er totaal kapot van gaat, toch liever gewoon slikken die handel!

spacekonijn

Badass junkie
heb een paar keer pep gesnoven en in tegenstelling tot mijn maten voelde ik er in mn neus erg weinig van.

heb 1 keer een beetje MDMA crystal gesnoven nou dat deed focking pijn niet normaal

Mac...

Badass junkie
MDMA voelt ook héél anders dan pillen snuiven, alle andere troep in schijven maken het toch weer net iets prettiger om te snuiven, maar blijf een afrader

boy

Bewuste gebruiker
XTC-pillen verstampen en snuiven is in het algemeen niet zo slim, het is toch heel wat MDMA dat je in een keer binnenkrijgt en je weet niet wat voor bindmiddel erin zit. Overigens wordt het wel sneller opgenomen door de bloedslijmvliezen in de neus, maar dat weet ik niet 100% zeker.

MDMA-poeder doet volgens mij minder pijn om te snuiven, meestal zijn alle drugs in poedervorm (meestal sulfaat of (waterstof)chloride) 1 op 1 gebonden met fructose (monosacharide: suiker) waardoor het minder pijn doet aan je neus. In een XTC-pil is dit volgens mij niet zo.

Als kristallen erg pijn doen dan kun je het ook nog oplossen in een glas water en dan opdrinken, zelfde effect alleen je moet iets langer wachten.

Bovenaan