XTC tablet vermalen

xeno1975

Experimenterende gebruiker
Ik heb al even gezocht via de zoekfunctie maar niet direct een éénduidig antwoord gevonden ... Mijn partner heeft een lage tolerantie voor XTC; met twee keer een kwartje van een tablet heeft ze voldoende voor een avondje plezier. Onze pillen bevatten tussen de 150 en 175 gram MDMA per tablet, volgens deze link: https://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=38941 (testen in België is niet zo evident, helaas). Er staat echter ook dit bij: "Halfs do not contain 50% of content in most cases. Recommend to take entire pill or 3/4th." Daarom hadden we gedacht om een tablet voor haar te vermalen en dit zo te verdelen, om een meer gelijke spreiding van de MDMA te hebben. Is dit een verstandige optie? Of zijn er zaken die we uit het oog verliezen?

Alvast bedankt.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Precies wat er staat, de hele pil kan 150mg MDMA bevatten maar de ene helft kan meer in zitten dan in de ander.

Mondkapje

Belezen gebruiker
Daarom hadden we gedacht om een tablet voor haar te vermalen en dit zo te verdelen, om een meer gelijke spreiding van de MDMA te hebben. Is dit een verstandige optie?
De reden dat de MDMA ongelijk verdeeld is over de pil is omdat het lastig is poeders met verschillende chemische eigenschappen goed te vermengen, hier worden door professionele fabrikanten speciale machines voor gebruikt.

Je kan de pil verpulveren en door 2 delen, maar de kans is dan nog altijd aanwezig dat er in de ene helft meer zit dan de ander.
je kan het wel proberen op te lossen in water. en het zo te verdelen.

xeno1975

Er is geen enkele garantie dat jullie tablet overeenkomt met de daar genoemde tablet,
er kunnen tientallen verschillende varianten met deze vorm op de markt geweest zijn...
Terechte opmerking. Maar hoe dan ook blijft de vraag pertinent, zeker als de concentratie MDMA hoger zou zijn en we dus nog kleinere stukjes moeten gebruiken.

Jammer genoeg hebben we in België veel moeilijker toegang tot testen dan Nederland; enkel in Brussel zou er één organisatie zijn die het doet, maar ik vind er weinig tot geen info over terug. Als iemand hier meer weet, dan hoor ik dat graag.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb al even gezocht via de zoekfunctie maar niet direct een éénduidig antwoord gevonden ... Mijn partner heeft een lage tolerantie voor XTC; met twee keer een kwartje van een tablet heeft ze voldoende voor een avondje plezier. Onze pillen bevatten tussen de 150 en 175 gram MDMA per tablet, volgens deze link: https://pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=38941 (testen in België is niet zo evident, helaas). Er staat echter ook dit bij: "Halfs do not contain 50% of content in most cases. Recommend to take entire pill or 3/4th." Daarom hadden we gedacht om een tablet voor haar te vermalen en dit zo te verdelen, om een meer gelijke spreiding van de MDMA te hebben. Is dit een verstandige optie? Of zijn er zaken die we uit het oog verliezen?

Alvast bedankt.
Ja je kan de pil vermalen en herwegen om zo een bepaalde proportie te pakken. Maar dan heb je alsnog niet veel garantie dat het homogeen gemengd is.

Koop liever een weegschaal, wat MDMA-kristallen, en weeg gewoon je eigen shit af. Dan zit je niet meer met dat gestunstel rondom pillen.

xeno1975

Ja je kan de pil vermalen en herwegen om zo een bepaalde proportie te pakken. Maar dan heb je alsnog niet veel garantie dat het homogeen gemengd is.

Koop liever een weegschaal, wat MDMA-kristallen, en weeg gewoon je eigen shit af. Dan zit je niet meer met dat gestunstel rondom pillen.
Bedankt voor de feedback.

En inderdaad, pure MDMA zelf afwegen is het toekomstplan, maar ondertussen hebben we deze tabletten nog liggen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Jammer genoeg hebben we in België veel moeilijker toegang tot testen dan Nederland; enkel in Brussel zou er één organisatie zijn die het doet, maar ik vind er weinig tot geen info over terug. Als iemand hier meer weet, dan hoor ik dat graag.

Hier de website van Modus Vivendi (in het Frans)

Ook kan je je drugs via de post opsturen naar Energy Control in Spanje, waar je drugs kunt alten testen. Dan moet je wel zelf voor de test betalen. Dat kost wat tientjes, maar als je het doet voor een wat grotere batch die je bijvoorbeeld met een vriendengroep koopt is dat het wel waard.

Bovenaan