xtc te snel uitgewerkt

Jeffa0416

Newbie
Hey,

ik had zater dag een oranje hart genomen met 150-180mg mdma,
ik nam hem in rondom half 8 en om 8uur voelde ik hem super hard,
ik heb toen een paar uur gechilled en gedaan maar toen ineens viel het een beetje weg rond half 10 ofzo, toen heb ik nog een halve gepakt, en toen voelde ik er niks van, iemand een idee hoe dit kan komen?

alvast bedankt

Tufnut

Badass junkie
Is die pil getest bij een testservice? Heb je ook nog iets anders gebruikt? Hoe vaak gebruik je xtc?

Jeffa0416

Newbie
Tufnut zei:
Is die pil getest bij een testservice? Heb je ook nog iets anders gebruikt? Hoe vaak gebruik je xtc?

dit was me eerste keer en ik heb ze niet laten testen want ik was samen met 2 vrienden en die hadden de dag ervoor al gebruikt maar die werden er deze keer ziek van, ze dachten zelf dat ze 2cb hadden maar het was gewoon xtc wat ze woude hebben ze wouden het allebij proberen,
ik had het gevoel in het begin gewoon om rondjes te gaan rennen, heb bijna 2 kilometer zitten rennen, maar wel iedere keer ff pauze, en verder alleen een blow gebruikt,

Tufnut

Badass junkie
Als jij niet zeker weet wat jij had, dan kan er niets over gezegd worden. Alleen speculeren is mogelijk.

Ik betwijfel of je je goed spul had, mogelijk zat er wat anders in. Als je vrienden er ziek van werden dan klopt er iets niet. 2 dagen achter elkaar gebruiken geeft weliswaar niet echt goed effect (en is zeer sterk af te raden, maar ziek worden is niet heteen er te verwachten valt.

Dus testen en dan terugkomen als je een zeker antwoord wil hebben.

Jeffa0416

Newbie
Tufnut zei:
Als jij niet zeker weet wat jij had, dan kan er niets over gezegd worden. Alleen speculeren is mogelijk.

Ik betwijfel of je je goed spul had, mogelijk zat er wat anders in. Als je vrienden er ziek van werden dan klopt er iets niet. 2 dagen achter elkaar gebruiken geeft weliswaar niet echt goed effect (en is zeer sterk af te raden, maar ziek worden is niet heteen er te verwachten valt.

Dus testen en dan terugkomen als je een zeker antwoord wil hebben.
oke, bedankt voor je hulp alvast :beer:

jonas123

Newbie
ik heb op een mega event ook oranje harten genomen.
ze waren getest 180mg
ik vond ze wel heel goed maar in de jouwe zal een verkeerde stof gezeten hebben ofzo.
laat altijd je drugs testen voor je het neemt :)

DDeeJay

Belezen gebruiker
sommige mensen zijn BV ook niet allergisch aan MCpp en krijgen hier dus wel een kleine rush van , dus misschien had je rommel en kan je hier tegen? :P

of de dosis was gewoon te klein voor je (lijkt mij de meest voor de hand liggende )

gwn testen die sh!t

Bovenaan