XTC Testen

Origin

Experimenterende gebruiker
Weet iemand of het misschien mogelijk is op enige manier om een pil te testen op hoeveel mg MDMA er in een pil zit? Ook al zijn hier chemische spullen voor nodig of labo apparatuur, ik zou graag gewoon een manier weten. Als je je pil laat testen weten zij het toch ook als ze het testen dus dan moet er toch een manier mogelijk zijn (ook al word de pil hierbij vernietigd)

Chris Pontius

Badass junkie
em ik denk dat je dan idd een behoorlijk lab moet hebben. je kan wel testen OF er MDMA in zit of een andere stof met vloeistof, maar niet hoeveel.

Origin

NOISESUPRESSOR zei:
dat vraag ik niet :wink: ik zeg hoeveel mg, EZ-Test is gewoon om te kijken of er mdma inzit en dat hoef ik niet te weten.

Maar is er geen mogelijkheid om er al de andere stoffen buiten MDMA uit te koken ofzo? Zodat alleen mdma overblijft en je dit dan kan afwegen?

mikkelk

Belezen gebruiker
teeuwen zei:
NOISESUPRESSOR zei:
dat vraag ik niet :wink: ik zeg hoeveel mg, EZ-Test is gewoon om te kijken of er mdma inzit en dat hoef ik niet te weten.

Maar is er geen mogelijkheid om er al de andere stoffen buiten MDMA uit te koken ofzo? Zodat alleen mdma overblijft en je dit dan kan afwegen?

Bespaar je de moeite en koop MDMA kristalle voor rond de 25 a 35 eu de gram.

Origin

mikkelk zei:
Dat is mijn bedoeling niet mikkelk :wink: Ik moet geen mdma kristallen, ik wil gewoon wete welke methode men gebruikt om de mdma eruit te halen zodat men deze kan afwegen om te weten hoeveel mg erin zit :wink:. Het is mogelijk aangezien de testlabo's het ook kunnen. Ik zeg niet dat ik het kan ^^ maar zou graag weten hoe aangezien ik toch heel wat materiaal ter beschikking heb

Immo

Badass junkie
mikkelk zei:

Niet iedereen die van het effect dat xtc geeft houd ook van het effect dat mdma kristallen geven. Het zijn in mijn ogen toch wel 2 heel verschillende dingen.

J86

Bewuste gebruiker
mikkelk zei:
teeuwen zei:
NOISESUPRESSOR zei:

Haha, zei je nou bespaar je de moeite en MDMA kristallen in 1 zin!? :grin:
Probeer er al een jaar aan te komen maar volgens mij bestaat het helemaal niet meer :P

Maareh hoe kan het effect anders zijn als het precies dezelfde stoffen zijn?
In een normale pil zitten toch geen andere stoffen waarvan je je anders gaat voelen?
Dus is het in principe toch ook geen pure MDMA waardoor je tript?

ONtopic:
Volgens mij is het niet op een redelijk eenvoudige manier mogelijk om de hoeveel MDMA te wegen. Uitkoken enzo kan je wel vergeten :P

Origin

J86 zei:
Maareh hoe kan het effect anders zijn als het precies dezelfde stoffen zijn?
In een normale pil zitten toch geen andere stoffen waarvan je je anders gaat voelen?
Dus is het in principe toch ook geen pure MDMA waardoor je tript?

In een normale pil zitten geen andere stoffen nee, MAAR MDMA kristallen zijn in poedervorm, waardoor een versnelde opname is, aangezien een pil hard is en eerst nog afgebroken moet worden. Ook zal er van de kristallen minder verloren gaan doordat het zo al is. Je zou het jezelf kunne voorstellen als speed snuiven of speed bommetje (als je ooit speed hebt gedaan), andere opnametijd EN werkingstijd EN hevigheid

J86 zei:
ONtopic:
Volgens mij is het niet op een redelijk eenvoudige manier mogelijk om de hoeveel MDMA te wegen. Uitkoken enzo kan je wel vergeten :P

Hmm, ik kan ook andere dingen doen zoals destileren enzo, maar ik zou dan wel moeten weten wat helpt ^^

J86

Bewuste gebruiker
aha... dus als je 1,5 pil van 100mg volledig verkruimeld krijg je een beetje hetzelfde effect? als 100mg mdma kristal?

damn wil het echt eens proberen.. wordt steeds benieuwder :grin:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
een pil bevat mdma ...zo'n pil heet een XTC.

MDMA komt dan in poeder vorm, MDMA cristal is een bonk.
Bonk vermalen, binders en dragers erbij ... weegmachine instellen pil machine opwarmen en draaien maar.

Dat pillen anders voelen dan cristal is omdat de werkzame stof dan niet uit dezelfde kuip komen.
2 verschillende mdma cristallen doen dat ook.
Er is mdma waar je koppijn van krijgt en mdma die dat niet geeft. Heeft temaken met de prutser die het maakt en de grondstoffen.

:stoned:

Origin

lysergine25 zei:
een pil bevat mdma ...zo'n pil heet een XTC.

MDMA komt dan in poeder vorm, MDMA cristal is een bonk.
Bonk vermalen, binders en dragers erbij ... weegmachine instellen pil machine opwarmen en draaien maar.

Dat pillen anders voelen dan cristal is omdat de werkzame stof dan niet uit dezelfde kuip komen.
2 verschillende mdma cristallen doen dat ook.
Er is mdma waar je koppijn van krijgt en mdma die dat niet geeft. Heeft temaken met de prutser die het maakt en de grondstoffen.

:stoned:

En dit is dan weer helemaal niet waar :). Als je een beetje Chemie kent dan weet je dat elke stof juist hetzelfde is als het dezelfde atomen bevat. MDMA = MDMA, of het nu uit australië komt of uit nederland, het blijft de zelfde stof met dezelfde atomen. Wat natuurlijk wel kan is dat er bij de productie ook wat MDEA of MDA is bijgekomen, zodat het natuurlijk een andere stof is, maar aangezien nederland tegenwoordig vrij goede pillen hebben waar bijna altijd MDMA inzit gaat dit niet de reden zijn

Bovenaan