Xtc.. the day after

hardcor3

Experimenterende gebruiker
Vanavond is het weer zo ver na 2 maanden.

de vorige keer heb ik me de hele week erna zwak en depresief gevoeld.
maar tog wil ik het weer proberen

zijn er nog dingen bijv die je kan eten of drinken de dag erna wat het slechte gevoel afneemt?

btw ik moet nog 1 jaartje wachte voor dat ik naar de smartshop kan.

mischien heeft iemand ook nog leuke ideen die ik kan doen tijdens mijn trip :hearteyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als je wilt trippen, zou ik het als ik jou was toch bij banaan met cola houden.

Sorry, normaal hou ik er niet van om open deuren in te trappen, maar deze vroeg er gewoon om (:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oke, serieus nu.
Genoeg water drinken, glas zout water erbij (I know..), vitamine C, wat suiker.. the usual eigenlijk (op dat zout na:P)

hardcor3

oke bedankt, nog 3 uurtjes te gaan.

krijg er weer zin in
deze keer alvast de weed klaar liggen, vorige x een uur over gedaan om een grammetje te krijgen.

kheb 2 pille wanneer kan ik het best bijpakken?

acidboy

Badass junkie
of op je piek (van de eerste dus zegmaar), wellicht blijft ie dan lekker lang in stand gehouden. de piek bedoel ik dan.

Wacky

Badass junkie
Ik ben maar een beginneling en heb nooit echt negatieve effecten achteraf :)

~30 uur na mn laatste pilletje woensdag (in die 30 uur afwisselend wat slapen en wakker zijn, beetje chillen, je kent dat wel) dacht ik eens te gaan fietsen voor mijn conditie.

Beetje goa in de mp3 speler en fietsen maar. Anderhalf uur later terug was ik zo extreem moe. Voelde me ook een soort van high, waarschijnlijk combinatie resten van de xtc is en endorfine ofzo. Wel grappig, voelde wel goed, was alleen wel te moe om nog een poot te bewegen :)

Gaan sporten een dag na een pilletje, probeer het eens :)

Armani7

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Als je wilt trippen, zou ik het als ik jou was toch bij banaan met cola houden.

Sorry, normaal hou ik er niet van om open deuren in te trappen, maar deze vroeg er gewoon om (:

haha :grin: dat vroeg er iidnerdaad om *ligt eventjes strijk* :grin: :tearsofjoy:

ik heb enkel de dag erachter zo'n brak en down gevoel ^^

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Armani7 zei:
ik heb enkel de dag erachter zo'n brak en down gevoel ^^
Als ik het niet te gek maak, ik ook (: Dat beetje down gevoel probeer ik altijd te vermijden door in bed te liggen wanneer alles uitwerkt. Als ik nog druk bezig ben en alles werkt uit, dan is het wel een klap voor me, gelukkig niet zo vaak hoeven meemaken. Ik ga dan van extreem blij ineens naar normaal.. en normaal is op zo'n moment echt ruk!

Armani7

Bewuste gebruiker
inderdaad :( vroeger loste ik dat gevoel gemakkelijk op door een lijntje coke maar sinds ik gestopt ben met coke :( :P

Nono_Home

Newbie
5-HTP is wat sterker dan L-Tryptofaan (is een vrij zwak aminozuur)
gebruik het al jaren als after.....werkt perfect, geen dinsdag dip etc.
Neem er altijd 1 direkt na het thuiskomen dan de dagen erna soms ook 1x voor het slapen gaan..

Solidius

Badass junkie
Nono_Home zei:

Waar haal je die wijsheid vandaan?! L-Tryptofaan werkt minimaal net zo goed, en naar mijn mening vele malen beter dan 5-HTP. De werking is absoluut niet zwakker, ik ben benieuwd uit welke put jij die bewering schept. Bij 5-HTP moet vitamine B en andere crap worden toegevoegd omdat het anders niet goed door je hersenkwabben wordt opgenomen, bij L-Tryptofaan is dat niet nodig. Hoe zal dat toch komen? :rolleyes:

Ik raad je ernstig aan om je wat meer in te verdiepen in farmaceutische producten alvorens lariekoek te verkopen. Newbs die met 1 post gelijk denken hier de les te kunnen lezen en daarin falen hebben we niet nodig. Bvd.

@ hardcor3, 1x Vitamine C tablet, 1x multivitamine, en 2x L-Tryptofaan capsule als je gaat slapen en de dosis herhalen als je opstaat en je zult jezelf binnen 48 uur weer kiplekker voelen.

Giow

Eet een stevige maaltijd, vetten. Neem een frisse Douche,; ga eens buiten.
Doe gewoon wat gezonde dingen :wave: .

Nono_Home

Newbie
Solidius zei:
Nono_Home zei:

Waar haal je die wijsheid vandaan?! Ik raad je ernstig aan om je wat meer in te verdiepen in farmaceutische producten alvorens lariekoek te verkopen. Newbs die met 1 post gelijk denken hier de les te kunnen lezen en daarin falen hebben we niet nodig. Bvd.

sure...check google...bla bla whatever 1 post.... check party flock..am gone this forum users suck, tx

DreamWeaver

Badass junkie
Solidius zei:
Nono_Home zei:

@ hardcor3, 1x Vitamine C tablet, 1x multivitamine, en 2x L-Tryptofaan capsule als je gaat slapen en de dosis herhalen als je opstaat en je zult jezelf binnen 48 uur weer kiplekker voelen.

Kun je gewoon kopen bij je plaatselijke smartshop. Ook is dit alles in setjes te koop, bijvoorbeeld After-E, voor een euro of 1.5/2.

Solidius

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Solidius zei:
Nono_Home zei:

Kun je gewoon kopen bij je plaatselijke smartshop. Ook is dit alles in setjes te koop, bijvoorbeeld After-E, voor een euro of 1.5/2.

Klopt, alleen is zo'n After-E setje zeer onvoordelig als je elke maand gaat snoepen.

Nono_Home

Newbie
caatje zei:
Zowel hier als bij pf is het gewoon wat we zelf ondervinden/beleven.

correct en afhankelijk van de persoon al dan niet betrouwbaar..

ontoppic:

5-HTP geeft sneller effect..want L-Tryptofaan is nog steeds een vrij zwak aminozuur en het is nog maar de vraag of het in de hersenen aankomt.
Maar als je van plan bent om langdurig L-Tryptofaan te gebruiken ( omdat het je een aangenaame mindboost geeft ) dan is dit een heel veilig supplement.

Eyezblack

Belezen gebruiker
Gewoon checken voor jezelf dan wat jij het fijnste vind, het kan in ieder geval geen kwaad.

Ikzelf gebruik L-tryptofaan en ben tevreden, heb zowiezo bijna nooit een after dip, ik ga de volgende dag gewoon wat productiefs doen. Maar ik wil 5-HTP wel een keertje proberen. Kan je dat gewoon bij de apotheker halen zonder rare vragen?

Nono_Home

Newbie
ja idd, heb ook verschillende producten getest.
L-tryptofaan word in het lichaam omgezet naar 5-HTP vandaar dat ik dus ben overgestapt naar natuurlijke 5-HTP gaat dus wat sneller.

Het lichaam gebruikt 5 HTP om serotonine en daarna melatonine te vormen. In tegenstelling tot tryptofaan heeft 5 HTP ook een werking op het dopamine/noradrenaline systeem. Ook passeert 5 HTP de bloed-hersenbarrière makkelijker dan tryptofaan, om vervolgens in de hersenen serotonine te vormen. Verschillende studies laten zien dat 70% van de orale inname van 5 HTP de bloedstroom bereikt. Naast het verhogen van het serotonine en melatonine niveau in de hersenen verhoogt 5 HTP ook het endorfine niveau. Dit zou een verklaring kunnen zijn voor de pijnstillende en stemmingsverbeterende kwaliteiten van 5 HTP.

Ik bestel het online: www.nrgboost.nl
onder het tabje "after party"

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
"This isn't a for-real suicide thing.
This is probably one of those cry-for-
help things."

Helena Bonham Carter as Marla Singer - Fight Club

Overcome

Belezen gebruiker
Gewoon proberen veel te slapen, eten, en vitamine C pillen slikken.

En vooral gewoon lief voor jezelf zijn de dag erop...

jcutter

Badass junkie
Ga opzoek naar een lieve vriendin waar je lekker tegen aan kan liggen voor als je het koud hebt :flushed: Helaas moet je daarvoor niet in het noorden zijn :(

Overcome

Belezen gebruiker
jcutter123 zei:
Ga opzoek naar een lieve vriendin waar je lekker tegen aan kan liggen voor als je het koud hebt :flushed: Helaas moet je daarvoor niet in het noorden zijn :(

dat is idd het beste wat je kan doen the day after... gewoon lekker met je meisje chillen, filmpje kijken, drinken erbij, peukje erbij...

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Dit lijkt me wel een goed x-dieet XD

VOOR:
* Melk
* Multivitaminen
* Gezond eten (groenten,fruit,...)
(genoeg slapen dagen ervoor)

TIJDENS:
* AA-drink (1-2)
* Water
* (Vitamine C snoepjes)
* Zout koekjes
* Suikerarme kauwgom
*(motilium instant eventueel als je maagklachten hebt)

NA:
* L-tryptofaan / 5-HTP
* Melk
* Multivitaminen
* Gezond eten (groenten, fruit, ook suikers...)
(genoeg slapen dag(en) erna)

Extra(Tryptofaan):
Belangrijk: om een optimaal resultaat te krijgen is het noodzakelijk L-Tryptofaan in te nemen met vitamine B6 (pyridoxine) en B3 (niacine). Bij een tekort aan vitamine B3 zet je lichaam tryptofaan namelijk om in vitamine B3. En profiteer je dus niet meer van de rustgevende voordelen van tryptofaan. Daarnaast heb je vitamine B6 nodig om serotonine aan te maken.
Dus neem bijvoorbeeld eerst een goed multi Vit. tablet en daarna je capsule L-Tryptofaan.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ ... ater-4956/

teebo

Bewuste gebruiker
het mellow gevoel vind ik wel te pruimen, mn mond en tong is het enigste dat me echt stoort
wandelingetje doet wonderen

riflexz

Bewuste gebruiker
koop in het kruidvat, van die multivitaminen, echt, dit werkt hoor, voor & na gebruik 2 tabs nemen.

riflexz

Bewuste gebruiker
Heh, ik ben net wakker geworden, heb vrijdag & zaterdag X gebruikt, 3x per nacht, dus dat is 6. Opgebleven tot zondag-avond.

Heb voor inname 3 vitaminepillen & erna 3 genomen. Wat ik ook nog genomen heb (wat ik nog nergens heb gelezen) is een wheyshake..
Ik doe dus ook fitness, en hierin zitten er tal van stoffen, zoals:

PRO MASS COMPLEX bevat maar liefst 30% wei eiwit isolaat en 50% complexe koolhydraten.
Het is de meest complete gainer voor atleten die kiezen voor zuivere spiermassa en kracht.

Creatine is een volledig natuurlijk preparaat. Het gebruik van creatine monohydraat verhoogt het ATP gehalte in de spieren (aandrijfsubstantie.)
Het zorgt voor een duidelijke verhoging van de spiermassa, doordat dit het intramusculaire celvolume vergroot. Het spierweefsel herstelt zich sneller en de verhoogde spiermassa zorgt voor meer kracht. Tevens wordt de duur van belastbaarheid van de spier verlengd (meer intensieve training en meer kracht). (Er zijn honderden studies gedaan met creatine poeder die duidelijk bewijzen geven over de geclaimde resultaten op het menselijk lichaam en de prestaties)

L-arginine verbetert de stikstofbalans (NOX) in het menselijk lichaam waardoor een betere spieropbouw mogelijk is.

Taurine is een veel voorkomend aminozuur in spierweefsel. Bij intensieve inspanningen wordt taurine onttrokken aan het spierweefsel, waardoor schade ontstaat. Aanvullen van taurine kan de spiercellen tegen celschade beschermen.

Glutamine is een niet-essentieel aminozuur dat een regulerende werking heeft bij het aanmaken van spierweefsel. Supplementeren met L-glutamine in periode van katabole stress (training of wedstrijd) vermindert spierafbraak. L-glutamine bevordert ook de werking van het immuniteitssysteem na zware inspanningen en is tevens een belangrijke bron van energie.
L-glutamine is het meest voorkomend aminozuur in het lichaam.

Ik raad echt alle gebruikers aan, om dit eens te proberen. IK heb vroeger nog X genomen, met gewoon vitaminepillen, maar de dag derachter voelde ik me redelijk kut en moe, en mottig. Met die shake heb ik dit niet meer!

Bovenaan