Xtc.. the day after

Vince_

Experimenterende gebruiker
PuppiiiEyes zei:
Dit lijkt me wel een goed x-dieet XD

VOOR:
* Melk

Goeie tips.. Maar waarom suikervrije kauwgom? Ik zou dat beetje extra energie wel kunnen gebruiken denk ik.. En zoutkoekjes? Zout droogt je toch nog extra uit? Ik heb op de eerste pagina ook "een glas zout water" gelezen.
Kan iemand bevestigen en eventueel verklaren dat dat ook effectief goed voor je is?

tomz0r

Badass junkie
Vince_ zei:
PuppiiiEyes zei:
Dit lijkt me wel een goed x-dieet XD

VOOR:
* Melk

Goeie tips.. Maar waarom suikervrije kauwgom? Ik zou dat beetje extra energie wel kunnen gebruiken denk ik.. En zoutkoekjes? Zout droogt je toch nog extra uit? Ik heb op de eerste pagina ook "een glas zout water" gelezen.
Kan iemand bevestigen en eventueel verklaren dat dat ook effectief goed voor je is?

Voorkomen van watervergiftiging :wink:

de GT

Bewuste gebruiker
zout in je lichaam zorgt ervoor dat je vocht vast houdt.

plus dat je cellen in je lichaam van nature zouter zijn dan het water dat je naar binnen werkt.

dit betekent dat die cellen de neiging hebben het water naar zich toe te trekken, wat opzich goed is. Maar als je ze overspoelt met water nemen ze teveel water op.

Als je zout water drinkt, is het verschil in zoutgehalte tussen je eigen lichaam en het nieuwe water zeg maar minder groot.

google maar eens op watervergiftiging. Er is ook een keer bij een dispuutsontgroening in grun iemand overleden omdat ie in 1 x 6 liter water had ge-ad.

Bovenaan