XTC, the days after

Fightforce

Experimenterende gebruiker
Helleuw, ff een vraagje:

Een vriendin van me is als ze op een zaterdag pillen opheb de maandag en dinsdag altijd kotsmisselijk.. maar dan ook echt misselijk.. vaak moet ze weleens overgeven..
Dit heb ze dus ook met speed..

Nou weten we wel dat je er flinke katers van kan hebben, maar dit slaat eigenlijk wel alles.. zijn er meerdere mensen die hier zo erge problemen mee hebben?

Is er misschien wat tegen te doen?

We hopen op een bruikbaar antwoord :mrgreen:

pretender

Belezen gebruiker
geen harddrugs meer gebruiken... of niet teveel.....of geen troep gebruiken.. geen lege maag hebben alvorens je gebruikt..

van speed weet iedereen dat je wel een katertje hebt.. en als je teveel xtc gebruikt voel je je de volgende dag ook niet lekker...

miss alergisch.... ???

see the doc.. :wave:

Ciao

Blackout

Belezen gebruiker
Probeer goed te eten voor het feest. veel vezels etc. Onthou dat je tijdens het feest (of ander moment van XTC) niet TE veel water (vocht) drinkt. Probeer het te houden op een glas per half uur. Zorg ervoor dat je 5htp in huis hebt (te verkrijgen in de healthshops) en slik dat voor het slapen een paar dagen erna.

Daarnaast is goeie voeding belangrijk. Denk aan de vitamines. Als laatste moet je zorgen dat je ''the day after'' iets gaat doen. Ga niet de hele dag kapot in je nest liggen. Hierdoor krijg je een geestelijke downer. Ga bijv met je vriend(in) lekker wandelen door het bos...

En don't forget...geniet van die kater!...hij is heerlijk met de goeie mind setting!

Complicity

Belezen gebruiker
Ik heb hier een boek liggen waarin staat dat wanneer je MDMA oraal neemt je beter 6-8 uur van tevoren niets kan eten. Wellicht de moeite waard om het allebei een keer te proberen (volle maag/lege maag).

Buikpijn bij MDMA gebruik komt wel meer voor, maar echt kotsmisselijk...dat klinkt niet echt gezond nee. Volgens mij is het wel mogelijk om allergisch te zijn voor MDMA. Misschien is dit ergens te testen.

Daarnaast is het ook mogelijk MDMA op andere manieren te gebruiken(waardoor het niet langs je maag gaat). Let op, je hebt voor al deze methodes wel lagere doseringen nodig voor hetzelfde effect!
-Nasaal: snuiven, vinden sommigen mensen pijnlijk of smerig.
-Door je tongslijmvlies(?): Lepel met MDMA-poeder onder je tong houden (schijnt ook niet echt lekker te zijn).
-Rectaal: zie het subforum 'Drugs' > 'Pluggen voor dummies'

Blackout

Belezen gebruiker
Allergie lijkt me niet, dan lag je nu tussen 6 plankjes.

Nasaal is inderdaad pijnlijk. Niet te vergelijken met speed, coke of ket snuiven. Rectaal doe ik zelf niet aan (iets te freaky idee dat drugs in je endeldarm zit:P). Onder je tong kan prima, maar ik heb een paar keer gehad dat het ging bloeden...ook wel nasty:wink:

Complicity

Belezen gebruiker
Blackout zei:
Onder je tong kan prima, maar ik heb een paar keer gehad dat het ging bloeden...ook wel nasty:wink:
Bij welke hoeveelheden was dat? Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar was eigenlijk van plan het de volgende keer zo te doen. Dit klinkt toch niet echt aantrekkelijk haha.

Blackout

Belezen gebruiker
Was bij een klein beetje al:P En dan bedoel ik echt een mini beetje. Onderkant van je tong is heel gevoellig.

Fightforce

Blackout zei:
Probeer goed te eten voor het feest. veel vezels etc. Onthou dat je tijdens het feest (of ander moment van XTC) niet TE veel water (vocht) drinkt. Probeer het te houden op een glas per half uur. Zorg ervoor dat je 5htp in huis hebt (te verkrijgen in de healthshops) en slik dat voor het slapen een paar dagen erna.

Daarnaast is goeie voeding belangrijk. Denk aan de vitamines. Als laatste moet je zorgen dat je ''the day after'' iets gaat doen. Ga niet de hele dag kapot in je nest liggen. Hierdoor krijg je een geestelijke downer. Ga bijv met je vriend(in) lekker wandelen door het bos...

En don't forget...geniet van die kater!...hij is heerlijk met de goeie mind setting!

Ze houd altijd rekening met alles wat je zegt..
En 't is niet alleen met MDMA, maar ook met speed..

Allergie lijkt me onwaarschijnlijk, x jaar terug had ze er geen last van.
Volle maag of lege maag maakt niets uit..

Snap er niets van :confused:

Pikachu

Wijs gebruiker
MDMA is een enorme aanslag op je maag, het is erg straf spul... Het komt wel eens voor dat mensen een maagwandonsteking of iets dergelijks ervan krijgen. Waarschijnlijk heeft ze gewoon een zwakke maag ofzo.

joni43

Belezen gebruiker
heb nog nooit een slecht gevoel gehad van xtc of kristallen de dag erna.that's why i love it so much :hearteyes:

Expresso

Newbie
Ik heb eigenlijk ook nog nooit een verrot gevoel gehad. Alleen de eerste keer, toen had ik overigens maar 1 pilletje op. Haha.

Verder tja, alleen een wat droge keel en geen honger meer niet, gelukkig totaal niet deperessief ofzo.

Groeten, vanaaf weer lekker aan de MDMA :grin:

Gemini

Badass junkie
Ik heb wel flink wat xtc-katers gehad. Ik kon vaak een paar dagen niet eten, alleen maar drinken van de misselijkheid. Dat resulteerd weer in een slap gevoel door je lege maag, waardoor ik er een sport van maakte om een dag na het gebruik van een pilletje flauw te vallen.

Ik zou niet weten wat er helpt tegen xtc-katers. Goed eten, goed drinken, al die standaard dingen die je ook bij een gewone kater moet doen.
Beste remedie is natuurlijk gewoon stoppen met xtc, maar dat kan elke idioot wel bedenken.

Sloebertje

Ik heb nog nooit echt last gehad van een kater :grin: Hoogstens een beetje minder opgewekt de dagen erna, maar dit komt alleen voor als ik niets te doen heb die dagen. Misselijk zijn ofzo lijkt me echt vreemd. Maarja, ik hou me dan ook aan de regel van maar om de paar maand eens te gebruiken :grin:
:sunglasses:

Fightforce

Zelf heb ik er gelukkig ook nooit zo'n last van, heb alleen wel altijd zo'n gore smaak in m'n bek de dag erna...

XtCliffix

Probeer u eens een :stoned: Joint :stoned: te roken op het einde van de avond dat ge :xtc: x :xtc: pakt , lekker flashe :openmouth: in bed krijgde er gratis bij :d

thunder-droopy

Belezen gebruiker
meisje20 zei:
Lauu zei:
XtCliffix zei:
Probeer u eens een :stoned: Joint :stoned: te roken op het einde van de avond dat ge :xtc: x :xtc: pakt , lekker flashe :openmouth: in bed krijgde er gratis bij :d

nu in het nederlands

Precies wat ik dacht.

pffttt mozes kriebel....... na het ontcijferen van die post hier een advies:
als je een blow rookt voor je je bed in gaat, krijg je idd leuke reakties, maar daar gaat het de TS niet om!?
OT: veel is al gezegd in voorgaande posts, misschien kun je de xct oplossen in een drankje o.i.d, misschien dat dat iets helpt? de dagen erna goed eten dus niet een crackertje o.i.d. maar zorgen dat je een goed ontbijt neemt etc. dat scheelt ook al. uiteraard op vitaminen etc letten.
en het belangrijkste: denk er niet aan (makkelijk gezegd weet ik...) ook niet als je een pilletje neemt gaan denken aan de dag van morgen en de evt. misselijkheid etc.
suc6 ermee, en laat weten of het helpt.
groetjes

Bovenaan