XTC thee

Jetje

Newbie
Heey luitjes!

Dit is pas mijn tweede keer, maar ik ben echt fet aan het trippen. We hebben de xtc verkruimeld en in de thee edaan (per kopje). Echt gaaaaf! We hadden namelijk nog maar twee pillen en we zijn met drie personen (dus maar 2/3 pil pp) En toch voel ik m hard! :grin: :grin: :grin:

Mac...

Badass junkie
Dat je het hebt weg gekregen.
Ik moet al kotsen als ik ook maar me pil net iets te lang op mijn tong laat liggen. :flushed:

limburger

Newbie
Ja inderdaad dan moet je toch al hele dunne ''thee'' maken ofja de hoeveelheid pil zeer laag ten opzichte van hoeveelheid thee zeg bah van ene pilletje heb je al brandwonden ofja zo lijkt het. Laat staan dat je gezellig een volle beker moet opdrinken mja als de effecten beter zijn is het weleens de moeite waard met een biertje erachteraan. :grin:

Superman

Experimenterende gebruiker
lol jah doek ook al tijd zo snel mogelijk doorslikken ma laats hadden we van die dubbele kersjes ik kreeg ze ma net doorgeslikt bah :( echt vies ma jah da hoord er bij lol :beer:

pepgirl

tjong....... ik heb een kameraad die is zo maf
die verkuimelt zn pillen en snuift ze op ........maf....

Mac...

Badass junkie
heb ik ook s gedaan, maar dat was de 11e van die avond, geen succes. Ten minste niet op dat moment.
AFRADER

Superman

ken ook stel gekken die kauwen die dingen kapot dan slikken die ze in da is echt gewoon te goor is toch een pil moet je toch gewoon in slikken (blijft dan ook niet de helf van al da poeder in je keel en mond hangen )
groetjes

Bal0n

Badass junkie
Superman zei:
ken ook stel gekken die kauwen die dingen kapot dan slikken die ze in da is echt gewoon te goor is toch een pil moet je toch gewoon in slikken (blijft dan ook niet de helf van al da poeder in je keel en mond hangen )
groetjes

Als je ze kapot kauwt dan wordt een deel sublingual opgenomen (door de slijmvliezen in je mond) waardoor het sneller inkickt.

Mac...

Badass junkie
ja ik zou het best wel willen doen, en ik weet het ook wel dat het sneller inkickt maar toch :kots:

fokker

Belezen gebruiker
Mac... zei:
Dat je het hebt weg gekregen.
Ik moet al kotsen als ik ook maar me pil net iets te lang op mijn tong laat liggen. :flushed:

proef je niet in de thee, lepeltje suiker erbij en nammen maar... werkt ook wat sneller in heb ik t idee. Wel n paar keer geprobeert maar ik houd het gewoon bij pilvorm slikken meestal :)

fokker

Belezen gebruiker
Valt wel mee, effectiever is sinasappelsap tegen de werking, suiker heb ik nogtoe niet veel tot niets van gemerkt... bijvoorbeel cola, dat zit boordevol met suiker, maar beinvloed mijn ervaring niet negatief. Moet wel zeggen op de X drink ik toch het liefste water kwam ik al vrij snel achter, die prik, nee niks voor mij dan op dat moment.

Heb eens n keer 2 pillen in een kop thee geflikkert en daar zaten 2 schepjes suiker in, kan niet echt zeggen dat t er minder op werd :mrgreen:

Sheena

Newbie
ik bijt ze meestal door omdat t bij mij nog wel s n tijdje wil duren voordat het inslaat en ik niet zoveel geduld heb.. als je meteen rna gewoon een goeie hoeveelheid drinken erachteraanneemt en beetje 'spoelen' en weer doorslikken valt t best mee en proef je t niet zo.. en na n tijdje ben je wel bestendig om ze in je mond te hebbe :wink:

Formshift

Belezen gebruiker
Ik heb net een Theetje op met X.

gewoon thee + 3 klontjes suiker + anderhalve pil...

Je proeft de xtc BIJNA niet... maar de suiker proef je ook niet!

Lijkt net of de XTC de suiker uitschakelt haha...
Nu nog kijken of het inslaat ofzo :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
is gewoon hetzelfde als mdma in water doen maar dan in thee...
ik vind drinken leuker dan een bommetje/pilletje paken omdat het gevoel er sneller is, trager opkomt en je het rustig tot je kan laten komen :sunglasses:

cunt

Wijs gebruiker
ik deed vaak xtc in m'n ijsthee .. maar niet in een normaal kopje thee.
had idd het gevoel alsof het anders opkwam dan wanneer je hem gewoon slikt met een slok water.

Bovenaan