Xtc tijdens drankkater?

Hallo!
Ik heb een klein vraagje.
Is er iemand die ervaring heeft met het slikken van pilletjes tijdens een drankkater?
Ik heb gisteren en eergisteren best een beetje veel gedronken en vanmiddag staat x op de planning. Ook tijdens de drank nuttiging was er een bong aanwezig!

Bas

Wijs gebruiker
Al die drugs geven katers, los van mekaar, dus je zal uiteindelijk naast hoofdpijn ook een stel gefrituurde hersens aan overhouden. Als je maag er niet mee eens is, heb je dan tot aan je grens gedronken? Dan overgaan op XTC lijkt mij niet echt aangenaam, ik zou eerst even rust pakken om je ritme weer op te pakken.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Als je de algemene regels betreffende XTC gebruik naleeft (normale dosis en de tussentijd van 2 a 3 maanden) zal het best werken, maar je lichaam krijgt wel klap na klap te verwerken en je lever zal overuren draaien.

Tja.. Allemaal wijze woorden! En mijn misselijkheidsfobie is ook een beetje jammer met al die leuke drugs in de omgang. Denk dat ik vandaag maar op een droogje leef!

Bas

Wijs gebruiker
Als je altijd misselijk wordt van welke drug dan ook, dan kan je er jammer genoeg niet goed tegen. Probeer je dosis eventueel te verlagen om te weten hoe dat valt. Valt het nog tegen, misschien maar geen drugs gebruiken hoe balen dat af en toe is. Doe wat met de wijze woorden, haha.

Als je altijd misselijk wordt van welke drug dan ook, dan kan je er jammer genoeg niet goed tegen. Probeer je dosis eventueel te verlagen om te weten hoe dat valt. Valt het nog tegen, misschien maar geen drugs gebruiken hoe balen dat af en toe is. Doe wat met de wijze woorden, haha.

Tis niet dat ik misselijk word van welke drug dan ook. Maar meer de fobie om misselijk te worden.. Sommige mensen barven op daily base maar bij de gedachten alleen al word ik niet goed!

Bovenaan