XTC tijdens examenperiode

guus

Newbie
op 20 december wil ik naar een feestje gaan waar ik nog eens xtc wil pakken
het enigste probleem is dat ik dan recht in de periode zit waar ik veel moet leren
kan je de dagen nadat je xtc hebt gepakt nog fatsoenlijk leren??

Angramar Temenos

Badass junkie
Voor zover ik weet heeft MDMA nooit m'n schoolprestaties beinvloedt. Wel is het zo dat je je volgende dag licht depressief voelt (serotoninecrash) en geen zin hebt om te leren, maar als je jezelf ertoe zet lukt het prima.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Veel mensen hebben de volgende dag.. (en vooral de dag na de volgende dag) een gigantische kater.. (veel hoofdpijn), en zoals AT al aangaf een serotonine crash..

ik kan je dus afraden het te gebruiken..

Angramar Temenos

Badass junkie
Kater heb ik niet behalve als ik erbij drink, en dat doe ik dus nooit. Uppers en Downers combineren vind ik sowieso altijd een slecht idee.

Moes-4

Experimenterende gebruiker
Als je de volgende dag je pw/toets hebt raad ik het echt af, ik heb een tijdje ook doordeweeks gebruikt, mijn cijfers gingen echt hard achteruit.
Terwijl ik de stof wel goed leerde..
Ik raad het je af! :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Idd, gewoon niet doen. Je prestaties verbeteren doet het zowiezo niet natuurlijk. Je hebt geen zin meer om te leren en waarschijnlijk pik je het allemaal minder goed op enzo. Niet slim, gewoon weekend daarna ofzo lekker doen :wink:

Funky Monkey

Badass junkie
Het is niet verstandig om te doen. Stel dat je toch een heftige kater krijgt en geen zin meer hebt om te leren, of dat de materie simpel weg niet blijft hangen omdat je er met je hoofd totaal niet bij bent. Ik zou zeggen, wacht een week en ga dan helemaal los! :mrgreen:

Flip Trip

Bewuste gebruiker
guus zei:
op 20 december wil ik naar een feestje

Thunderdome :hearteyes: :wave: , kaartjes liggen al klaar.

Maar 20 december is een zaterdag, 25 december is de donderdag daarna, heb je dan niet vanaf 20 december vakantie. Ik wel in ieder geval, 2 weken. En anders gewoon redelijk nuchter blijven op het feestje, is ook relaxed, en dan de week erna gezellig met paar vrienden pilletjes consumeren :rolleyes: .

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou het niet doen, je slaat jezelf voor de kop als je daardoor je examens verprutst

guus

Newbie
ik heb dan blok in de kerstvakantie.
mijn examens beginnen pas echt in januari maar ik zou normaal heel de vakantie moeten leren
verandert dit de zaak een beetje?

Flip Trip

Bewuste gebruiker
guus zei:
ik heb dan blok in de kerstvakantie.
mijn examens beginnen pas echt in januari maar ik zou normaal heel de vakantie moeten leren
verandert dit de zaak een beetje?

Dus je hebt wel gewoon les, of wat bedoel je, of heb je vrij maar na de vakantie meteen tentamens. Ik denk dat je het wel kan doen, ik denk dat de meeste dachten dat je de 22e al toets had. Je hebt toch dan het leuke van de party waardoor je zin normaal toch beter zal worden, na de xtc dip, hehe.

steelpad

Experimenterende gebruiker
Ik zou het niet doen, ik merk zelfs dat de dagen na gebruik mijn korte termijn geheugen (wat je dus zeker nodig hebt tijdens de examenperiode) minder functioneert, vergeetachtiger enz..

Bovenaan