XTC tijdens werk

ik gebruik regelmatig xtc voor ik moet gaan werken. ik werk in een winkel met echt geen leuke klanten of ander personeel dus heb het echt nodig soms :wink: ook s ochtend ben ik niet zo levendig dus dan ben ik wat energieker. alleen laatst begon een collegaatje over m'n ogen en nu let ze er dus elke keer op. wat kan ik doen? gebruiken jullie wel eens tijdens het werk of andere gelegenheden waar het eigenlijk niet kan?

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lijkt me niet echt een goede gewoonte om dit zo op te bouwen. Wat is regelmatig? Neem aan dat je toch al een paar keer per week moet werken. Daarnaast is het ook zo dat als je snel achter elkaar doet je serotonine receptoren uitgeput raken, chronisch gebruik kan de ervaring z'n plezier laten verliezen en ook depressiviteit veroorzaken. Snap wel dat het werk misschien niet al te leuk kan zijn, maar dit is niet echt de oplossing.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Ik ben altijd nuchter onder het werk. Moet er zelfs niet aandenken om onder invloed te werken maar dat kan ook aan mijn werkzaamheden liggen. Er is voor zover ik weet geen manier om je doppen te verbergen. Ik raad je aan om gewoon nuchter te gaan werken. Werk is niet leuk maar het hoort erbij

broodjeaap

Experimenterende gebruiker
Lijkt me niet fijn om onder invloed te zijn zonder dat anderen dit mogen merken. Ik snap dat het werk niet leuk is, maar probeer toch van die paar fijne dingen aan je werk (er zal vast wel iets zijn hoop ik) te genieten, of de band met collega's te verbeteren, zodat het daardoor gezelliger wordt.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Wauw.... Dat is wel echt een van de domste ideeën ooit. Sowieso is drugs gebruiken tijdens werktijd niet echt verstandig, en dan ga je ook nog een van de opvallendste uppers pakken.

Bedenk je eerst eens of je niet gewoon een andere baan moet zoeken als je met zoveel tegenzin gaat werken dat je drugs moet gebruiken om het verdraagbaar te maken.

En als je dan toch drugs gaat gebruiken op je werk, pak dan speed ofzo. Dat valt niet op (in normale hoeveelheden), je krijgt meer energie en goede zin.

Maar nogmaals, drugs gebruiken op het werk is dom. Punt.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Kessie zei:
Misschien ook beter om je gebruikersnaam aan te passen ivm privacy.

Ik zag het topic weer voorbij komen en wou dit inderdaad ook zeggen. Al helemaal als je een vraag stelt over het verbergen van drugsgebruik op het werk.

Fool

Badass junkie
Je snapt dat frequenter gebruik van XTC dan ééns per drie maanden snel tot significante hersenschade kan leiden?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MusicIsLife zei:
Wauw.... Dat is wel echt een van de domste ideeën ooit. Sowieso is drugs gebruiken tijdens werktijd niet echt verstandig, en dan ga je ook nog een van de opvallendste uppers pakken.

Maar nogmaals, drugs gebruiken op het werk is dom. Punt.

Dit dus...

Hoe mensen er soms op komen ik begrijp het niet... hoe doe je dit dan??
Als je echt wat wil gebruiken op je werk opteer dan voor pep...
Het best van al is gewoon niets gebruiken!!

MeejheM

Badass junkie
Zijn je collega's en klanten zo saai dat je mdma moet gebruiken als je werkt, of is dat een manier om jezelf wijs te maken dat het ok is om mdma te gebruiken onder werktijd? Juist...

Het lijkt mij dat je beter een leukere baan kan zoeken, is beter voor je gezondheid en je humeur.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Amaai dat durf ik ook niet xtc op het werk..den zulle de collega's nog al kijken doen er meestal raar op..beter iets voor thuis niet op het werk..en lijntje of bommetje speed wel geen probleem mee..het beste is ander werk zoeken echt waar..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je zou een zonnebril kunnen overwegen op het werk.

Maargoed nu even zonder dollen, ik hoop echt dat je aan het trollen bent want anders raad ik je aan heel snel hulp te zoeken bij een psycholoog of psychiater. In een ander topic gaf je al aan depressief geweest te zijn en dat verbaast me niks als je dit soort dingen gaat doen. XTC is echt totaal geen functionele drug en met zulk gebruik ben je ook nog eens je hersenen aan het ruïneren. Zoals gezegd zijn er andere drugs die veel meer functionele waarde hebben, maar drugs is echt niet de oplossing. Want als jij je leven draaglijker probeert te maken met drugs raak je in een vicieuze cirkel terecht waarin je alleen maar meer problemen krijgt en steeds minder zin in het leven.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
En ik hoop ook dat TO niet met de auto, scooter/brommer naar het werk gaat met XTC in de mik. Want als je zo goed als daglijks XTC gebruikt, zit het heel lang in je bloed. En ben je dus onder invloed als je aan het verkeer deel neemt. Dat zou nog 'erger' zijn als wappie een klant helpen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
En ik hoop ook dat TO niet met de auto, scooter/brommer naar het werk gaat met XTC in de mik. Want als je zo goed als daglijks XTC gebruikt, zit het heel lang in je bloed. En ben je dus onder invloed als je aan het verkeer deel neemt. Dat zou nog 'erger' zijn als wappie een klant helpen.
Als zij echt zo vaak xtc gebruikt zal ze in ieder geval niet meer echt wappie zijn.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Psychedelibee zei:
Dunnetjess33 zei:
Als zij echt zo vaak xtc gebruikt zal ze in ieder geval niet meer echt wappie zijn.

Klopt idd ja. Maar dan nog rijd ze onder invloed, wappie of niet wappie. Ik hoop dat ze met ov naar werk gaat of lopend.

Bovenaan