xtc trip kort

Ape

Badass junkie
Ik had een keer een snoepje gehad, maar maten van me die voelden het 3 uur lang, de een nog wel 5 uur later, terwijl ik na 3 kwartier af entoe nog een stuip in me kaak iof grote ogen kreeg, hoe kan dat?
(allemaal zelfde pilletje)

Ewie

Belezen gebruiker
Dan ben je wellicht wat minder gevoelig ervoor :rolleyes: zelf ga ik (gelukkig overigens!) soms nog steeds erg hard op slechts 1 of anderhalf pilletje, zoals de blauwe mitsu's.

Ape

Badass junkie
Ja, maar 3 kwartier en vink wel erg groot verschil, van speed word ik ook niet erg actief ofzo.

Delirium

Badass junkie
Kan aan allerlei omstandigheden liggen: je gemoedstoestand op dat moment, je maaginhoud, je verwachting (een omgekeerd placebo-effect zegmaar)...

Martijn.

Belezen gebruiker
TrippyShit zei:
Als je van speed niet actief wordt heb je OF kut speed OF je hebt add of adhd..
Nou vraag ik me opeens af... als een ADHD'er gewoon méér speed neemt, dan merkt 'ie dat toch ook wel?

En skunk, PDD-NOS is gewoon een naampje dat is gegeven aan een deel van je persoonlijkheid, geen afwijking in je hersenen zoals dat bij ADD/ADHD het geval is. PDD-NOS (of elke andere vorm van autisme) hebben dus geen invloed op de werking van speed.

cropp

Badass junkie
TrippyShit zei:

ik heb adhd en ik heb aan 3 groene meer dan genoeg, terwijl vrienden van mij er 8 wegwerken... dus zou het daar aan liggen??

waarschijnlijk heb je gewoon kutpillen gehad, of je had er nog 2 moeten slikken

Wakkoe

Belezen gebruiker
cropp zei:
TrippyShit zei:

ik heb adhd en ik heb aan 3 groene meer dan genoeg, terwijl vrienden van mij er 8 wegwerken... dus zou het daar aan liggen??

Je moet die groene ook niet nemen, rode zijn beter

Chris Pontius

Badass junkie
Wakkoe zei:
cropp zei:
TrippyShit zei:

Je moet die groene ook niet nemen, rode zijn beter
dat is toch het hele punt niet ?

Bovenaan