• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

xtc trip report

Cole

Belezen gebruiker
Ik ben gisteren naar sektor 9 in België geweest en het was weer een maandje geleden dat'k nog eens bollen had binnengeslagen .. aangezien ik de dag ervoor toch al had geprobeert om een halve pil binnen te slagen en er was wel degelijk effect .. goed effect. Gisteren dan zelf ga naar gingder neem pil , na 3 kwartier geen effect. heb er direct nog 2 naar binnen geslagen. Heb in totaal bijna 2 uur niets gevoelt en dan is het pas opgekomen. Iets te hard naar wat 'k verwacht had. hart ging 10000 per uur , kon bijna niet meer ademen. en moest dringend snel van de muziek want dit maakte het erger. m'n trip ging er echt ff over en natuurlijk waren we daar met veel man en die zagen dat'k te ver aan gaan was... sigarette waren hoogstnoodzakelijk en een sigaret ging er ook in 1-2 minuten direct door. dan na een uur is het pas geminderd en dan in een goede flash terechtgekomen.

Eind goed al goed , maar m'n eerste "mindere/gestoorde" ervaring met xtc

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
als ge den dag ervoor na halve pil efect hebt moet je niet raar opkijken als je na 3 bolle in je mik (te) hard gaat , te hard gaan moet ik nog altijd tegenkomen , hoe harder hoe liever :hearteyes:

Osi`

Bewuste gebruiker
Soms snap ik niet wrm mensen algauw meer dan 1 pilleke slikken voor een nachtje te feesten, begrijp me niet verkeerd, ge moogt da gerust doen, maar ik zie zoiets als verspilling, tenzij je echt de bedoeling hebt om meer te willen dan 1 XTC tripje, dus hallucinaties of rare vage scheve dingen ofzo .. maar voor die pure energie is 1 XTC pil wel genoeg en mss nog 1tje als em bijna uitgewerkt is.

jappe_1991

Experimenterende gebruiker
Osi` zei:
Soms snap ik niet wrm mensen algauw meer dan 1 pilleke slikken voor een nachtje te feesten, begrijp me niet verkeerd, ge moogt da gerust doen, maar ik zie zoiets als verspilling, tenzij je echt de bedoeling hebt om meer te willen dan 1 XTC tripje, dus hallucinaties of rare vage scheve dingen ofzo .. maar voor die pure energie is 1 XTC pil wel genoeg en mss nog 1tje als em bijna uitgewerkt is.
mss omdat er mensen zijn die wekelijks gebruiken en voor wie dat 1ne pilletje dus echt wel niet genoeg is :wave:

Bewild

Bewuste gebruiker
Ja, ik kan er best wel inkomen dat er mensen zijn die meer als 1 pilletje nodig hebben voor er iets van te voelen door de gewenning die je opbouwt, maar ik ben zelf van mening dat xtc iets is wat je max. 1 keer/maand zou moeten doen, anders heb je dat "love gevoel" toch niet meer :P. En wat maakt xtc nou juist tot xtc? Dat is toch wel dat "love gevoel" zeker :mrgreen: .
Maarja, wie ben ik e :P , ik vind xtc trouwens ook leuker om gewoon thuis te nemen, rustig met wat goeie muziek met men vriendin erbij :) .

Cole

Belezen gebruiker
Ik gebruik niet vaak xtc , vooral tijdens feestdagen en op evenementen. Maar de reden dat'k zo veel geslikt was omdat'k dus de dag ervoor na een half uur al direct goed gevoel kreeg. Hier kreeg'k na een 45 min een uur of mss zelfs langer ng geen effect. dus dacht'k 'k doe er ng bij. Er waren ook wel 2 bommetjes bij. Maakt dit verschil ? :grin:

Bewild

Bewuste gebruiker
Achja, ik wil nu de persoon uithangen die hier gaat afkomen met dit mag je niet doen, of dat was dom, maar... als je van een halfje al zoveel voelde was het inderdaad gewoon niet slim om er ineens zoveel bij te pakken :P. Het kan soms gewoon best wel lang duren eer xtc inslaat, dat het de avond ervoor zo rap insloeg had waarschijnlijk meer te maken met dat je die avond een vrij lege maag had ofzo :mrgreen:

Cole

Belezen gebruiker
Mja kan inderdaad zijn. Probleem was dat'k echt wou beginnen trippen/flashen omdat'k maar 5 uurtjes had en ik al naar huis moest :grin: :grin:

Dus moest'k toch volledig genieten ^_^

Maar ik ga iig volgende keren beetje voorzichtiger zijn aangezien ik zeker geen ervaren gebruiken ben met dit soort spul :)

Bovenaan