xtc trip reports

jaapi

Belezen gebruiker
ben ik de enigste die het grappig vind dat er ENORM veel tripreports van xtc gebruikers die op een feest xtc gebruikt hebben, en vervolgens allen exact het zelfde tripreport schrijven.

we gingen naar het feest, we pakte xtc, het was geweldig. En toen hebben we bijgepakt, en toen was het opeens weer geweldig.

Ik bedoel, ik snap dat de ervaringen geweldig waren, been there, done that. Maar is zoiets nou echt een tripreport te noemen, of uberhoubt een trip?

Het is toch leeg, en kaal in vergelijking met bijvoorbeeld lsd, truffels/paddos etc?

graag uw mening, verplaats mijn topic als u hem liever bij tripreports heeft staan

gr.

foreverinspace

Belezen gebruiker
So what lees ze dan niet?
Elke drug heeft zn magie en xtc vergelijken met lsd? Oppepende drugs met psych drug?!
Je kan zelf een jointje voor het eerst roken en tripreport maken toch , 1 ste maal xtc is de meest magische ervaring geloof me en deze beleef je jammergenoeg maar 1 keer in je leven + vind het zelf zeer fijn deze te lezen , reminds me to that one perfect day :grin:

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik zit al heel lang te twijfelen om een tripreport te schrijven maar neem er gewoon de tijd niet voor .Dat het geweldig is en top is zeker waar maar bij mij en mijn partner gebeuren veel meer dingen ook erotisch en dat stuk hou ik misschien liever voor mezelf.

Na jou post ga ik er toch over denken want met oud en nieuw gaan we weer gebruiken

jaapi

Belezen gebruiker
ik kan beide met elkaar vergelijken omdat over beide tripreports worden geschreven, daar is niets vreemds aan. Verder vallen beide onder de noemer "drugs", wat ze uiteraard ook te vergelijken maakt.

so what lees ze dan niet vind ik een net zo sterke reactie, ik vraag naar meningen, en ventileer mijn gedachten even.

Mijn punt, omdat het volgens mij niet helder genoeg was, is meer dat ik me afvraag of het een trip te noemen is. Een jointje valt mijn inziens al helemaal geen trip te noemen.

En laat ik voorop stellen dat ik zelf genoeg snoepjes opheb om te weten hoe en wat. Aleen achteraf terugkijkend vraag je je afentoe zo eens af wat er op dat moment nou zo gruwelijk geweldig was :wink:

jaapi

Belezen gebruiker
trippelh zei:
Na jou post ga ik er toch over denken want met oud en nieuw gaan we weer gebruiken

uitstekend plan, en dan iets voor 12 buiten op de grond gaan liggen en vuurwerk kijken :P

curiouscouple

Experimenterende gebruiker
trippelh zei:
Ik zit al heel lang te twijfelen om een tripreport te schrijven maar neem er gewoon de tijd niet voor .Dat het geweldig is en top is zeker waar maar bij mij en mijn partner gebeuren veel meer dingen ook erotisch en dat stuk hou ik misschien liever voor mezelf.

Ook een beetje spannende dingen mogen best in een trip report.....aan een klein woordje hebben we vaak al genoeg :wink:

(zie bv tripreport van ons: Q-dance op de bank)

boenkeng

Bewuste gebruiker
Feit, maar soms is een xtc report zo geschreven dat het wel leuk om te lezen is. Heeft meer met de manier van schrijven te maken. Een report van een 16 jarige die voor het eerst in een discotheek komt en een pilletje gebruikt kan mij de meeste keren ook niet interesseren. Maar af en toe zit er echt een leuk verhaal tussen.

trippelh

Bewuste gebruiker
curiouscouple zei:
trippelh zei:

Ook een beetje spannende dingen mogen best in een trip report.....aan een klein woordje hebben we vaak al genoeg :wink:

(zie bv tripreport van ons: Q-dance op de bank)

Juist dat trip reportje zetten mij aan het denken , ik ga met oud en nieuw nemen en misschien ga ik het toch proberen om er iets mee te doen.

trippelh

Bewuste gebruiker
curiouscouple zei:
We zijn benieuwd naar jullie oud&nieuw report, did ya have fun???? :wink:

Het was heel erg goed en ik ga van de week proberen er een report van te schrijven.We zitten nu nog in de afterglow :hearteyes:

curiouscouple

Experimenterende gebruiker
trippelh zei:
curiouscouple zei:
We zijn benieuwd naar jullie oud&nieuw report, did ya have fun???? :wink:

Het was heel erg goed en ik ga van de week proberen er een report van te schrijven.We zitten nu nog in de afterglow :hearteyes:

Hmm....die afterglow, wij zitten er ook nog midden in, vanavond maar een extra feestje thuis op de bank............ :wink:

jaapi

Belezen gebruiker
:) het is weereens wat anders. Ook opzich best een goed idee, dat matrassen neerleggen enzo :)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
ik persoonlijk lees ook liever reports van truffels,lsd,....
maar toch moeten mensen hun niet weerhouden nog xtc reports te gaan schrijven omdat het voor hun zelf een machtige ervaring is geweest en het miss leuk is om het van hun af te schrijven, heb er ook al enkele mooie gevonden. kan toch geen kwaad hier een reportje te schrijven omdat je andere wilt meedelen dat je een leuke tijd hebt gehad ook al zijn er gelijkenissen met andere reports. ik lees ze ook niet door als het me niets lijkt. dus vind ik het wel een goed antwoord van 'foreverinspace', lees ze dan niet.

dus naar mijn mening vind ik dat niet irritant.
eigenlijk gaat dit gewoon over smaak en over smaak en kleur valt niet te twisten.

grts

Bovenaan