unknownxtc
Newbie
nou om te beginnen, ik ben een meisje van bijna 16 jaar oud. ik heb laatst voor de 2e keer XTC gebruikt met carnaval. Ik weet niet of ik de naam in dit bericht mag vermelden, maar het was een oranje pil in de vorm van een magneet (+-). ik weet niet precies hoeveel MDMA erin zat want een vriendin van me had ze deze keer geregeld, en zij had ze al eerder gehad en zij dat ze prima vielen. ik kwam haar tegen op het feest en heb een halve ingenomen, (wat een heel rondje is) na een half uur begon ik de eerste symptomen waar te nemen. tintelingen, mensen werden aardiger. Alleen heb ik nooit dat de kleuren intenser en feller worden waar ik wel veel over heb gelezen. Ook de muziek viel wel mee, omdat het niet mijn smaak muziek was (totaal niet). Net zoals de vorige keer was ik relaxed, en had niet veel behoefte om te dansen of wat dan ook. maar ik voelde me wel fijn, rustig. Een beetje in mijn eigen wereld. op dat feest was een grote buis met aanvoer van erg warme lucht. het was in een tent, en buiten was het koud, dus ik ging de hele tijd het uiteinde van de buis staan. (denk dat ik daar in totaal half uur heb gestaan) ik was wel heel erg aan het knarsetanden, en zat de héle tijd met mijn handen in mijn haar voor de (ik noem het even buis). op een gegeven moment viel hij niet goed, ik kwam volgens mij op de piek van de ''trip''. ik heb toen keihard aan de arm van een vriendin getrokken en ben naar buiten gelopen. ik dacht op dat moment dat ik bad ging, en dat ik out zou gaan. ik twijfelde om naar de ehbo te gaan, (die daar aanwezig was), ik zei tegen haar dat ik me echt heeel slecht voelde. en er volgens mij iets ''dwars'' zat in mijn lichaam. op een gegeven moment dacht ik dat ik moest overgeven, voordat ik dit deed dacht ik ''als ik dit doe, gaat het waarschijnlijk veel beter'' zo gezegd, zo gedaan. waarschijnlijk omdat ik dit dacht, gebeurde het daadwerkelijk ook. OF ik was oververhit aan het raken, ik heb wel water gedronken, wat trouwens ook niet goed was, want het was geen drinkwater, uit een soort groot dixie toilet. maar op dat moment maakte mij dat niet uit. misschien dat ik daarom moest overgeven. na dat ik alles heb laten gaan, en alles eruit was. ging ik echt tóp. nu is dit alles een week geleden, en ben ik over 2 weken jarig. dan ga ik uit en wil ik graag weer een pil nemen. nu ben ik dus wel bang dat ik weer zon paniekaanval krijg en me weer zo onrustig ga voelen. ik weet dat de serotonine weer aangemaakt moet worden, maar alleen als ik het gevoel heb dat ik uren kan dansen vind ik het al goed, normaal ben ik namelijk snel moe met uitgaan. wat denken jullie'?