• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC TRIP

htweeoo

Bewuste gebruiker
Dit is al een tijd geleden gebeurt ik wil aantonen wat XTC uiteindelijk kan geven. - Ik wil geen reacties van onverantwoord gebruik, die tijden heb ik achter me gelaten.

Ik bleef bij een vriend slapen dit ging mijn 2de keer XTC zijn.
Mijn eerste keer had ik een Versace op in de klas.
Mijn 2de keer bij een vriend we hadden ook versaces ik wou hallucineren dus ik had er 20 genomen in ongeveer 4 uur.

Daarna begon het ik mijn zicht ging in schokken. Ik zag iets en het was net of ik heel de tijd met me ogen knipperde. Zo schokkerig ging het.
Mijn zicht was net een handcamera gefilm (begrijpen jullie wat ik zeg).
Ik en nog iemand lagen in bed beide aan het hallucineren.
We hoorden stemmen dus we doven alle lichten en gaan liggen en we staren in de donkere kamer. We hoorden voetstappen dichterbij komen ik doe snel me gsm en schijn naar de plek ik zag net een geest ik zag iets zwart en het vloog erg snel weg net zwarte rook.

Ik lag in het bed en sloot mijn ogen en deed ze open, opeens alles was zwart. Er waren 4 muren rond me die waren echt zwart net of ik was ingesloten ik doe me ogen weer dicht en zie iets vreemd. Ik zag een man staan en die had een soort doos vast, het handvat breekt af en hij bukt voor de doos op te vangen zo ging dit wel 10x.

Ik hoorde een baby huilen, zag schaduwen maar echt grote schaduwen.
Ik keek er erg geconcentreerd naar opeens ging die schaduw weg.
Ook voelde ik net regendruppels vallen in mijn nek en ik keek naar boven opeens een natte plek op het plafond (dit was er niet).
Toen kwam de zwarte smurrie ik veeg mijn hand over het bed er bleef een zwart spoor achter. Dit heeft nog zo een 3 uur aangehouden.
Mijn ogen draaide zo weg dat je enkel het wit van me oog zag.

Die nacht heb ik niet geslapen ik durfde niet smorgens ben ik gaan douchen. Die morgend nog erg vaag gevoeld en daarna op mijn werk ook nog.

J0rrit

Badass junkie
20 in 4 uur wtf dat zijn dan wel ECHT heel erg slechte pillen. Kan me niet voorstellen dat je er zoveel neemt in 4 uur voor je 2e keer.

Zelfs: It's fucking impossible.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Nou speciaal voor jou omdat je zo liep te huilen dat ik elke post van je afzeek zal ik het deze keer niet doen. Is niet eens nodig volgens mij :mrgreen:

Respect ouwe, jij slikt die pillen man! :sunglasses:

Djo

Badass junkie
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Idd wel spelen met je leven, maar goed, dat zal je al wel genoeg gehoord hebben.
Waar zijn de pillen van vroeger gebleven? 20 in 4 uur is wel heel snel!
Ik moet wel zeggen, dat ik vroeger heel cool getript heb van pillen, maar toen hoefde je er niet veel van te nemen. En stond 1 pil tegoed voor een hele nacht fun!

Drientje

DF-koning
Djodjo zei:
Waar zijn de pillen van vroeger gebleven? 20 in 4 uur is wel heel snel!
Ik moet wel zeggen, dat ik vroeger heel cool getript heb van pillen, maar toen hoefde je er niet veel van te nemen. En stond 1 pil tegoed voor een hele nacht fun!

Psies!!! Soms al met een halfje... 20 is echt verdomd veel.

@htweeoo volgens mijn heb je niet zo fijn getript of wel? Lijkt me dat je er wel klaar mee bent...

X

Lauu

Badass junkie
htweeoo zei:
Getest op 76 mg MDMA.

ik ga niet lopen zeiken van "fok wat veel dat is niet goed voor je! bla bla bla" gewoon vraagje

heb je ze zelf naar het test lab gebracht of gekregen en gezegt tegen jou dat ze 76mg hadden?

troebadoer

Bewuste gebruiker
vriend van mij had vorig weekend +- 250 mg mdma op.

zijn ogen draaiden weg, je zag alleen nog wit, hij had super heftige hallucinaties, op t eind zelfs epilepsie aanval.

hoeveelheid maakt niet uit, het kan altijd gebeuren dat je het niet zo chill vind, als het opeens te heftig word en je wil het niet kan je het toch niet tegenhouden.

Shana_P

Belezen gebruiker
Ken ook een paar mensen die geregeld (lees ieder weekend) 20 of meer pillen slikken, zelf kan ik dit mentaal niet aan omdat ik toch nog inzit met men gezondheid.
Maar volgens mij bluf jij een beetje, ben er vrijwel zeker van.
Voor je 3e keer xtc gebruiken, en dan al +- 1.5 gram mdma binnen, sorry maar daaar geloof ik geen bal van.
Heb die versaces trouwens ook gehad, wel zuiver pillen maar niet overdreven sterk.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik heb ze zelf gebracht ik geloof niet op dealerpraatjes.
Nee eigenlijk daarna ben ik een tijd verslaafd geweest aan XTC.

Nu ben ik ermee gekapt. Ik heb het niet fijn ervaren maar ook niet onprettig.
Het was belachelijk veel dat weet ik. Ik post het gewoon zodat jullie dat ook weten.

Spylacopa ; ik ben er niet op tegen soms ben ik ook 4 dagen wakker.
Maar ik kon het moeilijk geloven, maar jij bent mij niet dus het zit goed.

shokora

Wijs gebruiker
Supervlieg zei:
Nou speciaal voor jou omdat je zo liep te huilen dat ik elke post van je afzeek zal ik het deze keer niet doen. Is niet eens nodig volgens mij :mrgreen:

Respect ouwe, jij slikt die pillen man! :sunglasses:

:') +1

@topicstarter, ik vraag me toch af. Als je wilt trippen, wanneer neem je dan geen middel als LSD of 2-CB? Dat lijkt me een stuk beter dan 20 XTC pillen. En als je dan toch op XTC wilt 'trippen', neem dan mdma kristallen en geen pillen. Dan kun je tenminste fatsoenlijk doseren.

htweeoo

Bewuste gebruiker
@ shokora Lees mijn post. Ik wil geen reacties van wat kon je beter doen.
Dit was net na de jointjestijd ik dacht nog niet aan tripmiddelen en kon nog niet aan kristal geraken.

Edit als je het aantal mg MDMA in de pillen weet en je weet wat erin zit kan je net zo goed doseren als kristal.

danny05

Newbie
htweeoo zei:
@ shokora Lees mijn post. Ik wil geen reacties van wat kon je beter doen.
Dit was net na de jointjestijd ik dacht nog niet aan tripmiddelen en kon nog niet aan kristal geraken.

Edit als je het aantal mg MDMA in de pillen weet en je weet wat erin zit kan je net zo goed doseren als kristal.

Dat is niet waar als jij 100 pillen koopt zit er echt nie in elke pil het zelfde aantal mg heb eens met 5 vrienden 100 pillen gekocht alle 5 1tje ingeleverd alle 5 verschillende aantal mg

Bovenaan