• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC - trip

Snowseals

Experimenterende gebruiker
XTC – Trippen (vrijdag 7 april, 2006)

We hadden aardig wat XTC pillen gehaald ik denk wel iets van 20. We zaten in iemands kamer met ze 3e. Toen ik me eerst XTC pil had genomen begon ik beetje te zweten later iets van een half uurtje begon ik alles wat waziger te zien. We stonden op en gingen naar buiten. Toen ik buiten liep sloeg hij wel opeens hard in. Het is echt een relaxt gevoel. Je heb geen last van de wint en het lopen gaat een stuk makkelijker. Alles wat je mee maakt is heel anders

Maar als je het keer gaat proberen zorg er wel voor dat je niet uitdroogt. Neem genoeg drinken mee en kauwgom.

Wat laten op de avond hadden we er wat meer op en dan begin je echt te space. Je voelt je dan echt relaxt. Het is gewoon het beste gevoel wat je kan hebben. Iedereen is relaxt en alles krijg veel mooiere kleuren. Als we naar het gras keken wat het knal groen. En je heb aardig wat energie in je lichaam.

Na iets van 5 of 6 pillen gingen we allemaal echt hard hallucineren. Overal zag ik dingen in. Als ik naar de maan keek zag ik allemaal kleuren er om heen. De maan had ook een driehoek vorm. Het rare van hallucineren is je ziet het wel maar je hoort niks. Maar met pillen zag ik veel meer dingen dan Paddo’s. Elke kant waar ik naar keek zag ik wel iets anders. Dingen die je op de grond zag leggen vervormden in hiphop mannetjes of bushokjes in pindakaas potjes. Het ging helemaal negers over maar je lach je helemaal rot!

Toen we de laatste pillen op hadden begreep ik er helemaal niks meer van. Ik snapte het gewoon niet meer. Je bent dan echt gewoon dom. Maar we waren nog wel happy.

Je kan het best keer proberen alleen doe het niet te vaak. Veel mensen gaan het te leuk vinden en dan gebruik je het elke weekend. XTC geef je zo goed gevoel dat ken je gewoon niet uitleggen. Het is wel een relaxte drugs wat er is. Mensen noemen het ook een love drugs.

Hebben jullie ook nog leuke ervaringen mee gemaakt?

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja dat hallucineren ken ik, kan best heftig zijn he :grin: (zeker als je er ook nog eens bij blowt :wink: )
de hallucinaties zijn idd veel heftiger dan bij paddos
en als ik genoeg pak word ik er ook zo dom van :) ,
een normale conversatie voeren is dan niet meer mogelijk :grin:

je kan het idd best niet te veel nemen, is veel te schadelijk en heeft niet veel zin want je tolerantie bouwt heel snel op...

Qocaïne

Badass junkie
Leuk reportje :wink:

Heb nog niet gehallucineerd van XTC.. heb het pas ook één keer gedaan.
Maar van een zuiverde MDMA pil ga je ook niet hallucineren. (toch?)

@ PF: Hallucinaties heftiger dan bij paddo's? :\

A

Anonymous

Gast
Qocaïne zei:

Na 5 a 6 pillen word de overtollige MDMA in je lichaam omgezet in MDA waardoor alles vet vaag, maar toch geweldig wordt.

Leuke report trouwes!

spacekonijn

Badass junkie
verplaatst naar tripreports

ja dat hallucineren komt idd door de MDMA die zich omzet in MDA.

leuk tripje , en als je zoveel pillen neemt word je op het laatst idd echt zo dom als een koe

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:

idd zoals BobG al zei: als je veel mdma pakt wordt een deel daarvan omgezet in mda
mda zorgt voor hallucinaties
en die hallucinaties zijn (bij mij toch) heftiger dan de hallucinaties van paddos
bij paddos krijg je eerder vervormingen van dingen, bij mda ook maar ga je ook dingen zien die er totaal niet zijn :openmouth: ...

Snowseals

Maar richt het eigenlijk nou veel schade aan de hersens ? ik gebruik het elke maand 1 keer ofzo. dan neem ik iets van 8 pillen ofzo. Maar er zijn ook mensen bij die doen het elke weer volgas

timzta

Je kan een flinke hersenbeschadiging oplopen als je het zo vaak gebruikt :openmouth:
Ik zelf heb er een pauze van twee maanden tussen gehouden (heb pas twee keer gebruikt), maar volgens mij is het beter als je er drie maanden tussenlaat...
Zo krijg je er ook minder tolerantie door en hoef je er niet 8 te slikken op een avond :rolleyes:
of het zijn hele zwakke natuurlijk :wink:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Snowseals zei:
Maar richt het eigenlijk nou veel schade aan de hersens ? ik gebruik het elke maand 1 keer ofzo. dan neem ik iets van 8 pillen ofzo. Maar er zijn ook mensen bij die doen het elke weer volgas
als je het vaak gebruikt en onder slechte omstandigheden (waarbij stijging van de lichaamstemperatuur plaatsvindt) dan kan het echt wel schadelijk zijn ja
doordat mdma het vrijgeven van serotonine in de hersenen stimuleert en de afbraak ervan tegengaat, kan je serotonine-systeem op den duur zwaar beschadigd raken
met als gevolg dat je altijd depressief bent door een gebrek aan serotonine
je korte termijn geheugen gaat ook naar de klote
men is er nog niet uit maar men denkt dat deze schadelijke gevolgen nooit meer herstellen
tests hebben in ieder geval uitgewezen dat het na 2 jaar nog altijd niet hersteld is, mogelijk nooit...
er kan al (onherstelbare) schade optreden als je 50 pillen (met gemiddelde dosis mdma= 80mg) pakt gedurende 2 jaar , dit is dus 2 pillen per maand
pas dus echt wel op met xtc, de schade die je ervan oploopt is mss voor de rest van je leven...

Qocaïne

Badass junkie
thnx to BG - SK & PF

bij paddos krijg je eerder vervormingen van dingen, bij mda ook maar ga je ook dingen zien die er totaal niet zijn ...

Dat is wel meesterlijk :grin: Dingen zien die er totaal niet zijn! =)

Na 5/6 pillen mdma.. hoeveelheid 75mg per pil ofzo?
Damn.. ik ga er echt geen 5/6 slikken om hallucinaties te krijgen hehe!

Snowseals

Ik wil het ook wel is proberen MDA pillen. Alleen moet nog ff zoeke waar ik die krengen vandaan kan halen :grin: Maar ze zeggen dat MDA pillen ook langer werken

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ja klopt, MDA werkt zo'n twee uur langer dan MDMA
maar is wel rustiger qua karakter, dus minder energie enzo en ik denk ook geen last van kaken en dergelijke

Bovenaan