• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

xtc trip

wie: ik en een vriend
wat: 3 oranje wifi's 220+ mg (allebei 1,5)
waar: een park

Het was meer dan 3 maanden na onze laatste keer xtc en we wilden weer xtc gaan doen dus we hadden het zo geregeld dat we de hele nacht weg konden blijven.
het was 7 uur s' avonds en onze dealer reageerde niet, we waren meer dan een uur bezig geweest om hem te bereiken toen hadden we bedacht dat we eerst ff een paar flesjes water gingen halen en een joint gaan roken (santa) en na een half uurtje reageerde de dealer toch en hadden we het geregeld dus stoned hadden we onze eerste halve genomen (we waren allebei 15 jaar dus een halfje was genoeg) na een tijdje voelden we het eerste effect gewoon praten over hoe goed bevriend we met elkaar waren toen na een paar uur nog een halve toen zijn we naar een park toe gefietst dus we lopen een stukje en ineens schrikken we allebei echt super erg we zagen dus allebei 3 soldaten achter elkaar zitten (het was een hallucinatie, we vinden het nog steeds raar dat we allebei precies hetzelfde zagen) dus wij sluipen de andere kant op en ineens zaten dus overal soldaten, echt overal maar als we er naartoe liepen verdwenen ze en zo ging dat een paar uur door het was echt heel raar we wisten allebei niet dat je van xtc kon gaan hallucineren. dus we dachten allebei dat we misschien verkeerde pillen hadden gekregen maar toen de laatste halve wel genomen maar daar voelden we niks van (het was toen alweer ochtend) toen nog half strak maar brak tegelijk bij de mcdonalds gezeten voor n ontbijt(het was helemaal niet chill haha)

dus we hadden of verkeerde pillen of het kwam door de wiet of we hadden te veel, we hebben nog steeds geen idee..

Fool

Badass junkie
Van teveel XTC krijg je inderdaad dit soort rare verschijnselen, behoorlijk schadelijke acties voor je hersenen in ieder geval. Lijkt me raadzaam om jezelf eventjes in te lezen over verantwoord XTC-gebruik. :wink:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk dat ik wel weethoe het komt dat het een "rare" trip was. 330mg MDMA in je mik op je 15e is behoorlijk veel hoor! Ik weet niet wat je weegt maar 1 tot 1,5 mg per kg lichaamsgewicht is een normale juiste doses. Het lijkt mij namelijk stug dat je 220 kg weegt, je hebt namelijk een dosis genomen voor iemand die 220kg weegt. Link!! En dan je leeftijd speelt ook mee. Het is heel slecht voor je om EN zo veel te nemen EN op zo een jonge leeftijd. Mijn advies is om de komende minimaal 3 jaar je in te lezen over verantwoordelijk gebruik van XTC en andere drugs en niet meer te gebruiken tot je minimaal 18 bent. Zeker als je drugs leuk wil houden en zo veilig als het kan. Je hersenen zijn nog erg in ontwikkeling en dit is echt funest voor je brein. Nu merk je dat nog niet maar over een aantal jaar wel als je zo door gaat. Het is up-to-you maar denk aub goed na, zo zonde voor je lijf en leven.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
1. Op vijftienjarige leeftijd moet je er überhaupt gewoon vanaf blijven. Je bent veel te jong voor dit soort heftige ervaringen, want je hersenen zijn nog lang niet volgroeid. Het is simpelweg te schadelijk om nu (al) te gaan gebruiken.

2. Ik zie dat Dunnetjess33 eigenlijk al heeft verwoord wat ik wil zeggen. Je dosering is belachelijk hoog als je bedenkt dat je 15 jaar bent en helemaal geen drugtolerantie hebt. Het is sowieso veel te hoog voor nagenoeg iedereen.

3. Waaorm neem je nog eens 110MG bij als je al staat te hallucineren als een gek? Verre van verstandig. 110MG is voor een hoop volwassen gebruikers, die het eens in de paar maanden doen, überhaupt vaak al genoeg.

4. Je lijkt nagenoeg niks over XTC te weten, dus lees je de komende jaren in en dan weet je er alles van als je straks volwassen bent, waardoor je verantwoord kan gebruiken en je lichaam en geest voor die tijd nog intact is.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Sally Tessio zei:
1. Op vijftienjarige leeftijd moet je er überhaupt gewoon vanaf blijven. Je bent veel te jong voor dit soort heftige ervaringen, want je hersenen zijn nog lang niet volgroeid. Het is simpelweg te schadelijk om nu (al) te gaan gebruiken.

2. Ik zie dat Dunnetjess33 eigenlijk al heeft verwoord wat ik wil zeggen. Je dosering is belachelijk hoog als je bedenkt dat je 15 jaar bent en helemaal geen drugtolerantie hebt. Het is sowieso veel te hoog voor nagenoeg iedereen.

3. Waaorm neem je nog eens 110MG bij als je al staat te hallucineren als een gek? Verre van verstandig. 110MG is voor een hoop volwassen gebruikers, die het eens in de paar maanden doen, überhaupt vaak al genoeg.

4. Je lijkt nagenoeg niks over XTC te weten, dus lees je de komende jaren in en dan weet je er alles van als je straks volwassen bent, waardoor je verantwoord kan gebruiken en je lichaam en geest voor die tijd nog intact is.

Kan het niet beter verwoorden. :wave:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Weinig aan te vullen op wat hierboven is gezegd. Behalve dat 330 mg eigenlijk voor iedereen gewoon teveel is, dat staat los van leeftijd. 1 tot 1,5 mg per kg is een normale dosering.

Wacht gewoon nog even tot je 18 bent met drugs gebruiken, je hebt daarna nog lang genoeg de tijd om te experimenteren. Het remt je ontwikkeling teveel op jou leeftijd en als je dan ook nog eens zoveel gebruikt gaat het bijzondere aan xtc er heel snel vanaf.

Skirre

Bewuste gebruiker
Sally Tessio zei:

Dit.

ik heb het wel over de hele nacht verspreid dus niet in 1x 330mg en ik ben er zelf ook wel een beetje van geschrokken en heb nu ook al bijna 1 jaar niks gebruikt.

Skirre

Bewuste gebruiker
Dorian1353 zei:
ik heb het wel over de hele nacht verspreid dus niet in 1x 330mg...

Wij ook :wink: 1.5 tot 2 keer je lichaamsgewicht in totaal voor 1 avond is aanbevolen om de schade laag te houden.

Bovenaan