Hallo,
Ik heb en half jaar geleden en hele leuke 1ste trip meegemaakt op XTC.
Het was ongetwijfeld het einde, en ik zou het met jullie willen delen.
Zelf gebruik ik nu regelmatig XTC(1 keer per maand). Als Volgt:
Ik was net 15 geworden en het was rond de tijd van nieuwjaar(die vakantie). Ik had en vriend op werk(AH)die ervaring had met de lovedrug.
Dus ik dacht: Ik gebruik nu al best lang alleen maar soft-drugs en heb zo wat alles al meegemaakt met hasj en wiet, dus het word tijd voor iets nieuws. Dus K(me vriend)vraagt of ik misschien en avondje met hem wil trippen(heb ik al vaker samen met hem gedaan maar dan alleen blowen/drinken). Dus ik ga akkoord.
Dus zo spreken wij hetzelfde weekend nog af om het te nemen.
Die zaterdag spreken we op een vertrouwde plek af, midden in en klein afgelegen winkelcentrum waar geen mens was('t was bovendien half 12).
Meteen slikken we 't(ieder 1 smilie).
Ik moest pinnen dus wij lopen en jointje rokend naar de pinautomaat.
Na ongeveer 20 minuten zijn we in de stad.
Ik voel nog helemaal nix(behalve door 3 jointjes en beetje moe).
En vertrouwde vriend van ons haalt bij de coffeeshop 4 gram purple haze.
Ik en K gaan nog even langs een bekende plek waar veel word geblowed roken 1 jointje en boeken 'm naar K's huis.
Eenmaal aangekomen bij zijn huis rond en uur of half 1(iets later) is 't ongeveer 1 uur en 15 minuten geleden dat we beiden en pilletje hadden geslikt.
Het voordeel bij zijn huis was dat hij binnen mocht blowen(laat staan dat ie van zijn ouders mocht blowen).
Wij draaien ieder 3 jointjes hij had zelf nog 2 gram op zijn kamer liggen.
In totaal hadden we 6 jointjes.
En toen begon het net nadat hij de TV aan deed en 'm op The Box(toen nog)zette, draaide de wereld om.
Ik voelde me blijer dan ooit tevoren, ik lach daar op zijn bed in zijn kamer HELEMAAL out te gaan alles was mooi zijn kamer de TV.
Toen hij het jointje doorpasste werd ik helemaal vrolijk en zij dankjewel tegen K. Toen het topniveau van de XTC kwam dacht ik bij mezelf van:
Als dit zooo perfecte gevoel XTC is dan weet ik me god niet hoe de hardere drugs zijn WAjoo. Ik voelde gewoon die MDMA van de XTC met blije schokjes door me lichaam heen gaan. Ik zat echt helemaal in Extase, en voor ik 't wist waren die 3 uur alweer voorbij alsof 't maar en uur was:P. (BTW op de box draaide toen My Love - Justin Timberlake
vond 't helemaal te gek, altijd als ik dat nummer luister komt 't en beetje terug)
En zo ging was 't na die volle 3 uur uitgewerkt.
Toen voelde ik me opeens helemaal moe van al die jointjes.
We hadden er nog 1 over rond half 4.
Nog en paar straten rondje gelopen met K en het jointje opgerookt.
En richting huis gegaan nadat ik 'm had bedankt voor de perfecte avond.
eenmaal thuis kijkend in de spiegel zie ik mijn pupillen zo groot en rond als 2 euro munten. Het was echt de avond van mijn leven maja zoals ze zeggen de 1ste keer is de beste keer.
Maar 't was zeker en mooie ervaring
Bedankt dat jullie dit hebben gelezen.
plaats een bericht voor reacties.
Bedankt

Ik heb en half jaar geleden en hele leuke 1ste trip meegemaakt op XTC.
Het was ongetwijfeld het einde, en ik zou het met jullie willen delen.
Zelf gebruik ik nu regelmatig XTC(1 keer per maand). Als Volgt:
Ik was net 15 geworden en het was rond de tijd van nieuwjaar(die vakantie). Ik had en vriend op werk(AH)die ervaring had met de lovedrug.
Dus ik dacht: Ik gebruik nu al best lang alleen maar soft-drugs en heb zo wat alles al meegemaakt met hasj en wiet, dus het word tijd voor iets nieuws. Dus K(me vriend)vraagt of ik misschien en avondje met hem wil trippen(heb ik al vaker samen met hem gedaan maar dan alleen blowen/drinken). Dus ik ga akkoord.
Dus zo spreken wij hetzelfde weekend nog af om het te nemen.
Die zaterdag spreken we op een vertrouwde plek af, midden in en klein afgelegen winkelcentrum waar geen mens was('t was bovendien half 12).
Meteen slikken we 't(ieder 1 smilie).
Ik moest pinnen dus wij lopen en jointje rokend naar de pinautomaat.
Na ongeveer 20 minuten zijn we in de stad.
Ik voel nog helemaal nix(behalve door 3 jointjes en beetje moe).
En vertrouwde vriend van ons haalt bij de coffeeshop 4 gram purple haze.
Ik en K gaan nog even langs een bekende plek waar veel word geblowed roken 1 jointje en boeken 'm naar K's huis.
Eenmaal aangekomen bij zijn huis rond en uur of half 1(iets later) is 't ongeveer 1 uur en 15 minuten geleden dat we beiden en pilletje hadden geslikt.
Het voordeel bij zijn huis was dat hij binnen mocht blowen(laat staan dat ie van zijn ouders mocht blowen).
Wij draaien ieder 3 jointjes hij had zelf nog 2 gram op zijn kamer liggen.
In totaal hadden we 6 jointjes.
En toen begon het net nadat hij de TV aan deed en 'm op The Box(toen nog)zette, draaide de wereld om.
Ik voelde me blijer dan ooit tevoren, ik lach daar op zijn bed in zijn kamer HELEMAAL out te gaan alles was mooi zijn kamer de TV.
Toen hij het jointje doorpasste werd ik helemaal vrolijk en zij dankjewel tegen K. Toen het topniveau van de XTC kwam dacht ik bij mezelf van:
Als dit zooo perfecte gevoel XTC is dan weet ik me god niet hoe de hardere drugs zijn WAjoo. Ik voelde gewoon die MDMA van de XTC met blije schokjes door me lichaam heen gaan. Ik zat echt helemaal in Extase, en voor ik 't wist waren die 3 uur alweer voorbij alsof 't maar en uur was:P. (BTW op de box draaide toen My Love - Justin Timberlake
vond 't helemaal te gek, altijd als ik dat nummer luister komt 't en beetje terug)
En zo ging was 't na die volle 3 uur uitgewerkt.
Toen voelde ik me opeens helemaal moe van al die jointjes.
We hadden er nog 1 over rond half 4.
Nog en paar straten rondje gelopen met K en het jointje opgerookt.
En richting huis gegaan nadat ik 'm had bedankt voor de perfecte avond.
eenmaal thuis kijkend in de spiegel zie ik mijn pupillen zo groot en rond als 2 euro munten. Het was echt de avond van mijn leven maja zoals ze zeggen de 1ste keer is de beste keer.
Maar 't was zeker en mooie ervaring
Bedankt dat jullie dit hebben gelezen.
plaats een bericht voor reacties.
Bedankt