• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

XTC Tripreport

Vikingdancer

Experimenterende gebruiker
Wie: ik en M
Waar: Bij iemand thuis
Aanwezig: ik, M en vier anderen
Wat: 1 Rode eekhoorn p.p. geschat op 190mg.

Het is inmiddels alweer een paar jaar geleden dat ik XTC heb geslikt. Toch wil ik over één trip nog wel een report schrijven, omdat die totaal onverwacht gruwelijk vet werd. Het was voor M en ik de zesde keer dat we XTC gingen gebruiken en omdat wij altijd veel tijd lieten tussen gebruik, hadden we ook helemaal niet veel mg MDMA nodig om high te worden.

'S middags hadden M en ik afgesproken om samen te chillen. Ergens rond 15:00 ben ik aangekomen, waarna we een beetje gingen gamen, series kijken en lekker babbelen. Zijn ouders meldden ineens dat zij uit eten gingen en wij daarom maar iets moesten bestellen. Zo gezegd, zo gedaan en er stond een uur later (18:30) een grote kapsalon op tafel, die we zeer smakelijk oppeuzelden. Toen we waren uitgegeten en gedronken praatten we nog veel over onze eerdere ervaringen met XTC en hoe bizar en mooi dat eigenlijk toen allemaal was. We voelden in ieder geval elkaar goed aan, want we wilden nog wel een keer. In die tijd lukte het voor ons (gelukkig) maar moeilijk om eraan te komen en we hadden ook nog niets die avond.

Rond 20:00 pakten we nog een biertje en wandelden we naar de kroeg. Daar aangekomen kwamen we andere tegen waarvan we wisten dat die wel is het één en ander gebruikten. We besloten om daar de afterparty te doen en we kwamen daar rond 00:00 aan. Er waren recreatieve drugsgebruikers en er was ecstasy aanwezig. De andere mensen daar, gebruikten alleen geen ecstasy, maar vooral GHB en Coke en één gebruikte keta. Ik schrok wel een beetje van de keta gebruiker, omdat die na een half uur gestrekt op de bank lag met de armen de lucht in en COMPLEET van de wereld. De GHB-gebruikers werden alleen wat vrolijker en wat vaag en sliepen ook wat. Ik en M wilden alleen maar een klein beetje ecstasy en we besloten om te beginnen met een halve Rode eekhoorn. Nadat we de X hadden gedropt, gingen we aan tafel bij de coke-gebruiker staan, aangezien die gozer nog het meest aanspreekbaar was. We stonden prima te praten en ik was zoals gewoonlijk weer zenuwachtig voor de inslag. M was zoals gewoonlijk ontspannen en hij maakte zich daar zichtbaar minder druk om. Terwijl hij zich vol in het gesprek mengde, stelde ik mezelf wat meer op de achtergrond en ik zat in me hoofd gewoon een soort van te wachten wanneer het zou beginnen.

De minuten leken tergend langzaam te gaan, maar ik begon iets te voelen. M begon ook duidelijk wat te voelen, want hij werd druk en begon op te ruimen en HEEL SNEL te praten. Hij zei bv: "kom kom kom, we moeten de tafel opruimen!! eventjes lekker opruimen! ZULLEN WE ZO NAAR BUITEN GAAN?". In tegenstelling tot hem ben ik vrij rustig onder X en ook nu voelde ik wel de warmte, maar nog niet HET GEVOEL. M bleef tegen me aanpraten en vaak knikte ik goedkeurend en dat rende die weer ergens anders om heen, om vervolgens weer terug naar mij te rennen om verslag te doen van wat die allemaal zag. Hij gaf allemaal tips en ik bedacht me ineens, wat is het toch SUPERLIEF dat hij me deze tips geeft. Hij wilt natuurlijk dat ik me ook goed voel en vervolgens besefte ik me dat ik SUPER blij ben dat ik zo'n oprechte vriend heb. Op datzelfde moment had ik ook in de gaten dat ik uit het niets zo high als wat was geworden en de X was er nu vol in geklapt.

Ik vroeg aan de coke-gebruiker of men ogen groot waren en hij zei van wel. De GHB-gebruiker was verbaasd dat wij er zo aan toe waren bij een halve pil, want hij had daarvoor veel meer nodig. Zelf voelde ik me ENORM goed en de lichten en planten in de kamer zagen er zo mooi uit. Het leek wel een soort van 3d en alles kwam dichterbij en me beeld trilde als een malle. Alles was visueel zo BIZAR mooi. Alles maar dan ook ALLES wat ik zag was mooi. M nam inmiddels dezelfde soort effecten waar, want hij stond uit het raam met open mond te kijken naar de bomen, tuinen en planten. Hij rende terug naar mij en vroeg aan mij of we even buiten konden kijken. Ik stemde daarmee in en we liepen naar buiten. Aangekomen (het was herfsttijd) waren de bomen ZO MOOI, alles wat ik ZAG kwam op me af. Maar als ik dan naar M keek, zag ik weer normaal. M was aan het roken en bij hem begon het af te nemen terwijl dat ik nog vol in mijn piek zat. Hij pakte daarom nog een halfje, maar ik hoefde niet en dat had die ook in de gaten. Terwijl ik alleen maar naar de boom stond te kijken en stond te benoemen wat er allemaal zo gruwelijk mooi aan was, stond hij rustig te roken en zei dan jaa vet eh:).

Na een tijdje besloten we om weer naar buiten te gaan. Alles voelde zo ontzettend goed, maar langzaamaan begon het gevoel toch minder te worden. Ik herinner me nog dat ik slecht kon pissen. En ik had enorm sterke OEV's op X. Dat was echt BRILJANT. M werd inmiddels weer retedruk, dus het andere halfje was ook weer ingeslagen. Hij heeft vooral uit het raam gekeken naar de omgeving.

Ik heb verder gechilld op de bank en uiteindelijk zijn we terug naar huis gegaan om te slapen. De andere weken nergens last van gehad en we hebben teruggekeken op één van de meest mooie trips ooit. Het was geweldig.

Bovenaan