Donderdag rond 17u hebben mijn vriendin en ik truffeltjes gegeten. Rond ongeveer 8u besloten we ook om een pilletje te nemen. de nacht van donderdag op vrijdag hebben we allebij 3pilletjes genomen. En we waren derna ni in staat omte slapen. We hebben de hele vrijdag gewoon gesmoord en zijn dan rond 23u naar vrienden gegaan. Die hadden ook pilletjes dus we besloten nog te nemen,
MIjn vriendin heeft er nog 4 genomen en ik 2 . En rond 5u smorgends zaterdag zijn we naar mijn vriendin haar huis gereden voor nog truffeltjes en 2 pillekes te halen.
WAnneer we terug bij men vriend waren hebben we allebij nog 1pilletje gestoken en een beetje later 3/4 van een 22g bakje elks. Hawaaii truffels hete ze dacht ik.
DE pilletjes ware roze schildjes 230mg.
EN de gele pilletjes van men vriend kende ik niet.
MIjn vraag is nu. We hebben ongeveer 63u niet geslapen. Dat samen met heel weinig ete en wel wat drugs. Was dat dodelijk? Of wat gebeurd er dan met men lichaam?
MIjn vriendin heeft er nog 4 genomen en ik 2 . En rond 5u smorgends zaterdag zijn we naar mijn vriendin haar huis gereden voor nog truffeltjes en 2 pillekes te halen.
WAnneer we terug bij men vriend waren hebben we allebij nog 1pilletje gestoken en een beetje later 3/4 van een 22g bakje elks. Hawaaii truffels hete ze dacht ik.
DE pilletjes ware roze schildjes 230mg.
EN de gele pilletjes van men vriend kende ik niet.
MIjn vraag is nu. We hebben ongeveer 63u niet geslapen. Dat samen met heel weinig ete en wel wat drugs. Was dat dodelijk? Of wat gebeurd er dan met men lichaam?