XTC Video

Brandon

Bewuste gebruiker
heerlijk en vooral erg herkenbare gezichten, zoals de laatste zie ik ze ook wel afentoe op feestjes :grin: mooi is dat XD

Everio

Bewuste gebruiker
je ziet VET goed dat da onderste filmpje gefaked is, hij zat er miss wel op, maar hij ging niet erg hard

bekijk hem nog maar eens en de allerlaatste seconde ofzo lacht ie even en doet hij normaal (voor filmpje afgelopen is)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Everio zei:
je ziet VET goed dat da onderste filmpje gefaked is, hij zat er miss wel op, maar hij ging niet erg hard

bekijk hem nog maar eens en de allerlaatste seconde ofzo lacht ie even en doet hij normaal (voor filmpje afgelopen is)

had zelf ook al m'n twijfels idd

eXeCuze

Bewuste gebruiker
gisteren hadk iemand gezien met 6 pillen en een halve gram mdma op was zijn 2e keer xtc/mdma die kop van hem was gewoon ziek even later toen wij gingen lag hij ook op de grond te schuimbekke xD wat een mongool haha

Serenity

Badass junkie
eXeCuze zei:
gisteren hadk iemand gezien met 6 pillen en een halve gram mdma op was zijn 2e keer xtc/mdma die kop van hem was gewoon ziek even later toen wij gingen lag hij ook op de grond te schuimbekke xD wat een mongool haha

Ohh jaah grappig. laten we daar eens met z'n allen heel hard om gaan lachen.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Serenity zei:
eXeCuze zei:

Ik hou van lachen, ik ben erbij!! Hahahaha :mrgreen:

^_^

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Serenity zei:
eXeCuze zei:

Leedvermaak :hearteyes: :mrgreen:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ik vond het wel om te laggen jah dah ventje kende ik niet eens en hij waszo dom om een halve gram mdma + 6 snoepjes te pakken voor de 2e keer dus kan ik er wel om laggen moet hij maar weten waar hij mee bezig is

Dissonant

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
Everio zei:

Of hij liet zich effe gaan en werd dan weer 'bewust' van zijn omgeving en vrienden toen hij ze met zijn kop hoorde lachen. Kan wel hoor.

En hij zat er zeker op, kijk maar naar zijn zwetend voorhoofd en de kleur onder zijn ogen

Deze is ook wel erg
:grin:
http://www.youtube.com/watch?v=TkZ_-7jG5F8

Dissonant

Bewuste gebruiker
^die is niet grappig meer

Moest ik zoiets zien op een feestje onder de x zou mijn stemming wel effe bedrukt worden. Hij staat godverdomme in zijn broek te schijten.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik dacht eerst datie gewoon op een bankje zat dat niemand verder kan zien... hmmm sneu gezicht wel. Als ik zo iemand zie tijdens mijn trip, dan kijk ik snel andere kant op, anders word ik veels te lijp.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
GabberSnoePie zei:
Everio zei:

Na vannacht twijfel ik nergens meer aan! 1 gezien die liggend op een biljarttafel uit een fuitshootflesje ghb zien drinken, je zou er bijna bang van worden wat 'ie allemaal deed, als het niet zo verdomd grappig was :grin:
Maar ik moest m persé aanspreken, om te vragen waar die mee bezig was, hij kon nog goed praten hoor, lachen ook:)

Ellesdee

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
GabberSnoePie zei:
Everio zei:

Na vannacht twijfel ik nergens meer aan! 1 gezien die liggend op een biljarttafel uit een fuitshootflesje ghb zien drinken, je zou er bijna bang van worden wat 'ie allemaal deed, als het niet zo verdomd grappig was :grin:
Maar ik moest m persé aanspreken, om te vragen waar die mee bezig was, hij kon nog goed praten hoor, lachen ook:)

whahahaha
jaaaa, die gast omg...
die was echt aan t freaken :openmouth:
maar dat heeft ie 45min oid gedaan denk ik en daarna zag ik m gewoon normaal rondlopen :rolleyes:

tails

Belezen gebruiker
wel raar eigelijk dat de meeste hun ogen bijna dicht zijn onder invloed van xtc

op feeste zie ik meestal mense die hun oge ni dicht krijge :openmouth: :tongueout:

Anathema

Belezen gebruiker
^_^ zei:
TechNora zei:
Serenity zei:
eXeCuze zei:

Leedvermaak :hearteyes: :mrgreen:

Nou ja face it.. wie ramt er nou zoveel MDMA in zijn mik!?
Sorry hoor, maar dan moet ik ook wel even gniffelen als ik dit verhaal zo lees..

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Jezus, ik hoop niet dat ik er zo bijloop onder de X, tering.

Jeller

Badass junkie
als je niet veel neemt dan gaan je ogen gewoon open, maar als je te veel neemt dan vallen je ogen half dicht en beginnen ze weg te draaien (op het zelfde ritme van je kaken :tongueout:) kmoet zeggen dat ik dat echt wel extreem vuil vind

van zo filmpjes krijg ik echt een dégout aan xtc, tis door die mensen da ik da nie meer wil en het echt een vuile drugs vind.. en behalve die broekschijter daar zijn het echt geen uitzonderingen

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Jeller zei:
als je niet veel neemt dan gaan je ogen gewoon open, maar als je te veel neemt dan vallen je ogen half dicht en beginnen ze weg te draaien (op het zelfde ritme van je kaken :tongueout:) kmoet zeggen dat ik dat echt wel extreem vuil vind

van zo filmpjes krijg ik echt een dégout aan xtc, tis door die mensen da ik da nie meer wil en het echt een vuile drugs vind.. en behalve die broekschijter daar zijn het echt geen uitzonderingen

dat komt me zo fucking bekend voor, heb nou de laatste paar keer nuchter (op wat sos na) bij vriende enzo gezeten terwijl hun uit hun plaat ware, en vind t er ook echt niet uitzien, t is dat ik weet wat ze voelen anders had ik het al helemaal idiote gevonde.... Ik weet dat ik ook altijd ontzettende bekke trek zo wil ik er echt niet meer bijlope ofzo, ook foto's die ik terug zie :rolleyes: TÉ ziekelijk :openmouth:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Dissonant zei:
^die is niet grappig meer

Moest ik zoiets zien op een feestje onder de x zou mijn stemming wel effe bedrukt worden. Hij staat godverdomme in zijn broek te schijten.

in ze broek te schijten wat bedoel je? :confused:

Bovenaan